Flashback bygger pepparkakshus!
2019-01-11, 07:07
Medlem
Kvartoft i all ära, men måste de, i god PK ordning, kvotera sönder programmet med resten av de medverkande?
Citera
2019-01-11, 08:46
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
GW ska inte vara kvar, han har gått över till Brottsjournalen på TV4.

Men han kan ju alltid komma tillbaka och gästspela som odiskutabel expert.
Citera
2019-01-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tyckte det var sevärt. Kvartoft såg ut att ha gått ner i vikt. Kul med några nya bisittare som inte stönar och stånkar att "det här'e knepigt, ska'ru veta". Intressanta fall som togs upp. Kommer att titta nästa vecka också.
Yes Camilla är trevlig att titta på, jag ska ge programmet en chans nu när det inte bara handlar om Leif gw och hans delvis icke verbala kommunikationsförmåga.
Citera
2019-01-11, 12:59
Medlem
Uppfriskande att de inte har någon kvot-babbe med.

Lite förvånad.

Trodde han Ex-kriminella utlänningen alla mjölkar skulle få vara med i nå tight linne.
Citera
2019-01-11, 18:50
Medlem
fernebos avatar
Underkänt så det står härliga till! Kvartoft är ju förvisso stabil som alltid och programmet räddas till viss del av intressanta fall, men de tre nya experterna??? Herregud! Kunde de inte ha testat dem innan? De tillförde ju i princip ingenting. De hade noll utstrålning. Trots att de jobbar inom rättsväsendet så sa de absolut ingenting av intresse. Kvartoft fick nästan pressa dem för att få några kommentarer. Sorry! Magplask!
Citera
2019-01-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Kvartoft i all ära, men måste de, i god PK ordning, kvotera sönder programmet med resten av de medverkande?

Saknade bara en invalid, en bandyspelare och en same.
Citera
2019-01-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Underkänt så det står härliga till! Kvartoft är ju förvisso stabil som alltid och programmet räddas till viss del av intressanta fall, men de tre nya experterna??? Herregud! Kunde de inte ha testat dem innan? De tillförde ju i princip ingenting. De hade noll utstrålning. Trots att de jobbar inom rättsväsendet så sa de absolut ingenting av intresse. Kvartoft fick nästan pressa dem för att få några kommentarer. Sorry! Magplask!

Ja det var verkligen ett klassiskt magplask. Totalt utan spänning eller överraskning.
Analyser utan udd eller djupare kriminologiska insikter. Plattetyderna levererades
i en jämn och politiskt korrekt ström.

Det kan möjligen bli bättre efter hand men jag tvivlar, sen tycker jag det är fel att behålla namnet.
Veckans brott ÄR Leif GW, så är det bara.

Vissa av reportagen kunde väl sändas men i ett kortare format.
Citera
2019-01-11, 19:12
Bannlyst
Många gnäller på reklamen i Brottsjournalen. Tycker nästan tvärt om, det blir lite sköna avbrott. Veckans Brott är bra segt, en timma långt kafferep kändes det som.
Citera
2019-01-11, 19:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Ja det var verkligen ett klassiskt magplask. Totalt utan spänning eller överraskning.
Analyser utan udd eller djupare kriminologiska insikter. Plattetyderna levererades
i en jämn och politiskt korrekt ström.

Det kan möjligen bli bättre efter hand men jag tvivlar, sen tycker jag det är fel att behålla namnet.
Veckans brott ÄR Leif GW, så är det bara.

Vissa av reportagen kunde väl sändas men i ett kortare format.

Veckans brott ÄR Leif GW. Visst är det så men jag ser hellre på VB än på BJ i Tv4.
Citera
2019-01-11, 19:48
Medlem
Readyfreddies avatar
En miljon tittare, Antikrundan som gick innan drog en och en halv.
GW drog ungefär 1,3 miljoner, skulle tippa på att det här kanske hamnar kring 800 000 med tiden.

Obegripligt att ha tre experter, som dessutom ska uttala sig om sånt de inte är insatta i. Minns faktiskt ingenting av vad de sa.

Den fjärde som pratade om Jägarna kommer man ihåg mer av men det är ju svårbegripligt att han ska behöva analysera fiktiva personer. Tony Allden kunde man ju tagit istället, eller nu Sjösalskvinnan.
Citera
2019-01-11, 20:26
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Kvarntoft är väl en habil programledare med bredd.

Jag förmodar att det är herr Kvartofts axlar du talar om, inte hans höfter.
Citera
2019-01-12, 02:56
Medlem
Jag föredrar det nya konceptet. Leif har gått på tomgång i flera år nu, han sitter mest bara och upprepar sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in