2012-11-07, 09:05
Medlem
c014s avatar
Jag blev lite frvnad nr GW var p samma spr som Mrten Palme angende filmen.

D br ju filmer/serier som rome, deadwood, Inglourious Basterds, frbjudas. D alla i grunden r baserade p riktiga mnniskor och till viss del hndelser.

N, jag tycker att det verkar konstigt, och GW verkade ha lite svrt att sjlv frsvara sig mot varfr han tyckte det nr Camilla brjade ifrgastta hans egna bok.
Citera
2012-11-07, 20:30
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014

D br ju filmer/serier som rome, deadwood, Inglourious Basterds, frbjudas. D alla i grunden r baserade p riktiga mnniskor och till viss del hndelser.

N, jag tycker att det verkar konstigt, och GW verkade ha lite svrt att sjlv frsvara sig mot varfr han tyckte det nr Camilla brjade ifrgastta hans egna bok.

Ja det var mrkligt, men sen var det Palme det handlade om ocks..

F lite bortkastat dock, Mrten hade inte ens sett filmen, premiren r ju idag tror jag eller om ngra dagar, s det kndes som de hade kunnat vntat med intervjun. Visst det r bara att lgga ihop tv och tv att det r Palme som menas i filmen ven om han aldrig nmns vid namn..men det r trots allt en film.
Citera
2012-11-08, 10:14
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagge1976
Japp :-)

Men vilken kostymr okejade att GW spelar in programmet
med en ssflck p trjan??

Intressant hur man kan reflektera ver sdana detaljer, jag lade frst mrke till det nu nr du skrev det hr.
Citera
2012-11-08, 11:04
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Intressant hur man kan reflektera ver sdana detaljer, jag lade frst mrke till det nu nr du skrev det hr.

Jag r skadad ;-)

Jag trodde frst det var en mygga som ngorlunda skulle matcha trjans frg men s var det ju inte..
Citera
2012-11-08, 11:28
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014

GW r ju Socialdemokrat sedan barnsben och han tycker s klart mycket illa om att ngon frtalar Palme. Dock verkade han inte helt vertygad nr det gllde de juridiska mjligheterna att stoppa filmen.
Citera
2012-11-13, 16:32
Medlem
Hade dom ett avsnitt angende styckmordet i bollns frra ssongen?

mvh
Citera
2012-11-13, 19:16
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Hade dom ett avsnitt angende styckmordet i bollns frra ssongen?

mvh

Hittar ingen info om det, men hr r Efterlysts special om mordet:
http://www.webbtv.se/show/40/efterlyst/3543
Citera
2012-11-13, 21:24
Moderator
Dr Kings avatar
Kul att f se legenden Bjrsa Lockstrm. Han r verkligen som en gam och alltid frst p plats vid olika typer av olyckor med mjlighet till exklusiva bilder att slja till media.
Citera
2012-11-13, 21:27
Medlem
Tisseltassels avatar
r Jan Guillou Sveriges malligaste gubbe? Hursomhelst r det lite kul att han och Leif GW sitter i samma studio fr de r vl inte vnner lngre?
Citera
2012-11-13, 21:44
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tisseltassel
r Jan Guillou Sveriges malligaste gubbe? Hursomhelst r det lite kul att han och Leif GW sitter i samma studio fr de r vl inte vnner lngre?

inte vnner men inte ovnner heller
Citera
2012-11-13, 21:46
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
inte vnner men inte ovnner heller

De umgs bara inte. Glidit isr som man kan gra med gamla polare.
Citera
2012-11-13, 22:00
Medlem
Har inte fel Leif fel nr han sger att man fr kra omkring med en kniv eller yxa i bilen? Jag trodde det var brott mot knivlagen frutsatt att man inte hade en giltig anledning till det, att man r jgare eller hantverkare exempelvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in