2016-11-08, 22:16
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Camillas genomförande av drogtestet skulle jag utan tvekan kunna runka gott till.

leif också såg det ut som
Citera
2016-11-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Leif GW Persson gör nytt program i TV4

Här är Leif GW Perssons nya jobb – på TV4.
I "Hellenius hörna" berättar han om sitt nya program - och får frågan om vad det innebär för framtiden på SVT.
– De kan naturligtvis ge mig sparken, det är inte hela världen, säger Leif GW Persson i programmet.

Programmet heter "GW:s mord" och handlar om gamla mordutredningar som Leif GW Persson har haft svårt att släppa.
Läs mer.....

http://www.expressen.se/noje/leif-gw...program-i-tv4/

Vidare framgår det att det var ett skämt från gw. Han hade förstås stämt av med svt och fått ok då dom inte konkurerar på samma sändningstid. Så han risker alltså inte sparken
Citera
2016-11-08, 22:29
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nä, det här programmet har gått utför rejält.

Kan man inte skippa det amerikanska fokuset när Leif inte har en susning. Kan man inte skippa frågor om doping när Leif inte har en susning.

Har för mig att man förr hade lite fokus på att likt Efterlyst faktiskt försöka lösa ouppklarade brott. Nu verkar fokus ligga på hur polisen arbetar, vilket i alla fall jag tycker är rätt ointressant.

Det finns ju massor av kalla fall, försvunna personer, mordmysterier och gamla klassiska fall att plocka av.

Skelettet i brunnen i Hörby? Inte ett ord om det.

Det fetstilande, det hade de verkligen kunnat skippat! Gav inte mycket alls. Däremot trafikrazzian var mycket intressant tycker jag. Att de inte har sagt ett ord om skelettet i Hörby är mycket konstigt tycker jag, det borde väl vara rätt unikt fall.
Citera
2016-11-08, 23:17
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Dom historiska tillbakablickarna är alltid intressanta enligt min uppfattning. Det är ju få av dom brotten som man själv kommer ihåg av rent åldersmässiga skäl.

Har man slutat med "tittarfrågorna", det som kallades "Fråga Leif?"

Camilla såg lite rund ut om magen. Tillökning? Lite för mycket öl och flintastek under sommaren?

Vittnesavsnittet gav inte speciellt mycket enligt min uppfattning. Jag tror att det är Camilla som vill ha den typen av inslag för att det skall bli bra TV.
I kvällens avsnitt togs tittarfrågor upp, och tittare uppmanades att skicka in frågor, men inslaget kallades inte Fråga Leif.
Citera
2016-11-08, 23:44
Medlem
praeteritums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Att försöka ingripa hade varit dumdristigt, däremot borde hon greppat tämligen omgående att det inte var poliser och larmat sina kollegor.

Kan inte uteslutas att hon förstod att det inte var poliser men att det inte passade så bra att säga på bästa sändningstid.
Citera
2016-11-09, 00:01
Medlem
Chucky145s avatar
Det sista som händer i dagens program är att Camilla frågar dykaren om dom hittat något när dom dykt efter mordvapnet i Eskilstuna, då nickar han samtidigt som Leif säger att dom inte har det eftersom dom fortsatte dyka på plats 2. Sen var programmet slut och vi tittare fick inte höra vad dykaren hittat.

Jag fick den uppfattningen av att dom möjligtvis hittat mordvapnet, ingen annan som reagerade på det?
Citera
2016-11-09, 06:38
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
leif också såg det ut som
"Gapa stort" Han brukar ju ge henne komplimanger om hennes utseende. Det hela kanske var en detaljerad plan.
Citera
2016-11-09, 06:55
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
I kvällens avsnitt togs tittarfrågor upp, och tittare uppmanades att skicka in frågor, men inslaget kallades inte Fråga Leif.

Fasa ut GW? Inte omöjligt..men vem kan ersätta?
Citera
2016-11-09, 08:58
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Fasa ut GW? Inte omöjligt..men vem kan ersätta?
Det var inte min tanke, men det är inte omöjligt. Lyckades de fasa ut Sverker ur Plus och förlora minst en tittare (mig) kan de göra detsamma med GW i Veckans brott.
Citera
2016-11-09, 11:19
Medlem
Citat:
Camillas genomförande av drogtestet skulle jag utan tvekan kunna runka gott till.

Vad gjorde hon?
Citera
2016-11-09, 16:29
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Vad gjorde hon?
Ett oralt drogtest som för den fantasifulla kan likna oralsex.
Citera
2016-11-09, 18:30
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ett oralt drogtest som för den fantasifulla kan likna oralsex.

Jag bara väntade på att GW skulle säga...

- Men testet visar faktiskt är du är gravid...men gravid blir man ju inte genom att använda droger.

...fast så långt vågade nog inte GW gå...

Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp

Det kanske är jag som minns fel när det gäller programpunkten...den har kanske aldrig hetat "Fråga Leif".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in