Flashback bygger pepparkakshus!
2017-02-17, 18:47
Medlem
Jag förstår inte vad Peter Springare har för skyldighet att presentera en lösning på problemet. Han går rakryggad ut med ett problem som han ser i sin vardag som utredare för polisen, lösa problemet är upp till politikerna vilket väl tyvärr inte kommer hända då dom inte erkänner att det finns ett problem!!
Citera
2017-02-17, 19:06
Medlem
Tror ni GW kan vara dödssjuk och fått domen av läkarna? Han har ju varit väldigt lite pk de senaste två programmen.
Kanske vill han dö med flaggan i topp och iallafall på slutet presentera sanningen?
Citera
2017-02-17, 20:00
Medlem
Driftstopps avatar
Peter har gjort ett nytt inlägg.

Men jag kommer få en varning om jag länkar allt här, texten är helvetes lång, men han går till attack mot kommunist journalisten och 2 andra som har kritiserat han hårt.

Men det hör inte ihop med vad tråden/topic handlar om.
Extremt läsvärt.
Citera
2017-02-17, 20:03
Medlem
Driftstopps avatar
Totalt 3 nya inlägg ikväll.
Han ska nu debattera med och emot GW, ja i alla fall ska han dit!
Citera
2017-02-17, 20:40
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Peter har gjort ett nytt inlägg.

Men jag kommer få en varning om jag länkar allt här, texten är helvetes lång, men han går till attack mot kommunist journalisten och 2 andra som har kritiserat han hårt.

Men det hör inte ihop med vad tråden/topic handlar om.
Extremt läsvärt.

Kan du citera alla hans inlägg? Tack!
Citera
2017-02-17, 20:44
Medlem
trailblasers avatar
Kommer Springare debattera GW i nästa program?
Citera
2017-02-17, 20:48
Medlem
Driftstopps avatar
Peters nya inlägg
(FB) Peter Springare i nytt inlägg: 22 av 24 misstänkta för mord är invandrare.

Längst bak!
Varning för lång text.
Citera
2017-02-17, 21:13
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Ja, jag vet såklart bättre.

https://youtu.be/mZDiv6E2k6o?t=26m36s
Du förstår inte att han pratar om 70-talet?
Citera
2017-02-17, 21:23
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Jag förstår inte vad du menar? När skyller han på invandrare? Han säger bara att det är mest invandrare och sen får väl du, jag, alla göra en tolkning av vad de kan innebära och varför det ser ut så.
Det jag menar att så många letar synda bockar därför vill de ha en grupp att skylla på och eftersom invandrarkillar är högfrekventa i kriminella kretsar, men blir det bättre om man talar om vem det är innan de är dömda,,, nej säger jag,,, men dagens SD-väljare letar syndabockar och så gjorde hitler också fast mot judarna.
Jag är också förbannad på imigrationspolitiken men jag skiter i det och låter myndigheterna lösa det.
Citera
2017-02-17, 21:27
Tomma tunnor skramlar mest

Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Peters nya inlägg
(FB) Peter Springare i nytt inlägg: 22 av 24 misstänkta för mord är invandrare.

Längst bak!
Varning för lång text.

Mhm..... men då var det alltså SD- provokationen(och inget annat) som gjorde att Springare antog utman.... eh, jag menar accepterade inbjudan.
Tvenne brunstiga hannar och som slåss inbördes, det är alltså det vi alla andra har att förhålla oss till och när det kommer till att bevara detta landet rent från både den fina kriminaliteten och den fula kriminaliteten.
Det kommer således att bli ett avsnitt på tisdag där testosteronet kommer att spruta.
Hoppas Camilla ser till att skydda sig.

Okej, men två mediehoror till karlar, är det vad Sverige behöver och även vill ha?
Tydligen.
(den ene här gift och för tror jag 4: e gången och den andre här också i s. k "mogen" ålder är ensamstående- pålitligt värre med andra ord!).
Senast redigerad av hee4r 2017-02-17 kl. 21:46.
Citera
2017-02-17, 22:00
Medlem
Sonnenwendes avatar
Tydligen så har GW ingen lina in till några utredare per automatik som han allt som oftast ger uttryck för i programmet. GW drar en rövare helt enkelt och låtsas som han bidragit till diverse utredningstekniska genombrott när han eg agerar medialt på polisens arbete.
Både fascinerande och tragiskt på en och samma gång.
Citera
2017-02-17, 23:52
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tydligen så har GW ingen lina in till några utredare per automatik som han allt som oftast ger uttryck för i programmet. GW drar en rövare helt enkelt och låtsas som han bidragit till diverse utredningstekniska genombrott när han eg agerar medialt på polisens arbete.
Både fascinerande och tragiskt på en och samma gång.

Han tar åt sig äran av det skit- och det golvarbete hans far arbetaren inte ville att han GW själv skulle ägna sig åt, än mindre detta i denna den tidens anda gavs andra möjligheter åt, o. s. v...
Det är att lätt att bliva detta bitter, men nigga, bli bitter å egna vägnar framför en egen och icke ouppklarad barndom, okej??

Springare har iaf han jobbat på golvet, ja detta till och med på gatan.
Eller har han Springare också levt i en fantasivärld där han ena halvan av året kan supa ned sig och den andra halvan av året maniskt kunna skriva en massa böcker? De övriga dessa könspåtagligt verklighetsfrånvända kvinnorna reser till Ghambia, de.

GW stays at home och skiljer sig där åtskilliga ggr.
Och vi andra, vi sitter där och chockartat reagerar så här:
https://img.ifcdn.com/images/2df2ce1154d431c30627f0bd69324d4e34774f5994a887b87e b2bb9d49237f2f_1.gif när vår huvudperson försvinner ur vår lilla inrutade box, denna "box" kallad även tv- rutan.

Så mekaniserad människan blivit så är det på sin plats att käka dito popcorn till samma detta skådespeleriet.
För egen del så tappade jag aptiten redan på farfars tid.
Porrversionen går in i en andra andning så bli därför inte förvånade gott folk om ni får se dessa brunstiga hannar suga av varandra och ge den andre här ett dominant a la svartskallebeteende rövknull.
BS. Men tar Camilla den i tvåan??
Senast redigerad av hee4r 2017-02-18 kl. 00:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in