2010-10-21, 10:42
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Jag knner mig nog lite besviken. Programledaren r en rtt trkig kvinna (inkvoterad?), trist studio och ven om G.W alltid r G.W s verkar han vara inne i en ta och supaperiod. Fast allt r sklart mycket proffsigt gjort och jag gillar att man gr lite mer "djupa" reportage.
Men Svt borde kra en direkt ripoff p Efterlyst istllet! Miljonpublik med fler tips n p Tv3.

Fick precis samma intryck som dig. Trist programledare och studio (under all kritik p den).
GW sjlv kndes aningen avslagen och oengagerad. Sg trttare och mer sliten ut n vanligt.
Och satan vilken kagge han skaffat sig!!
Citera
2010-10-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Finns det ingen grningsman hr vi ska krama, lgga resurser p och tycka synd om?
Brottsofferna skiter jag i...jag har alltid lngtat efter att krama en mrdare som jag kan f trsta...

//Crimson
kanske kra en pastasallad?
Citera
2010-10-26, 11:07
Medlem
nytt avsnitt ikvll.

Citat:
21:00 - 22:00
Veckans brott

Kriminalprogram. Del 2 av 10. Leif GW Persson uppmrksammar och kommer med sina egna teorier om den senaste tidens skjutningar i Malm. Dessutom om styckmordet p Bjrn Habolin. 2005 hittades kvarlevorna av Bjrn Habolin i Stockholm. nnu r ingen grningsman gripen. Programledaren Camilla Kvartoft tar reda p allt om fingeravtryck. Text-TV textat 199. Bredbild. ven i SVT24 27/10, SVT1 28/10 och SVT1 1/11. Kriminologiprofessorn Leif GW Persson och programledaren Camilla Kvartoft granskar de mest uppmrksammade och aktuella brotten. De besker brottsplatser, trffar offer och grningsmn samt gr profiler och brottsanalyser tillsammans med andra experter.
Citera
2010-10-26, 13:20
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Fick precis samma intryck som dig. Trist programledare och studio (under all kritik p den).
GW sjlv kndes aningen avslagen och oengagerad. Sg trttare och mer sliten ut n vanligt.
Och satan vilken kagge han skaffat sig!!

Ska man ha flashiga lampor d ?
kanske bttre med lite tv skrmar, men skulle bli fr likt efterlyst d ..
Citera
2010-10-26, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ska man ha flashiga lampor d ?
kanske bttre med lite tv skrmar, men skulle bli fr likt efterlyst d ..

Varfr r dom tvungna att vara i studio, dom hade ju kunnat spela in "on location" i typ Polishuset eller Polisskolan eller vad dom heter.

Studion kndes som ett frsk till att bygga ett ledningsrum till den Cold Case grupp som GW valt och allt fr likt Efterlyst.
Citera
2010-10-26, 18:10
Medlem
I kvllens program ska GW ha en teori om skjutningarna i Malm.DESSUTOM: Fem r har gtt sedan styckmrdade Bjrn Habolins kropp hittades p tv olika stllen i centrala Stockholm - men ingen har dmts fr mordet. Nu tar Veckans brott upp fallet fr att frska lsa mordgtan.

http://svt.se/veckansbrott
Senast redigerad av ascheberg 2010-10-26 kl. 18:15.
Citera
2010-10-26, 19:37
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Varfr r dom tvungna att vara i studio, dom hade ju kunnat spela in "on location" i typ Polishuset eller Polisskolan eller vad dom heter.

Studion kndes som ett frsk till att bygga ett ledningsrum till den Cold Case grupp som GW valt och allt fr likt Efterlyst.

Men kanske inte ser s mycket roligare ut dr ?
Citera
2010-10-26, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Men kanske inte ser s mycket roligare ut dr ?

Nej skert inte men det ger programmet lite knsla, atmosfr och ngon slags "cred" att detta r p riktigt.
Citera
2010-10-26, 21:35
Medlem
Haha, GW:s illustration av hur en styckning gr till r fan det bsta jag sett p TV p lnge.
Citera
2010-10-26, 21:48
Medlem
lskar GW:s stt att uttrycka sig ang. att mrdare tidigare fick ganska korta straff. "Ofta var de ute och tomtade p stan efter bara ngra r"
Citera
2010-10-26, 21:50
Medlem
McHarleyBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
lskar GW:s stt att uttrycka sig ang. att mrdare tidigare fick ganska korta straff. "Ofta var de ute och tomtade p stan efter bara ngra r"
hahaha fick ett gott skratt
Citera
2010-10-26, 21:53
Medlem
Det kan inte hjlpas, men programmet och framfrallt programledaren Camilla Kvartoft knns vldigt torr och ospnnande jmfrt med TV3:s Efterlyst och Hasse Aro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in