2019-01-10, 21:03
Bannlyst
Vinjettmusiken suger ju hrt! En kulturberikare till polis i studion, icke frvnande. Oerhrt segt jmfrt med Brottsjournalen. Nej, detta r inget jag lr flja.
Senast redigerad av kattemaks 2019-01-10 kl. 21:58.
Citera
2019-01-10, 22:31
Medlem
wizzmans avatar
Jvla smrja tnker inte kolla vidare! Dom har fyllt kvoten p dom tre sk experterna.
Citera
2019-01-10, 22:43
Medlem
Vilket smnpiller. Tre inkvoterade personer fr att de har "rtt" uppfattning. Ingen av dem nmnde den etniska orsaken p dem som stod fr brotten. Att sen beskriva fiktiva personer om deras brottslighet nr det finns gott om verkliga att frdjupa sig i. ter igen har SVT gjort om ett bra program till ngot helt ofarligt!
Citera
2019-01-10, 22:50
Medlem
DoktorNos avatar
Jag tyckte det var sevrt. Kvartoft sg ut att ha gtt ner i vikt. Kul med ngra nya bisittare som inte stnar och stnkar att "det hr'e knepigt, ska'ru veta". Intressanta fall som togs upp. Kommer att titta nsta vecka ocks.
Citera
2019-01-10, 22:56
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tyckte det var sevrt. Kvartoft sg ut att ha gtt ner i vikt. Kul med ngra nya bisittare som inte stnar och stnkar att "det hr'e knepigt, ska'ru veta". Intressanta fall som togs upp. Kommer att titta nsta vecka ocks.

Visst var det rtt bra. Men var hll Leif GW hus? Kanske dyker upp nsta gng.
Citera
2019-01-10, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gym84
Visst var det rtt bra. Men var hll Leif GW hus? Kanske dyker upp nsta gng.

GW ska inte vara kvar, han har gtt ver till Brottsjournalen p TV4.
Citera
2019-01-10, 23:30
Medlem
Helt ok tycker jag nd. Vore skandal om"22-ringen" skulle frias i hgre instans. Intressant tema med filmbrottslingar.
Citera
2019-01-10, 23:31
Medlem
carlpetersen73s avatar
Tyckte det var helt ok. Dock inte som ett frstaval p tabln, men som ett inspelat program att sltitta p.
Citera
2019-01-10, 23:44
Medlem
Readyfreddies avatar
"Diverse liksom grejer vi gr"...
Saknar GW:s stt att uttrycka sig nr man hr en expert uttrycka sig sdr.

Trist att alltid behva tycka likadant men den vite mannen r den enda som fr godknt av de nya experterna, han hade klarat sig bra sjlv och d hade man sluppit knslan av kafferep och skvaller.

Inslaget om Sjsalakvinnan var i alla fall intressant men det hr programmet mste ses p play s man kan skippa minst hlften.
Citera
2019-01-10, 23:51
Medlem
Opportunitiess avatar
Mest minnesvrt var ju Fredrik Strages Yvonne-tisha. Avundsjuk.
Citera
2019-01-11, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Hej!

Det finns ju en trd om programmet men den handlar ju om Leif samtidigt och hans deltagande i trden. FUllkomligt ondigt att brja prata om det nya ssongen med nya mnniskor i programmet, nr trden i mnga r handlat om Leif och Camilla.

S jag skapar denna trd och pratar om Camilla Kvartoft och dessa tre nya personer. Leif var/r kritisk om att det skall vara s mnga personer och han menar att det rcker med bara en expert.

Vad tycker ni?

Vad kommer ni tycka om programmet?

Borde man bara lgga ner programmet efter att Leif slutat?
Tror ni att Leif kommer komma som gst i programmet och prata om mer avancerade saker som bara han kanske kan svara p?

De mest sevrda programmen har ett vinnande samspel mellan tv individer. Leif och Camilla blev unika tillsammans, liksom Tilde och Niklas. Ser inga andra vinnande parhstar just nu. Det r dtt i rutan. Camilla hade behvt en livserfaren person vid sin sida, bisittarna r fr unga och fr mnga. Bst var kvinnan, behll henne bara. Om Brott p TV ska funka ska de som r bisittare vara underhllande och helst originella, egenartade.
Senast redigerad av rappytt 2019-01-11 kl. 01:10.
Citera
2019-01-11, 06:59
Medlem
mishimas avatar
Jag tyckte det var helt okej. Programmet klarar sig rtt lngt p att det r intressanta mnen som tas upp.

Problemet som jsg uppfattade var det var lite vl inrepeterat vad experterna sa. De hade reperterat fr noga. Nr de r tre stycken fr de utnyttja det till lite dynamik och diskussion istllet.

Med tre stycken r det ocks svrt fr ngon att komma med ngon lngre utlggning. Det r synd.

Inslaget med psykologen som analyserade filmroller var kul. De kan ju inte hoppa ver Norman Bates trots att det redan skrivits spaltmil om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in