2010-11-23, 21:44
Medlem
Walkers avatar
S vem r GWs favorit till Beckstrm? I tidigare intervjuer har GW nmnt Reine Brynolfsson, men han kan ju ha ndrat sig.

Kul att Kvartoft verkade vara Bckstrm-fan Hon fattade i varje fall att det var den viktigaste rollen
Citera
2010-11-23, 21:50
Bannlyst
Haha, Leif sitter med mobilen pslagen i fickan och nn ringer mitt i programmet.
Citera
Medlem
Mulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
S vem r GWs favorit till Beckstrm? I tidigare intervjuer har GW nmnt Reine Brynolfsson, men han kan ju ha ndrat sig.

Kul att Kvartoft verkade vara Bckstrm-fan Hon fattade i varje fall att det var den viktigaste rollen

Jag tnkte ju direkt Persbrandt, men sen satt han ju och dissade honom i Beckfilmerna s jag vet inte.

haha, fyfan, sg ni att han precis fick ett samtal p mobilen ocks i studion som hon kommenterade. S epic!
Citera
Medlem
Nu fick GW telefon mitt under inspelningen...
Han r ju fr skn.
Citera
2010-11-23, 21:57
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
Jag tnkte ju direkt Persbrandt, men sen satt han ju och dissade honom i Beckfilmerna s jag vet inte.

Bckstrm r en kort och tjock man, ingen fysisk Gunvaldsnut.

Finns en anledning till det r Persbrandt och inte Pierre Lindstedt som ska bli den nye Carl Hamilton..

Men som Jarbebring hade Persbrandt funkat.
Citera
2010-11-23, 22:10
Medlem
Coolcittes avatar
Gran Rangerstam eller Lennart Jhkel knns ju som rtt bra skdisar att axla Bckstrms roll.
Tycker det blir bttre och bttre fr varje program, Leif brjar komma in i programmet mer och mer och idag satt han och deltog i diskussionerna, skrattade osv nr dom hade gster. Annars brukar han ju sitta p en stol, halvsova, titta ner i golvet och sucka tungt.

Det stod dock i tv-bilagan att vi skulle f se handstilsexperterna p SKL idag. Fick man ta bort det p grund av tidsbrist?
Citera
2010-11-23, 22:51
Medlem
nero1s avatar
GW brjar bli lite virrig. Ha mobilen pslagen i sndning..
Kul att hra poliserna totalsga Beck och Wallanderfilmerna och d speciellt Persprandt och Rapace
Citera
2010-11-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Det dr han sa om hga siffror p sin DNA mste vara hans IQ var kul ..

hahaha han r kvick med skna kommentarer
diggar programmet ven om det skulle behvas ngon mer glad och sprallig som drar upp tempot lite i programmet.. knns lite slow.. men klart bttre n mycket annat p tv och Leif GV r oslagbar!!!
Citera
2010-11-24, 00:08
Medlem
Riktigt bra program idag och helt klart det bsta hittills.

Kul att hra att fler av hans bcker ska filmatiseras, hoppas bara dom vljer en bra regissr och inte ngon Kalle Anka dito som Hamrell.... Men Leif har ju god smak i.o.m att han hyllade "Lasermannen"-serien.

Bsta idag frutom "Fnrik Fitta" var nr snutarna dissade Johan Falk och Wallander, sn jvla dynga som den mesta polisfilmen i Sverige. Tacka vet jag "Mannen frn Mallorca"!
Citera
2010-11-24, 10:34
Medlem
TorkelGregows avatar
Missade programmet igr s jag tnkte se det p svt-play, men nr lgger dom upp det egentligen? Vntat lnge nog nu, sg iofs att det gick p svt24 ikvll med.
Citera
2010-11-24, 13:16
Medlem
DisneyMouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelGregow
Missade programmet igr s jag tnkte se det p svt-play, men nr lgger dom upp det egentligen? Vntat lnge nog nu, sg iofs att det gick p svt24 ikvll med.

http://svtplay.se/t/143571/veckans_brott

Finns uppe nu.

Mste ox hlla med om att det var det bsta avsnittet hittills
Citera
2010-11-24, 13:49
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Det roligaste med grdagens avsnitt var vll Leifs allra frsta yttrande i programmet,
HHHHJJAAAAAAAAAAAAAA det e" stnet ltt som att han inte pratat p hela dagen med en levande
varelse, utan var direkt upplyft ifrn trnrosa-soffan p polisskolan

Vilken skdis tror ni Leif vill ha som den dende kommissarien?
(i 26 filmer och 3 ssonger, en lngsam ddsdom)
Senast redigerad av Herr Bkberg 2010-11-24 kl. 13:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in