2010-11-24, 14:00
Medlem
spajdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
S vem r GWs favorit till Beckstrm? I tidigare intervjuer har GW nmnt Reine Brynolfsson, men han kan ju ha ndrat sig.

Personligen tror jag p ngon som r osympatisk i verkligheten ocks. Den dr Brje Ahlstedt knns som en bra kandidat. Rund och bst i vrlden p allt.
Citera
2010-11-24, 14:50
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman
Personligen tror jag p ngon som r osympatisk i verkligheten ocks. Den dr Brje Ahlstedt knns som en bra kandidat. Rund och bst i vrlden p allt.

Nu har jag aldrig lst GW s jag vet inte hur gammal Beckstrm ska frestlla men r inte Alhstedt, som r ver 70, lite fr gammal fr att spela aktiv kriminalkommisarie?
Citera
2010-11-24, 15:25
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkohol
Haha, Leif sitter med mobilen pslagen i fickan och nn ringer mitt i programmet.
Han r oslagbar, verkligen en kunnig man som r full med kvicka kommentarer!

Men det viktiga r, vilka r Fnrik Fitta och Kapten Kofta?
Citera
2010-11-24, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Nu har jag aldrig lst GW s jag vet inte hur gammal Beckstrm ska frestlla men r inte Alhstedt, som r ver 70, lite fr gammal fr att spela aktiv kriminalkommisarie?

Jo och han r fr lng, Bckstrm ska vara Reine Brynolfsson size (kanske ngon cm lngre) och mycket tjockare. Han ska vara lika tjock som GW r nu fast kortare.

Reine r som sagt ett bra val fr Bckstrm fast han fr gra en Robert De Niro i Tjuren frn Bronx uppgng i vikt frst. Som Reine sg ut i "Killinggnget p Dramaten - Drmmen om Herrn" skulle passa som Bckstrm enligt mig.

Det grymmaste vore om Mikael Marcimain och Hoyt Van Hoytema (regissren och fotografen bakom "Lasermannen") fick uppdraget att gra filmerna av Leifs bcker, d hade jag knt mig lugn att det blev rtt gjort.
Citera
2010-11-24, 17:55
Medlem
Tullamores avatar
Gillar programmet,faktiskt.GW r kunnig och samtidigt underhllande.Dessutom ser han ut att vara i toppform.Ingen som helst risk fr stroke eller pumpstopp dr inte.
Citera
2010-11-24, 21:25
Medlem
Det var inte en eller tv gnger flashback sgs i programmet.
Citera
2010-11-24, 22:06
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
GW brjar bli lite virrig. Ha mobilen pslagen i sndning..
Kul att hra poliserna totalsga Beck och Wallanderfilmerna och d speciellt Persprandt och Rapace

Var vl Janne Giljotin som ville ha tillbaka sina medaljer
Citera
2010-11-24, 23:31
Medlem
Sumpings avatar
Vad fan sysslar de med? Halva programmet handlade om att bedma olika polisprogram och polisbcker.
Vad har detta med "veckans brott" att gra.
Det verkar som om redaktionen saknar en progranid.

Det finns bland annat ett par hundra olsta mordfall i Sverige. Det r vl just sdant som denna serie skall syssla med och inte med att recensera fiction.

Dessutom r programmet dligt och ryckigt klippt.

Jag vill ha tillbaks mina licenspengar!

Citera
2010-11-24, 23:35
Medlem
Palahniuks avatar
Detta r verkligen veckans hjdpunkt. GW r i toppform.
Citera
2010-11-25, 03:26
Medlem
antonivanssons avatar
Tycker GW r strtskn och i motsats till vad ngra andra tyckte hr, tycker jag ven programledaren r skitbra. Seris, behaglig, lagom energi fr programmet. Det enda som r jobbigt r att GW r ganska otrevlig och svr ibland vilket frstr stmningen lite. Om man r med, dessutom som huvudperson.. i ett program ska det vl inte vara svrt att f svar p frgor och svar borde inte oftare n sllan starta med ett fnys.. Hans blas-stil och hela tiden undvikande blick r ju nd inte speciellt trovrdig nr han vljer att synas p det sttet han gr. Kosta p dig ett litet smile GW!
Citera
2010-11-25, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
Vad fan sysslar de med? Halva programmet handlade om att bedma olika polisprogram och polisbcker.
Vad har detta med "veckans brott" att gra.
Det verkar som om redaktionen saknar en progranid.

Det finns bland annat ett par hundra olsta mordfall i Sverige. Det r vl just sdant som denna serie skall syssla med och inte med att recensera fiction.

Dessutom r programmet dligt och ryckigt klippt.

Jag vill ha tillbaks mina licenspengar!

Jag vill ha tiden tillbaka som det tog att lsa ditt inlgg. Varfr anvnder man fiction nr det finns adekvata ord som fiktion? Att skriva p latin r inte tilltet p detta forum, blott skandinaviska och engelska r tilltet.

Bra program dr man visar att film bilden av snutarna inte r den samma som snutarna upplever. Morsomt att regissren tycker att han gjort en bedrift att fler sker til PHS, men p fel premisser av yrket.
Senast redigerad av HjalmarStorm 2010-11-25 kl. 03:35.
Citera
2010-11-25, 16:33
Medlem
Idunas avatar
GW Persson gjorde bort sig nr han avsljade hur det gr fr romanhjlten Johansson. Han borde ha kunnat tillst det och ge sin kollega i programmet Camilla Kvartoft en eloge fr att hon INTE avsljade en sdan sak. Jag tycker annars att Kvartoft r klockren: proffsig och saklig. Dessutom har hon ett pillemariskt leende. Hon funkar jkligt bra ihop med Persson. Dremot borde Persson sitta i en fet plyschsoffa istllet fr p ett fejkat kontor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in