Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-19, 14:01
  #5281
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Okej...

Jaa, det spelar ju ingen roll om han dyker upp eller inte för i och med själva inbjudan så har han blivit försatt i ett försvarslöst läge och det av MSM.
Spelar ingen roll om han dyker upp eller inte eller om han är tyst eller om han pratar eller hur han lägger fram orden eller hur han, o. s. v. så vinklas både sanning och verklighet av dem med intressen såsom makt, status och ära och berömmelse.
Makt korrumperar(och korrupta dras till makten) och egoism och girighet förgör.
Och inte får man slå ihjäl dem heller.
Jag blir så jävla trött.

Jag tänker att man borde bjuda in samtliga till Agenda debatt istället och utöka tiden till en timme,
Citera
2017-02-19, 16:40
  #5282
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din farsas tand
Jag tänker att man borde bjuda in samtliga till Agenda debatt istället och utöka tiden till en timme,

Ja, det hade kunnat bli intressant, lite beroende på vem moderatorn på söndagens agena är. Hon/han är ganska viktigt.

Sen fick jag en varning av FB-mod för mitt sista inlägg i denna tråd. Vilket såklart inte skall diskuteras här.
Citera
2017-02-21, 18:19
  #5283
Medlem
trailblasers avatar
Ska bli väldigt intressant att se kvällens avsnitt. Hoppas Springare fortsätter stå med rak rygg.
Citera
2017-02-21, 18:21
  #5284
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Ska bli väldigt intressant att se kvällens avsnitt. Hoppas Springare fortsätter stå med rak rygg.
Vilken tid sänder dem?
Citera
2017-02-21, 18:29
  #5285
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Vilken tid sänder dem?
21-22
Citera
2017-02-21, 18:31
  #5286
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
21-22
Tack tror att inte springare blir med.
Citera
2017-02-21, 18:33
  #5287
Medlem
XeniaOnatopps avatar
http://www.svt.se/tv-tabla/
Citat:
Del 7 av 10. Leif GW Persson kommenterar Trumps plötsliga intresse för Sverige och undrar var han får sina informationer från egentligen. Leif besöker också Linköping och funderar över vad som kan ha hänt där när 8-årige Mohamad Ammouri och 56-åriga Anna-Lena Svenson mördades där 2004. Polismannen Peter Springare besöker studion för att tala om sitt mycket omdiskuterade Facebookinlägg där han menade att de grova brott han utreder nästan uteslutande misstänks begås av unga män med invandrarbakgrund. I kvällens historiska fall handlar om det om den s.k. Värmlandsskräcken som folk i trakten kring Fryken fortfarande minns, trots att mer än femtio år sedan gått sedan han härjade där.
Citera
2017-02-21, 18:34
  #5288
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Tack tror att inte springare blir med.
Det är bekräftat att han kommer vara med.
Citera
2017-02-21, 18:37
  #5289
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Del 7 av 10. Leif GW Persson kommenterar Trumps plötsliga intresse för Sverige och undrar var han får sina informationer från egentligen. Leif besöker också Linköping och funderar över vad som kan ha hänt där när 8-årige Mohamad Ammouri och 56-åriga Anna-Lena Svenson mördades där 2004. Polismannen Peter Springare besöker studion för att tala om sitt mycket omdiskuterade Facebookinlägg där han menade att de grova brott han utreder nästan uteslutande misstänks begås av unga män med invandrarbakgrund. I kvällens historiska fall handlar om det om den s.k. Värmlandsskräcken som folk i trakten kring Fryken fortfarande minns, trots att mer än femtio år sedan gått sedan han härjade där.
Kul att se vad Leif har att säga om Linköping. Trodde det var diskuterat till döds och såvitt jag vet har inget nytt kommit. Historiska fallet är som vanligt alltid bra och ett besök är alltid kul att ha. Tror att kvällens avsnitt blir säsongens bästa.
Citera
2017-02-21, 19:50
  #5290
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Det är bekräftat att han kommer vara med.
Jaaaahooooo trodde jag inte blir spännande och se
Citera
2017-02-21, 20:39
  #5291
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Jaaaahooooo trodde jag inte blir spännande och se

Ja det blir intressant att höra vad han har att säga, bara det inte blir massa trams om rasism. Inte för att jag tror att Leif kommer anklaga honom för det men programledaren kanske får påtryckningar uppifrån.
Citera
2017-02-21, 20:42
  #5292
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din farsas tand
Jag tänker att man borde bjuda in samtliga till Agenda debatt istället och utöka tiden till en timme,

Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
http://www.svt.se/tv-tabla/

Varför i hela friden ska de diskutera Trump? Speciellt pinsamt blir det att kritisera honom när polisen dagen efter hans uttalande måste skjuta verkanseld mot ett upplopp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback