2018-03-08, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Uppfattade det inte alls som du gjorde. Helt klart r att man ser vad man vill se och jag tycker jag att dina iakttagelser r ett tydligt exempel p just det. Camillas roll r att vara en motpol till GW och komma med frgor som kan uppfattas som "dumma" fr att f GW att sga klart och tydligt vad han tycker och tnker om olika fall. Hennes roll r att vara utmanande till GW och representera sikter och uppfattningar som en del kan ha, fr att f med hela spektrat av olika infallsvinklar i dom mnena som dom tar upp i Veckans Brott.

Camilla verkar ibland ifrgasttande p ett lite provocerande stt men det man skall vara medveten om att det r en del av hennes roll som programledare ihop med GW i Veckans Brott. Sen kan naturligtvis en del vlja att vga in mera i det hela n vad det egentligen r, men det r deras stt att tolka det hela fel, menar jag.

Jo, helt klart r hennes roll det du beskriver vilket jag r medveten om. Just i samtalet om Solnadomen syntes hon stressad nr han orerade. Inget nsketnkande av mig, enbart amatrpsykologen i mig som noterade.
Citera
2018-03-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Struntprat. Hon sktte sitt jobb perfekt - inte det minsta partiskt.
Helt naturligt att ta upp det ofta kritiserade nmndemanssystemet i sammanhanget.

Det r du som pratar strunt. Kvartoft tog upp nmndemannasystemet helt och hllet p personliga sikters grund.
Citera
2018-03-08, 15:25
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det r du som pratar strunt. Kvartoft tog upp nmndemannasystemet helt och hllet p personliga sikters grund.

Hon frgade GW om den hr kritiserade domen var ett argument fr att skrota nmndemannasystemet.
Gw tyckte inte att man skulle tillmta incidenten fullt s stor betydelse, men att domen var heltokig.
Hennes personliga uppfattning i frgan ventilerades inte. Det r hennes uppgift att stlla frgor.
Citera
2018-03-08, 17:40
Medlem
storpungens avatar
Ledsnat p herr persson. Pass.
Citera
2018-03-09, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Vad grundat du det p med Soros? Att Annie Lf beskte Bilderbergmtet i fjol?
Delvis det men ven svensk medias C-kampanj de senaste mnaderna. Man ser rtt tydligt att kampanjande resurser ven i sociala medier har riktats om till att stdja C fr att lyckas bilda en S+C-baserad regering. Det hr inte till denna trd med vidare diskussion kring detta dock men som sagt s gjorde GW en insats.
Citera
2018-03-09, 10:40
Medlem
kravodlat68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Ledsnat p herr persson. Pass.

Tror du nn bryr sig?
Ls och skriv nn annanstans d! Idiot!
Citera
2018-03-09, 14:33
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Tror du nn bryr sig?
Ls och skriv nn annanstans d! Idiot!
Du bryr dig.

Jag skriver i rtt trd.

GW kan sitta bakis eller halvfull och svamla p kammaren istllet. Veckans brott r fr mycket fr honom.
Senast redigerad av storpungen 2018-03-09 kl. 14:36.
Citera
2018-03-13, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Var nog det bsta med GW p lnge, s jvla upprrd och rakt p, frst om Hallandspolisen, som r

en gta att man misslyckas med tre ev.mord. Sen s jvla frbannad p idioterna som han sa om

nmndemnnen i Solna tingsrtt. Bland det roligaste han sagt ngonsin mste ju vara nr han skulle

bertta om Centerpartiets fretrdare som skulle frklara sina eminenta nmndemn " En l framstr ju

som handikappad om man jmfr med dom rrelser dom var tvungna att genomfra"

Ja han r makalst underhllande i sitt stt att uttrycka sig!

Veckans brott hade varit urtrkigt utan hans gliringar och rligheter
Citera
2018-03-13, 15:06
Medlem
Ikvll blir det sista programmet ngonsin

https://www.expressen.se/noje/leif-g...et-lagger-ner/

Mste sga att det r frvnande. Konstant hga tittarsiffror.
Citera
2018-03-13, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives

Att programmet lggs mottags med en sorg. Gillat programmet sen start och tisdags kvllarna kommer ha ett stort tomrum efter programmet.
Citera
2018-03-13, 15:18
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives

Ja, knns lite konstigt att de vljer att avslja det samma dag som sista avsnittet gr ocks! Nu har ju tidningen ftt tag i GW, annars hade jag trott att han blivit allvarligt sjuk. Men det r nog ngon mindre dramatisk anledning som ligger bakom, typ att han krvt mer pengar n SVT vill betala, eller att antingen Camilla eller GW (eller bda) har andra projekt p gng som inte ger dem tid att fortstta med detta program.
Citera
2018-03-13, 15:24
Medlem
Alla frstr ju vad det r frgan om hr.
Det r valr, GWs sanningar skall mrkas av kommunistiska PK-SVT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in