2018-12-31, 17:09
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
SVT: Veckans brott fortstter men utan Leif GW Persson

SVT1 10 januari. Veckans brott blir inte detsamma utan GW, men blir det lika bra eller t.o.m. bttre? terstr att se.

Kan g t bda hllen, GW borde nog dock tnka p att dra sig tillbaka. Han levde upp nr han brjade med VB men senaste ssongerna och i hans nya program tillfr han inte s mycket.
Citera
2019-01-01, 22:44
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Mrkligt att man frst lgger ned Veckans brott, fr att sedan starta om det igen, om n i frndrad form.

De gjorde ju samma med Efterlyst som lades ned p TV3, och i princip sndes p TV4 med annat namn, Brottsplats Sverige, med Efterlyst i annat format p TV3, fr nu i hst kom Efterlyst tillbaka igen p trean
Citera
2019-01-01, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
De gjorde ju samma med Efterlyst som lades ned p TV3, och i princip sndes p TV4 med annat namn, Brottsplats Sverige, med Efterlyst i annat format p TV3, fr nu i hst kom Efterlyst tillbaka igen p trean

Knns som om att SVT bara vill verglnsa TV4's nya kriminalprogram.
Citera
2019-01-09, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Camilla r cool. Gillade hennes konstaterande med ett leeende att Polisen sjlva fr hlla sig med sperma till hundarnas sprtrning. (sjukhusets nedfrysta hade ingen lukt enligt Polismannen).

Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse
Som sagt, bra avsnitt det senaste var
Kul att hunden hittade hash hos GW och att poliser runkar p jobbet
Vnta lite..Jag har bara kollat p klippet dr ahn blir pkommen av hasch, men vad r det babbel om att polisen fryser ner sina sperma p jobbet eller vad ni tv nu sa.

Jag frstod inte s mycket, tror jag. Eller uppfattade jag allting korrekt. Kan man kolla en hela avsnittet ngonstans?

Frklara det hr om polisens sperma, tack.
Citera
2019-01-09, 13:27
Medlem
Veckans brott med Camilla Kvartoft & tre kriminalpersoner

Hej!

Det finns ju en trd om programmet men den handlar ju om Leif samtidigt och hans deltagande i trden. FUllkomligt ondigt att brja prata om det nya ssongen med nya mnniskor i programmet, nr trden i mnga r handlat om Leif och Camilla.

S jag skapar denna trd och pratar om Camilla Kvartoft och dessa tre nya personer. Leif var/r kritisk om att det skall vara s mnga personer och han menar att det rcker med bara en expert.

Vad tycker ni?

Vad kommer ni tycka om programmet?

Borde man bara lgga ner programmet efter att Leif slutat?
Tror ni att Leif kommer komma som gst i programmet och prata om mer avancerade saker som bara han kanske kan svara p?
Citera
2019-01-09, 13:37
Medlem
Det kommer vl i sann SVT-anda g mer t barnprogram-hllet.

Typ som Plus nr Sverker slutade.. de plockade in tre programledare och gjorde programmet i sann amerikansk tappning dr man hoppar mellan segmenten och recaps fr att hlla tittaren kvar under hela programmet.

N, sista ren gick Veckans brott med GW p tomgng, och jag vet inte vad man ska skylla p, men jag hatade verkligen nr Camilla Kvartoft skulle gra sina studiebesk hos polisen, det var verkligen barnprogramvarning.. de borde skickat en yngre, mer trnad tjej fr sina "p plats"-reportage som kan hlla ett straight face hos poliser och liknande istllet fr att flina hela tiden fr att man r s jvla utanfr sin comfort zone.
Citera
2019-01-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Hej!

Det finns ju en trd om programmet men den handlar ju om Leif samtidigt och hans deltagande i trden. FUllkomligt ondigt att brja prata om det nya ssongen med nya mnniskor i programmet, nr trden i mnga r handlat om Leif och Camilla.

S jag skapar denna trd och pratar om Camilla Kvartoft och dessa tre nya personer. Leif var/r kritisk om att det skall vara s mnga personer och han menar att det rcker med bara en expert.

Vad tycker ni?

Tror ni att Leif kommer komma som gst i programmet och prata om mer avancerade saker som bara han kanske kan svara p?
Det r vl klart att det rcker med en expert nr det r han som r experten, utan honom behvs det nog minst tre.

Jag har inte ens sett VB utan GW, det var ju han som var Veckans Brott, Camilla bara en sidekick, Sidekick-Milla.
Citera
2019-01-09, 13:55
Medlem
Larasofts avatar
Jag tycker, ven om jag charmas av Persson, att veckans brott borde frnyat sig fr ett tag sedan. Kvarntoft r vl en habil programledare med bredd.
Citera
2019-01-09, 18:04
Medlem
alfamisos avatar
Den som lever fr se :

https://www.expressen.se/noje/kvarto...f-gws-avhopp/:

Citat:
"...tre experter advokaten och DNA-experten Johanna Bjrkman, polisen John Franco samt kriminologen och frfattaren Christoffer Carlsson."
Citera
2019-01-09, 20:05
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Hej!

Vad tycker ni?

Mitt fetade,,, nej! Brott & straff / true crime r ett kande inslag bland
tv-tittare (min uppskattning).

Jag vlkommnar alla program av den typen, med eller utan GW.
Bra SVT! Kp ven in flera av programmen av typen "staircase" som
visades i svt, det finns en uppsj av dom programmen.

Edit: Jag gillar Camilla.
Senast redigerad av Harrfena 2019-01-09 kl. 20:08.
Citera
2019-01-10, 00:43
Bannlyst
Har svrt fr den manhaftiga manskvinnan Camilla Kvartoft. Hon r s sjukt prglad av SVT med dess PK-anda. Hon har passerat bst fre vad gller kriminalprogram och nu har vi Brottsjournalen p TV4.

Det rcker med ett i mitt tycke.
Citera
2019-01-10, 13:17
Medlem
mishimas avatar
Fr man vl ge chans.

Har fr mig att GW tipsade om Christoffer Carlssons deckare i ngot avsnitt. S ngot har han kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in