Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-05, 21:43
Moderator
Dr Kings avatar
Det är klart det är träff. Klockren kommentar som vanligt av Leffa GW P efter att han provat elpistolen i studion.
Citera
2017-12-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flytastic
Någon som vet vad GW menar gällande skotten mot en polismans villa?

Jag får känslan av att han vill säga att snuten gjort nåt han inte borde, typ samarbetat med brottslingar och sen brutit nån deal eller så, och då fått smaka på gangstrarnas vrede?
Citera
2017-12-05, 22:11
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bo-lars
Jag får känslan av att han vill säga att snuten gjort nåt han inte borde, typ samarbetat med brottslingar och sen brutit nån deal eller så, och då fått smaka på gangstrarnas vrede?

Kanske så enkelt som att ha doppat korven i fel gryta?
Citera
2017-12-05, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Kanske så enkelt som att ha doppat korven i fel gryta?

Inte heller omöjligt.
Citera
2017-12-06, 00:23
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bo-lars
Fick samma känsla. Eller att han har begått något tjänstefel mot någon kriminell utan att nödvändigtvis ha samarbetat med dem.
Citera
2017-12-06, 01:34
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
Alltså Tovas mördare vilket jävla as.
Bara hoppas han får vad han förtjänar i fängelset.

Ja verkligen! Vilken fruktansvärd människa! Hoppas dom slår sönder honom och förnedrar honom på daglig basis i fängelset.
Skräll Att Camilla skulle fega ur när det bjöds taser! Skulle vara intressant att känna på...hoppas dom använder den också! och att det inte likt pistolen måste skrivas spaltmeter i 5 olika system bara man tagit den ur hölstret...
Citera
2017-12-06, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Ja verkligen! Vilken fruktansvärd människa! Hoppas dom slår sönder honom och förnedrar honom på daglig basis i fängelset.
Skräll Att Camilla skulle fega ur när det bjöds taser! Skulle vara intressant att känna på...hoppas dom använder den också! och att det inte likt pistolen måste skrivas spaltmeter i 5 olika system bara man tagit den ur hölstret...
Inte lika nöjd med de som skip rättv i fäng ! "anders eklund" åkte på rej med stryk för ngt år-----inte mer än rätt tyckte nog de flesta ! Det=bara det att den som gjorde det om möjl= ännu värre,våldt+mörd sin 12 styvdott !

Hennes bästa kompis lyck till slut rymma eft sitt livs värsta natt---minns inte om hon oxå våldtogs,men inte omöjl. Eft att hon rymt lyck hon halvnak få kontakt med polis som på detta sätt kunde gripa svinet----tror oxå att 1 liten pojke oxå fanns i hans våld+nu äntl blev fri igen.

Ign av dessa 2 fång bör ngnsin friges,men om jag måste välja blir det "anders" efters den andre oxå missbr knark+sprit samt p.g.a detta gjort sig skyld till flera våldsbr sen förut------därm=han ju den mer farl av de 2. Tovas mörd kan ju oxå kan ju oxå få stryk av ngn ännu värre om otur=framme !
Senast redigerad av deakpeasley 2017-12-06 kl. 02:17.
Citera
2017-12-06, 02:33
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
Inte lika nöjd med de som skip rättv i fäng ! "anders eklund" åkte på rej med stryk för ngt år-----inte mer än rätt tyckte nog de flesta ! Det=bara det att den som gjorde det om möjl= ännu värre,våldt+mörd sin 12 styvdott !

Hennes bästa kompis lyck till slut rymma eft sitt livs värsta natt---minns inte om hon oxå våldtogs,men inte omöjl. Eft att hon rymt lyck hon halvnak få kontakt med polis som på detta sätt kunde gripa svinet----tror oxå att 1 liten pojke oxå fanns i hans våld+nu äntl blev fri igen.

Ign av dessa 2 fång bör ngnsin friges,men om jag måste välja blir det "anders" efters den andre oxå missbr knark+sprit samt p.g.a detta gjort sig skyld till flera våldsbr sen förut------därm=han ju den mer farl av de 2. Tovas mörd kan ju oxå kan ju oxå få stryk av ngn ännu värre om otur=framme !

Av det lilla jag kan utläsa så håller jag med, och jag är egentligen emot våld! Men det finns faktiskt några få som förtjänar det! Du måste sluta med dina förkortningar, och konstiga tecken här och var, det blir väldigt svårt att läsa! Har aldrig sett någon skriva så! Är du väldigt ung? Gör dig själv en tjänst och se över ditt sätt att skriva! Det kommer du ha nytta av!
Senast redigerad av Schnyggve 2017-12-06 kl. 02:36.
Citera
2017-12-06, 19:13
Medlem
kravodlat68s avatar
Bäst igår måste väl ändå vara när GW lackade ut på Eliasson, Två gånger dessutom.
Hoppas han kommer till studion som Leffe ville. Kommer han så lovade han ju i princip att läsa lusen
av karljäveln.
Citera
2017-12-06, 19:20
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Bäst igår måste väl ändå vara när GW lackade ut på Eliasson, Två gånger dessutom.
Hoppas han kommer till studion som Leffe ville. Kommer han så lovade han ju i princip att läsa lusen
av karljäveln.
Han hackar alltid på Eliasson men senast han kom till studion satt Leffe där from som ett lamm. Han är aldrig speciellt karsk när den han ska kritisera finns i samma rum. Av alla gånger han gått på om någon har jag aldrig sett det ske öga mot öga.

Har ändå gillat de två senaste avsnitten bättre, då har GW varit lagom grinig och tvär. Kanske förkylningen tar fram hans bästa sida.
Citera
2017-12-06, 19:28
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Han hackar alltid på Eliasson men senast han kom till studion satt Leffe där from som ett lamm. Han är aldrig speciellt karsk när den han ska kritisera finns i samma rum. Av alla gånger han gått på om någon har jag aldrig sett det ske öga mot öga.

Har ändå gillat de två senaste avsnitten bättre, då har GW varit lagom grinig och tvär. Kanske förkylningen tar fram hans bästa sida.
När Eliasson kom till studion var han ny och Leffe kritiserade fortfarande polisreformen.
Citera
2017-12-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Fick samma känsla. Eller att han har begått något tjänstefel mot någon kriminell utan att nödvändigtvis ha samarbetat med dem.
Legat med skyttens fru/flickvän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in