2010-10-20, 19:52
Medlem
Kndes som Efterlyst Light....

Snacket som varit innan har mlat upp det som att Leif GW fick handplocka sitt dreamteam av Sveriges snutar fr att ta tag i brott som varit ouppklarade och i programmet skulle man f flja detta och se alla genombrott.

Frsta han sger r "jag r inte chef ver den hr gruppen, jag har bara varit med och valt dom"....

Trodde det skulle vara mer djupgende men det blir kanske bttre.

Tycker ocks det r jvligt respektlst av GW att inte se p folk han snackar med, hr till vanlig hyfs.
Citera
2010-10-20, 20:02
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Tycker ocks det r jvligt respektlst av GW att inte se p folk han snackar med, hr till vanlig hyfs.
GW r ju ekonomiskt oberoende och behver inte hlla p med hyfs och sdant lngre.
Citera
2010-10-20, 20:27
Medlem
Inostrankas avatar
Jag tyckte att det var ganska intressant. Mnga kriminaltekniska (ls: CSI-)myter slogs det hl i. Konceptet kan nog bli vldigt bra nr de har ftt lite bttre rutin p det hela. Det var vldigt synd att de hade frskt hrma Efterlyst-studion och deras frgestunder. Istllet fr att Hasse Aro stllde frgorna var det den hr tjejen som gjorde det.
Men som sagt, detta verkar lovande!
Citera
2010-10-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
GW r ju ekonomiskt oberoende och behver inte hlla p med hyfs och sdant lngre.

Ja sen r han s pass gammal ocks att han skiter i vad folk tycker och tnker om honom, men nd jag tycker man kan kolla p folk nr dom pratar med en.
Citera
2010-10-20, 22:06
Medlem
harvey.dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Vi fr hoppas p det, men det kommer troligen vara viss skillnad p hur GW svarar i Efterlysts direktsndning och i en klippt och redigerad Veckans Brott

http://svt.se/2.140590/pgrp_fraga_le...62&lpos=lasMer

Det verkar som frgorna som skickas in besvaras p ntet av GW. Allts att de inte kommer tas upp i programmet. Men vi fr vl se vad som hnder i nsta program
Citera
2010-10-20, 22:19
Medlem
Jag lngtar till nsta avsnitt!!!
Citera
2010-10-20, 22:51
Medlem
Falcos avatar
Har sett programmet nu och tyckte det motsvarade frvntningarna. Mest fascinerande tyckte jag det var att en hel del frldrar verkade tagit med sina barn fr att kolla nr polisen fiskade upp lik ur Nybroviken.
Citera
2010-10-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Har sett programmet nu och tyckte det motsvarade frvntningarna. Mest fascinerande tyckte jag det var att en hel del frldrar verkade tagit med sina barn fr att kolla nr polisen fiskade upp lik ur Nybroviken.
Ja, det var rtt tufft. Och som dom diskuterade efter inslaget, att visa lik i TV r ingenting som skulle vara mjligt idag. Hr visades ju hela kalaset!
Citera
2010-10-20, 23:17
Medlem
Run3s avatar
Var kul att se Leif i tajta plastlabbklder.

Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Jag hller med, mordvapnet r ocks en faktor. Om jag skulle mrda ngon skulle jag inte anvnda den lilla kniven med kass kvalitet, jag skulle ta en kniv frn kket som r vassare, lngre och hllbarare. Den kniven som visades sg ut att vara en typisk kniv som "tuffa" 15ringar br p.
Hller ocks med er, Leif tror jag har rtt. Tycker ocks att det r troligt att en 15 ring har en tuff butterfly-kniv.
Citera
2010-10-20, 23:18
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Detta var 60-talet och ppenheten kring brottsplatser var strre. Nr Clark Olofsson och Gunnar Norgren jagades i skogarna runt Nykping 1966 s kte folk ut och hade picknick lngs vgarna. Ett mrkligt helgnje kan tyckas.
Citera
2010-10-20, 23:20
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Det r ju bra skit! Jag chockades ganska svrt under en frelsning d frgan om vilka frldrar som lt sina barn titta p nyheterna slngdes ut bland hrarna. Bland sdr 100 pers s var det bara en ung fader som rckte upp handen, och alla morsorna tittade d surt p honom. Tror fan att alla ungdomar r frstndshandikappade missfoster som inte kan skilja p mjltbrand och sikhism
Citera
2010-10-21, 08:03
Medlem
Fr att d terg till Veckans brott.

Den utredande polisen i Linkpings fallet och GW har ju helt olika uppfattning om det eventuella motivet och GM.Tycker det blev en bra genomgng av hndelsen.

Bra och kul var ocks DNA inslaget med roliga kommentarer av professorn sjlv.

Stplats i Nybroviken

http://sv.wikipedia.org/wiki/St%C3%A5plats_i_Nybroviken
Senast redigerad av ascheberg 2010-10-21 kl. 08:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in