2016-11-08, 22:16
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Camillas genomfrande av drogtestet skulle jag utan tvekan kunna runka gott till.

leif ocks sg det ut som
Citera
2016-11-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Leif GW Persson gr nytt program i TV4

Hr r Leif GW Perssons nya jobb p TV4.
I "Hellenius hrna" berttar han om sitt nya program - och fr frgan om vad det innebr fr framtiden p SVT.
De kan naturligtvis ge mig sparken, det r inte hela vrlden, sger Leif GW Persson i programmet.

Programmet heter "GW:s mord" och handlar om gamla mordutredningar som Leif GW Persson har haft svrt att slppa.
Ls mer.....

http://www.expressen.se/noje/leif-gw...program-i-tv4/

Vidare framgr det att det var ett skmt frn gw. Han hade frsts stmt av med svt och ftt ok d dom inte konkurerar p samma sndningstid. S han risker allts inte sparken
Citera
2016-11-08, 22:29
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
N, det hr programmet har gtt utfr rejlt.

Kan man inte skippa det amerikanska fokuset nr Leif inte har en susning. Kan man inte skippa frgor om doping nr Leif inte har en susning.

Har fr mig att man frr hade lite fokus p att likt Efterlyst faktiskt frska lsa ouppklarade brott. Nu verkar fokus ligga p hur polisen arbetar, vilket i alla fall jag tycker r rtt ointressant.

Det finns ju massor av kalla fall, frsvunna personer, mordmysterier och gamla klassiska fall att plocka av.

Skelettet i brunnen i Hrby? Inte ett ord om det.

Det fetstilande, det hade de verkligen kunnat skippat! Gav inte mycket alls. Dremot trafikrazzian var mycket intressant tycker jag. Att de inte har sagt ett ord om skelettet i Hrby r mycket konstigt tycker jag, det borde vl vara rtt unikt fall.
Citera
2016-11-08, 23:17
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Dom historiska tillbakablickarna r alltid intressanta enligt min uppfattning. Det r ju f av dom brotten som man sjlv kommer ihg av rent ldersmssiga skl.

Har man slutat med "tittarfrgorna", det som kallades "Frga Leif?"

Camilla sg lite rund ut om magen. Tillkning? Lite fr mycket l och flintastek under sommaren?

Vittnesavsnittet gav inte speciellt mycket enligt min uppfattning. Jag tror att det r Camilla som vill ha den typen av inslag fr att det skall bli bra TV.
I kvllens avsnitt togs tittarfrgor upp, och tittare uppmanades att skicka in frgor, men inslaget kallades inte Frga Leif.
Citera
2016-11-08, 23:44
Medlem
praeteritums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Att frska ingripa hade varit dumdristigt, dremot borde hon greppat tmligen omgende att det inte var poliser och larmat sina kollegor.

Kan inte uteslutas att hon frstod att det inte var poliser men att det inte passade s bra att sga p bsta sndningstid.
Citera
2016-11-09, 00:01
Medlem
Chucky145s avatar
Det sista som hnder i dagens program r att Camilla frgar dykaren om dom hittat ngot nr dom dykt efter mordvapnet i Eskilstuna, d nickar han samtidigt som Leif sger att dom inte har det eftersom dom fortsatte dyka p plats 2. Sen var programmet slut och vi tittare fick inte hra vad dykaren hittat.

Jag fick den uppfattningen av att dom mjligtvis hittat mordvapnet, ingen annan som reagerade p det?
Citera
2016-11-09, 06:38
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
leif ocks sg det ut som
"Gapa stort" Han brukar ju ge henne komplimanger om hennes utseende. Det hela kanske var en detaljerad plan.
Citera
2016-11-09, 06:55
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
I kvllens avsnitt togs tittarfrgor upp, och tittare uppmanades att skicka in frgor, men inslaget kallades inte Frga Leif.

Fasa ut GW? Inte omjligt..men vem kan erstta?
Citera
2016-11-09, 08:58
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Fasa ut GW? Inte omjligt..men vem kan erstta?
Det var inte min tanke, men det r inte omjligt. Lyckades de fasa ut Sverker ur Plus och frlora minst en tittare (mig) kan de gra detsamma med GW i Veckans brott.
Citera
2016-11-09, 11:19
Medlem
Citat:
Camillas genomfrande av drogtestet skulle jag utan tvekan kunna runka gott till.

Vad gjorde hon?
Citera
2016-11-09, 16:29
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Vad gjorde hon?
Ett oralt drogtest som fr den fantasifulla kan likna oralsex.
Citera
2016-11-09, 18:30
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ett oralt drogtest som fr den fantasifulla kan likna oralsex.

Jag bara vntade p att GW skulle sga...

- Men testet visar faktiskt r du r gravid...men gravid blir man ju inte genom att anvnda droger.

...fast s lngt vgade nog inte GW g...

Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp

Det kanske r jag som minns fel nr det gller programpunkten...den har kanske aldrig hetat "Frga Leif".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in