Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-20, 00:07
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Detta var då pinsamt långsamt från deras sida... Fast så är det väl med en säkerhetsställd lön från pappa staten, då behöver man inte konkurrera med övriga utan kan köra sitt eget långsamma race.

Reklamfri också. (Fast vi vet ju var pengarna kommer ifrån)

Allt låg väl uppe redan när första avsnittet slutade. SVT har valt att presentera programmet lite annorlunda med de olika inslagen under diverse flikar som 'detektivlådan' osv.
Citera
2010-10-20, 00:20
Medlem
CrimsonIdols avatar
Ja nu är det uppe iaf, och jag har inte suttit och "F5:at" sidan.
Men säg gärna istället vilken PLAY-kanal ni tycker är BÄTTRE än SVT(med motivering) istället för att bara vara negativa...
Det är alldeles för lätt att spy galla, att vara positiv brukar kräva lite MER kunskap.

//Crimson
Citera
2010-10-20, 00:30
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Ja nu är det uppe iaf, och jag har inte suttit och "F5:at" sidan.
Men säg gärna istället vilken PLAY-kanal ni tycker är BÄTTRE än SVT(med motivering) istället för att bara vara negativa...
Det är alldeles för lätt att spy galla, att vara positiv brukar kräva lite MER kunskap.

//Crimson

Jag håller med dig men den frågeställningen borde du ta i en ny tråd, såvida den inte redan finns.

Tackar för din utmärkta länk från bokmässan, något jag missat totalt.
Citera
2010-10-20, 00:36
Bannlyst
Jag hittar inte programmet alls på SVT Play. Kan någon ge mig direktlänk till programmet? Tackar på förhand.

Edit: Nu förstod jag hur det hela var upplagt på SVT Play. Ruttet upplagt, programmet borde visas i sin helhet.
Senast redigerad av Pungskydd 2010-10-20 kl. 00:51.
Citera
2010-10-20, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pungskydd
Jag hittar inte programmet alls på SVT Play. Kan någon ge mig direktlänk till programmet? Tackar på förhand.

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott
Citera
2010-10-20, 00:47
Medlem
Uppe och uppe... som någon sa ovan så har de klippt upp hela programmet och spritt ut bitarna lite random. Antingen är det någon idiot som sköter det hela eller så är det någon jobbig publicist/upphovsrätts-regel eftersom det är massa nyhetsinslag etc.

Nån pappskalle här tyckte man skulle sluta klaga, det kan jag göra när jag slutar betala för kalaset. Är ju knappast tekniken som bromsar. Om det tar 5 minuter ena dagen och 5 timmar andra dagen så kommer folk bli griniga. De skryter med att man kan "titta när man vill", jag kan inte ens se kvällens nyheter än.
Citera
2010-10-20, 00:48
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungskydd

Jag förhastade mig nog lite när jag såg programmet på "förstasidan"...verkar fortfarande vara 4:50-klippet...my bad...skit händer

//Crimson
Citera
2010-10-20, 00:52
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoiden
Uppe och uppe... som någon sa ovan så har de klippt upp hela programmet och spritt ut bitarna lite random. Antingen är det någon idiot som sköter det hela eller så är det någon jobbig publicist/upphovsrätts-regel eftersom det är massa nyhetsinslag etc.

Nån pappskalle här tyckte man skulle sluta klaga, det kan jag göra när jag slutar betala för kalaset. Är ju knappast tekniken som bromsar. Om det tar 5 minuter ena dagen och 5 timmar andra dagen så kommer folk bli griniga. De skryter med att man kan "titta när man vill", jag kan inte ens se kvällens nyheter än.

Tror inte det är speciellt slumpmässigt. När några avsnitt ligger uppe kommer säkert även du att se bilden. Dessutom är väl en röd tråd i programmet att plocka ihop småbitar till en helhetsbild.
Senast redigerad av Noxyl 2010-10-20 kl. 01:02.
Citera
2010-10-20, 00:54
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Jag förhastade mig nog lite när jag såg programmet på "förstasidan"...verkar fortfarande vara 4:50-klippet...my bad...skit händer

//Crimson

Suck... Allt har legat uppe sen programmet slutade, men under olika "tabbar" som jag skrev tidigare...
Senast redigerad av Noxyl 2010-10-20 kl. 00:56.
Citera
2010-10-20, 00:57
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoiden

Har du STÖRRE mandat att klaga om du slutar att betala?
Förstår inte logiken..

//Crimson
Citera
2010-10-20, 01:04
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Suck... Allt har legat uppe sen programmet slutade, men under olika "tabbar" som jag skrev tidigare...

Säkert så, men det går ju knappast under fliken "användarvänlighet"...något som jag lärt mig förknippa med SVT-play till skillnad från de andra kanalerna...

//Crimson
Citera
2010-10-20, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Har du STÖRRE mandat att klaga om du slutar att betala?
Förstår inte logiken..

//Crimson

När man har betalat för nått, så vill man ju att det ska vara bra? Speciellt när man blir påtvingad att betala, då ska det vara ännu bättre tycker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in