2017-12-06, 19:46
Medlem
kravodlat68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Han hackar alltid p Eliasson men senast han kom till studion satt Leffe dr from som ett lamm. Han r aldrig speciellt karsk nr den han ska kritisera finns i samma rum. Av alla gnger han gtt p om ngon har jag aldrig sett det ske ga mot ga.

Har nd gillat de tv senaste avsnitten bttre, d har GW varit lagom grinig och tvr. Kanske frkylningen tar fram hans bsta sida.

Har ocks gillat dom senaste programmen, han har varit ovanligt pigg och rapp. Eller som du sger,
grinig och tvr= Engagerad.
Senast redigerad av kravodlat68 2017-12-06 kl. 19:48.
Citera
2017-12-06, 19:52
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Legat med skyttens fru/flickvn?
Det tror jag inte.
Citera
2017-12-06, 23:48
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Han hackar alltid p Eliasson men senast han kom till studion satt Leffe dr from som ett lamm. Han r aldrig speciellt karsk nr den han ska kritisera finns i samma rum. Av alla gnger han gtt p om ngon har jag aldrig sett det ske ga mot ga.

Har nd gillat de tv senaste avsnitten bttre, d har GW varit lagom grinig och tvr. Kanske frkylningen tar fram hans bsta sida.

Jo han var vass mot Gran Lambertz men det r nog den enda han ppet har visat sitt agg gentemot
Citera
2017-12-07, 23:14
Medlem
skippers avatar
Citat:

Precis s tnkte jag ocks. Nr det vl kommer face-2-face blir han jkligt tyst. Som mnga frfattare tycker han om att leverera repliker i egen takt, inte behva anpassa sig till ngon annans synpunkter eller frgor.

Det hade varit roligare med Betnr, jag tycker GW har tappat stinget under rtt mnga r. Hans hjdpunkt var ren efter han slutade p hgskolan och kunde tala fritt.
Citera
2017-12-07, 23:22
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Precis s tnkte jag ocks. Nr det vl kommer face-2-face blir han jkligt tyst. Som mnga frfattare tycker han om att leverera repliker i egen takt, inte behva anpassa sig till ngon annans synpunkter eller frgor.

Det hade varit roligare med Betnr, jag tycker GW har tappat stinget under rtt mnga r. Hans hjdpunkt var ren efter han slutade p hgskolan och kunde tala fritt.
Inse att GWs hjrna gr p knappt sparlga. Spriten har gjort sitt och det var inte mycket till att brja med.
Citera
2017-12-07, 23:39
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Inse att GWs hjrna gr p knappt sparlga. Spriten har gjort sitt och det var inte mycket till att brja med.

Nja, jag har ftt mycket utbyte ver hans kunskap och breda ordfrrd. Srskilt nr han kombinerar de. Frvisso uppskattade jag Brynolf Wendt ocks, hans 'ngot' ldre uttrycksformer var otroligt roligt. Nr hrde ni ngon sga "nidingsdd" sist?

Troligen lgger de vl ner eller gr om Veckans Brott nr GW slutar, men programuppslaget r klassiskt och kommer fortg i all ondlighet.

Vilket par skulle vara den sjlvklara fortsttningen?
Kent Ekrot som programledare och Jerzy Sarnecki som sakkunnig?
Leif Silbersky som programledare och Peter Stormare som sakkunnig?
Pascalidou som programledare och Emil Hagberg som sakkunnig?

P skmt sklart, men det hade varit roligt med en lite yngre laguppstllning nsta gng. Har ni ngra dreamteams?
Citera
2017-12-09, 02:01
Medlem
Gerbaniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytastic
Ngon som vet vad GW menar gllande skotten mot en polismans villa?
Vad r oklart?
Citera
2017-12-09, 02:03
Medlem
Gerbaniss avatar
Citat:
P skmt sklart, men det hade varit roligt med en lite yngre laguppstllning nsta gng. Har ni ngra dreamteams?

Haha, fr mig blir den hr alldeles utmrkt:

Citat:
Pascalidou som programledare och Emil Hagberg som sakkunnig
Citera
2017-12-12, 19:33
Medlem
Allts. Hur kan de inte gra mer intressanta program? Nufrtiden rcker det ju med att lsa kvllens programfrklaring fr att man ska frst att det inte kommer att bli srskilt intressant.
Citera
2017-12-12, 19:37
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Allts. Hur kan de inte gra mer intressanta program? Nufrtiden rcker det ju med att lsa kvllens programfrklaring fr att man ska frst att det inte kommer att bli srskilt intressant.
P tal om programfrklaringen: Hur ser den ut idag och var kan jag hitta den?
Citera
2017-12-12, 19:44
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas

Som jag minns min knsla nr Veckans Brott startade s var det ett kriminalmagasin som belyste just kriminalfrgor, vilket var vldigt befriande efter att ha sett suddiga t-banekameror ver vskryckningar p Efterlyst alldeles fr lnge. Jag tycker fortfarande de hller en hgre klass n Efterlyst men skulle verkligen vilja ha mer fokus p politiska och samhllsfrgor.

Varfr inte ha med en skjutjrnsjournalist som fr jaga ikapp Gtblad och stlla de knepiga frgorna, SVT har absolut kompetensen. Det r vldigt Leif GW Persson centriskt just nu, men jag frstr det, han ger tittare, s mjlka ur slnge det hller.
Citera
2017-12-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
P tal om programfrklaringen: Hur ser den ut idag och var kan jag hitta den?

Ngonstans dr det finns en tv-tabl. Till exempel hr: https://www.svtplay.se/kanaler

Citat:
Som jag minns min knsla nr Veckans Brott startade s var det ett kriminalmagasin som belyste just kriminalfrgor, vilket var vldigt befriande efter att ha sett suddiga t-banekameror ver vskryckningar p Efterlyst alldeles fr lnge. Jag tycker fortfarande de hller en hgre klass n Efterlyst men skulle verkligen vilja ha mer fokus p politiska och samhllsfrgor.

Varfr inte ha med en skjutjrnsjournalist som fr jaga ikapp Gtblad och stlla de knepiga frgorna, SVT har absolut kompetensen. Det r vldigt Leif GW Persson centriskt just nu, men jag frstr det, han ger tittare, s mjlka ur slnge det hller.

Hller helt med om detta. Plus alla dessa inslag som handlar om att polisen har ftt ett nytt redskap av ngot slag som de fr ka och testa. De kan ju absolut tacka ja till att komma dit och titta p det fr att hlla sig ajour, men de behver ju inte gra ett evighetslngt inslag varje gng...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in