2018-03-16, 15:44
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det finns frhoppningsvis fler professorer i kriminologi.

Visst, men du kanske inte knner igen GWs storhet innan.Googla p han.
Citera
2018-03-16, 15:49
Medlem
PK-Korrekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det finns frhoppningsvis fler professorer i kriminologi.
Vilket skitsnack!
Nmn ngon???
Citera
2018-03-16, 15:55
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Korrekt
Vilket skitsnack!
Nmn ngon???
Tyvrr kan jag inte namnge dom.
Senast redigerad av enfindam 2018-03-16 kl. 16:01.
Citera
2018-03-16, 15:59
Medlem
DoktorNos avatar
Kommer SVT att erstta Veckans Brott med ngot annat aktualitetsprogram i krimgenren? Eller r det helt uteslutet med tanke p vilka en stor del av brottslingarna r? Vore ju annars kul om ngon kanal vgade starta upp ett program likt Veckans Brott eller Efterlyst
Citera
2018-03-16, 16:13
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Korrekt
Vilket skitsnack!
Nmn ngon???
Lambertz. Har r expert inom ALLT verkar det som han tycker. Speciellt likhundar.

Jerzy Sernecki r en kriminolog. Eller "kriminolog". Korrupt och partisk r han i vilket fall som helst.
Citera
2018-03-16, 16:26
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Kommer SVT att erstta Veckans Brott med ngot annat aktualitetsprogram i krimgenren? Eller r det helt uteslutet med tanke p vilka en stor del av brottslingarna r? Vore ju annars kul om ngon kanal vgade starta upp ett program likt Veckans Brott eller Efterlyst

Likt Efterlyst finns vl redan bde p TV och webben? Har ett minne av att jag sappat frbi ngot sdant.
Citera
2018-03-16, 16:36
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Likt Efterlyst finns vl redan bde p TV och webben? Har ett minne av att jag sappat frbi ngot sdant.
Efterlyst har inte visats sen ett par r tillbaka, senast 2016 i TV8, s just nu finns inget "aktuella brott"-program i svensk TV.
Citera
2018-03-16, 17:28
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Efterlyst har inte visats sen ett par r tillbaka, senast 2016 i TV8, s just nu finns inget "aktuella brott"-program i svensk TV.

Tnkte inte p Efterlyst utan p ett annat program med samma inriktning som jag har fr mig sappat frbi under hsten.
Citera
2018-03-16, 17:57
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Tnkte inte p Efterlyst utan p ett annat program med samma inriktning som jag har fr mig sappat frbi under hsten.
Det r ngot jag missat.

Fr att g ontopic, s tycker jag att SVT inte ska lgga ner Veckans Brott bara fr att LGWP valt att gra annat.
Man borde utveckla programmet och sno konceptet frn Efterlyst att snda direkt med tipstelefoner och minst en riktig polis i studion tillsammans med Kvarfort. Helt enkelt att lta "Detektiven Allmnheten" f mjligheten att hjlpa till att klara upp brott.

Svrigheten, som jag ser det, r vl att f ett snt program att fungera med SVT:s vrdegrund men kan man sidose det politiskt korrekta tror jag p en fortsatt hyfsad tittarsucc.
Citera
2018-03-16, 19:22
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ed-fler-an-mig

Hr r anledningen till att han slutar. Han tycker det r trevligare att jobba p TV4
Citera
2018-03-17, 02:30
Medlem
Citat:
Det r ngot jag missat.

Fr att g ontopic, s tycker jag att SVT inte ska lgga ner Veckans Brott bara fr att LGWP valt att gra annat.
Man borde utveckla programmet och sno konceptet frn Efterlyst att snda direkt med tipstelefoner och minst en riktig polis i studion tillsammans med Kvarfort. Helt enkelt att lta "Detektiven Allmnheten" f mjligheten att hjlpa till att klara upp brott.

Svrigheten, som jag ser det, r vl att f ett snt program att fungera med SVT:s vrdegrund men kan man sidose det politiskt korrekta tror jag p en fortsatt hyfsad tittarsucc.
Det kan man inte.
Citat:
N, det finns inte pga ovanstende.
Citera
2018-03-17, 10:47
Medlem
twockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gzerd
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ed-fler-an-mig

Hr r anledningen till att han slutar. Han tycker det r trevligare att jobba p TV4

Haha, lycka till med friheten p Bonnier 4:an. Pengar smakar gott ven fr en ldring. Fr sanningen och sga s verkar inte GW helt frisk ven fr en 73-ring och han borde dra sig tillbaka.
Senast redigerad av twocko 2018-03-17 kl. 10:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in