2010-12-09, 01:32
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konane
Peter Grnkvist, precis. En skning p fb och jag hittade detta inlgget:
https://www.flashback.org/sp15648939

Frn denna trden: https://www.flashback.org/t658923

r det verkligen Peter som skriver det? Det verkar som det

Fr inte de intagna tillgng till ett litet kaf eller liknande dr de kan vlja att kpa lite saker som de annars inte fr. D.v.s. nr de har sktt sig i ngra r? Jag tycker att han skall f sin kalla l!

Det rder noll tolerans p alkohol i fngelser, tror nog han fr vnta tills han fr permis i sna fall om det ens r tilltet d.
Citera
2010-12-09, 03:50
Medlem
Egentligen patetiskt att man ska behva reagera p GW:s uttalanden d det bara r fakta han levererar i egenskap av expert p omrdet. Visserligen kan man spekulera i om hans apologi fr socialdemokratin (vissa avvikelser till KD?) handlar om att vara "folklig", men privat skiter han skert fullstndigt i vilka som begr brotten. I sin sista fight med Aro verkade han dock genuint irriterad ver den politiska korrektheten nr det gller belysningen av brottslingar.
Citera
2010-12-09, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Egentligen patetiskt att man ska behva reagera p GW:s uttalanden d det bara r fakta han levererar i egenskap av expert p omrdet. Visserligen kan man spekulera i om hans apologi fr socialdemokratin (vissa avvikelser till KD?) handlar om att vara "folklig", men privat skiter han skert fullstndigt i vilka som begr brotten. I sin sista fight med Aro verkade han dock genuint irriterad ver den politiska korrektheten nr det gller belysningen av brottslingar.

Det r inte frdomar nr det bygger p fakta.
Citera
2010-12-09, 07:38
Medlem
Heikonpeikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Och s har det hnt igen. I public service-tv:

Camilla Kvartoft: Men att en tonring hmnas genom att skjuta ngon i ryggen. En jmnrig.. Vad sger det?

Leif GW Persson: Det r en typ av brott som inte r srskilt vanliga... Men dom kar. Och den klassiska gruppen av inblandade r invandrarpojkar. Kring 20. 15 till 25 s dr.

16:35 in i programmet:

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott

Noterar att Kvartoft inte brjar tjafsa med GW vilket hnde i Efterlyst s fort GW brjade tnka hgt. Eller s har samhllsklimatet sakta brjat att acceptera sdana hr uttalanden?

Han ska vl inte ha betalt fr att sitta och ljuga?
Citera
2010-12-09, 07:59
Medlem
Vinkelvoltens avatar
Haha Leffe r kung! Har alltid gillat honom just fr att han sger sanningen.
Citera
2010-12-09, 08:32
Medlem
Bockstensmannens avatar
Leif GW vet naturligtvis som alla andra att mnga brott begs av invandrare, skillnaden mellan honom och FB:s alla SD:are r att han vet att det inte r pga deras hrkomst utan pga deras levnadsfrhllanden

Han r ingen idiot, GW
Citera
2010-12-09, 08:41
Medlem
owles avatar
Han kommer ju bli skjuten av ngon invandrarpojke snart. Mellan 15-25 sdr...
Citera
2010-12-09, 08:45
Medlem
Vinkelvoltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Leif GW vet naturligtvis som alla andra att mnga brott begs av invandrare, skillnaden mellan honom och FB:s alla SD:are r att han vet att det inte r pga deras hrkomst utan pga deras levnadsfrhllanden

Han r ingen idiot, GW

r du helt pantad eller? En gissning r att dom har det bra mycket bttre hr n i sitt snderbombade jvla sopland. Att jmfra deras standard med svenska familjer r idiotiskt. Vi har i flera generationer arbetat ihop det vi har idag, i alla fall i min slkt/familj.

Sen tycker jag att bara fr att man har lite pengar rttfrdigar fan inte det brott, som gr att andra fr lida.
Citera
2010-12-09, 08:49
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelvolten
r du helt pantad eller? En gissning r att dom har det bra mycket bttre hr n i sitt snderbombade jvla sopland. Att jmfra deras standard med svenska familjer r idiotiskt. Vi har i flera generationer arbetat ihop det vi har idag, i alla fall i min slkt/familj.

Sen tycker jag att bara fr att man har lite pengar rttfrdigar fan inte det brott, som gr att andra fr lida.
Vad dillar du om din clown? Han r utbildad kriminolog och professor. Klart som fan att han vet att det r underklassen som begr flest brott. Underklassen. De med minst pengar. De som bor i sketna omrden och getton. Dessa r i Sverige i regel invandrare. Du kan ju mejla Leif sjlv och frga om du tror ngot annat. Glm inte att redovisa svaret hr

Fr vrigt, jag sger inte att det rttfrdigar ngot. Det r fakta.
Citera
2010-12-09, 09:01
Medlem
Vinkelvoltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Vad dillar du om din clown? Han r utbildad kriminolog och professor. Klart som fan att han vet att det r underklassen som begr flest brott. Underklassen. De med minst pengar. De som bor i sketna omrden och getton. Dessa r i Sverige i regel invandrare. Du kan ju mejla Leif sjlv och frga om du tror ngot annat. Glm inte att redovisa svaret hr

Fr vrigt, jag sger inte att det rttfrdigar ngot. Det r fakta.

Jag tror inget annat, jag vet precis vilka det r som begr brotten. Men i ditt inlgg lt det som om det bara har och gra med att dom har lite pengar och bor 15 st i en lgenhet. Jag r vertygad om att detta handlar till 99% om mentalitet. Dom r dumma i huvudet helt enkelt.
Citera
2010-12-09, 09:15
Medlem
femforfems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelvolten
Jag tror inget annat, jag vet precis vilka det r som begr brotten. Men i ditt inlgg lt det som om det bara har och gra med att dom har lite pengar och bor 15 st i en lgenhet. Jag r vertygad om att detta handlar till 99% om mentalitet. Dom r dumma i huvudet helt enkelt.
Vilka? Invandrarna?
Citera
2010-12-09, 09:28
Medlem
Vinkelvoltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femforfem
Vilka? Invandrarna?

h? Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera