2019-01-11, 07:07
Medlem
Kvartoft i all ra, men mste de, i god PK ordning, kvotera snder programmet med resten av de medverkande?
Citera
2019-01-11, 08:46
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
GW ska inte vara kvar, han har gtt ver till Brottsjournalen p TV4.

Men han kan ju alltid komma tillbaka och gstspela som odiskutabel expert.
Citera
2019-01-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tyckte det var sevrt. Kvartoft sg ut att ha gtt ner i vikt. Kul med ngra nya bisittare som inte stnar och stnkar att "det hr'e knepigt, ska'ru veta". Intressanta fall som togs upp. Kommer att titta nsta vecka ocks.
Yes Camilla r trevlig att titta p, jag ska ge programmet en chans nu nr det inte bara handlar om Leif gw och hans delvis icke verbala kommunikationsfrmga.
Citera
2019-01-11, 12:59
Medlem
Uppfriskande att de inte har ngon kvot-babbe med.

Lite frvnad.

Trodde han Ex-kriminella utlnningen alla mjlkar skulle f vara med i n tight linne.
Citera
2019-01-11, 18:50
Medlem
fernebos avatar
Underknt s det str hrliga till! Kvartoft r ju frvisso stabil som alltid och programmet rddas till viss del av intressanta fall, men de tre nya experterna??? Herregud! Kunde de inte ha testat dem innan? De tillfrde ju i princip ingenting. De hade noll utstrlning. Trots att de jobbar inom rttsvsendet s sa de absolut ingenting av intresse. Kvartoft fick nstan pressa dem fr att f ngra kommentarer. Sorry! Magplask!
Citera
2019-01-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Kvartoft i all ra, men mste de, i god PK ordning, kvotera snder programmet med resten av de medverkande?

Saknade bara en invalid, en bandyspelare och en same.
Citera
2019-01-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Underknt s det str hrliga till! Kvartoft r ju frvisso stabil som alltid och programmet rddas till viss del av intressanta fall, men de tre nya experterna??? Herregud! Kunde de inte ha testat dem innan? De tillfrde ju i princip ingenting. De hade noll utstrlning. Trots att de jobbar inom rttsvsendet s sa de absolut ingenting av intresse. Kvartoft fick nstan pressa dem fr att f ngra kommentarer. Sorry! Magplask!

Ja det var verkligen ett klassiskt magplask. Totalt utan spnning eller verraskning.
Analyser utan udd eller djupare kriminologiska insikter. Plattetyderna levererades
i en jmn och politiskt korrekt strm.

Det kan mjligen bli bttre efter hand men jag tvivlar, sen tycker jag det r fel att behlla namnet.
Veckans brott R Leif GW, s r det bara.

Vissa av reportagen kunde vl sndas men i ett kortare format.
Citera
2019-01-11, 19:12
Bannlyst
Mnga gnller p reklamen i Brottsjournalen. Tycker nstan tvrt om, det blir lite skna avbrott. Veckans Brott r bra segt, en timma lngt kafferep kndes det som.
Citera
2019-01-11, 19:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Ja det var verkligen ett klassiskt magplask. Totalt utan spnning eller verraskning.
Analyser utan udd eller djupare kriminologiska insikter. Plattetyderna levererades
i en jmn och politiskt korrekt strm.

Det kan mjligen bli bttre efter hand men jag tvivlar, sen tycker jag det r fel att behlla namnet.
Veckans brott R Leif GW, s r det bara.

Vissa av reportagen kunde vl sndas men i ett kortare format.

Veckans brott R Leif GW. Visst r det s men jag ser hellre p VB n p BJ i Tv4.
Citera
2019-01-11, 19:48
Medlem
Readyfreddies avatar
En miljon tittare, Antikrundan som gick innan drog en och en halv.
GW drog ungefr 1,3 miljoner, skulle tippa p att det hr kanske hamnar kring 800 000 med tiden.

Obegripligt att ha tre experter, som dessutom ska uttala sig om snt de inte r insatta i. Minns faktiskt ingenting av vad de sa.

Den fjrde som pratade om Jgarna kommer man ihg mer av men det r ju svrbegripligt att han ska behva analysera fiktiva personer. Tony Allden kunde man ju tagit istllet, eller nu Sjsalskvinnan.
Citera
2019-01-11, 20:26
Medlem
S-hund temporrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Kvarntoft r vl en habil programledare med bredd.

Jag frmodar att det r herr Kvartofts axlar du talar om, inte hans hfter.
Citera
2019-01-12, 02:56
Medlem
Jag fredrar det nya konceptet. Leif har gtt p tomgng i flera r nu, han sitter mest bara och upprepar sig sjlv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in