2018-02-14, 09:30
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
1

1. NEJ
2. NEJ
3. NEJ
4. NEJ

Vad nej!

Vad fan vill du d?
Citera
2018-02-14, 09:41
Bannlyst
Felet r ju att vi tagit hit fr mycket sldder under s kort tid och buntat ihop packen i frorter dr nu djungelns lag rder

Reinfeldts fel
Citera
2018-02-14, 11:20
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViktorRemmer
Felet r ju att vi tagit hit fr mycket sldder under s kort tid och buntat ihop packen i frorter dr nu djungelns lag rder

Reinfeldts fel

De som r livsstilskriminella idag och gjort vissa bostadsomrden till krigszoner kom till Sverige lngt fre Reinfeldt kom till makten.
Citera
2018-02-14, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
De som r livsstilskriminella idag och gjort vissa bostadsomrden till krigszoner kom till Sverige lngt fre Reinfeldt kom till makten.

Jaha hur kommer det sig att ungdomar r med i brottsstatistiken ? Dom var ju knappt fdda nr Reinfeldt kom till makten.
Citera
2018-02-14, 13:14
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Fattiga? Inte i Sverige i alla fall, hr har de gott om bidrag att frodas i.
Inte s rika som dom flesta andra svenskar.
Citera
2018-02-14, 13:29
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViktorRemmer
Jaha hur kommer det sig att ungdomar r med i brottsstatistiken ? Dom var ju knappt fdda nr Reinfeldt kom till makten.

Om du inte inser hur galet snett du r nr du beskyller en regering som suttit vid makten 2006-2014 s r det nog inte lnt att diskutera detta mer.
Det r inte ensamkommande afghaner som skjuter och kastar handgranater.
En viss rttning r p sin plats, de flesta av dessa r faktiskt fdda i Sverige. Det r deras frldrar som kom till Sverige lngt fre Reinfeldt kom till makten.
Citera
2018-02-14, 14:42
Medlem
psaks avatar
Man borde vl nd ha hittat bilen efter 60-talssnubbarna som frsvann om de krt i plurret, som GW tror?

Jvlar vad Joacim Cans har gtt och magrat frresten, han kan inte tjna fett p hrdrockandet.
Citera
2018-02-14, 17:18
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Man borde vl nd ha hittat bilen efter 60-talssnubbarna som frsvann om de krt i plurret, som GW tror?

Jvlar vad Joacim Cans har gtt och magrat frresten, han kan inte tjna fett p hrdrockandet.

Min tanke var direkt att grabbarna inklusive bilen har kt via bt till utlandet..
Citera
2018-02-14, 18:11
Medlem
AA-suiteds avatar
Nu skrivs det i Aftonbladet om Veckans Brott fr att Leif kikade p mobilen under intervjun med Stefan Lfven. Etikettexperten (vad fan r det fr jvla yrke?) Mats Danielsson sger att det var fel av honom. Leif sger att han kollar p ett viktigt sms oavsett vem som sitter bredvid. Innehllet i smset vill han inte g in p av frsteliga skl. Varfr i hela friden ska tidningen f vetskap om hans privata sms?

Min spekulation r att det inte var ngonting viktigt alls i meddelandet men samtidigt bryr jag mig inte om han tar upp luren och kikar i 5 sekunder vilket r tiden det faktiskt bara handlade om.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-stefan-lofven
Citera
2018-02-14, 18:23
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Inte s rika som dom flesta andra svenskar.
Man frbttrar inte sin ekonomi genom att kasta sten p poliser, ambulanspersonal och brandmn eller genom att elda bilar.
Citera
2018-02-14, 19:25
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Man frbttrar inte sin ekonomi genom att kasta sten p poliser, ambulanspersonal och brandmn eller genom att elda bilar.
Nej, men det r inte dom rika som gr s. Hur kommer det sig?
Citera
2018-02-14, 19:26
Medlem
kesson smsade
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Nu skrivs det i Aftonbladet om Veckans Brott fr att Leif kikade p mobilen under intervjun med Stefan Lfven. Etikettexperten (vad fan r det fr jvla yrke?) Mats Danielsson sger att det var fel av honom. Leif sger att han kollar p ett viktigt sms oavsett vem som sitter bredvid. Innehllet i smset vill han inte g in p av frsteliga skl. Varfr i hela friden ska tidningen f vetskap om hans privata sms?

Min spekulation r att det inte var ngonting viktigt alls i meddelandet men samtidigt bryr jag mig inte om han tar upp luren och kikar i 5 sekunder vilket r tiden det faktiskt bara handlade om.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-stefan-lofven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in