2015-11-11, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Finns inte bild p han redan? Har fr mig att jag sett en?
Om ett program som handlar om brott och tar upp detta fallet och sedan inte visar bild s r det ngot som inte stmmer (i programledarens jvla huvud!). Sedan kan man tycka att den gamle alkoholistjveln GW kunde garanterat det om han engagerat sig lite. Dom r grisar bda!
Citera
2015-11-11, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Om ett program som handlar om brott och tar upp detta fallet och sedan inte visar bild s r det ngot som inte stmmer (i programledarens jvla huvud!). Sedan kan man tycka att den gamle alkoholistjveln GW kunde garanterat det om han engagerat sig lite. Dom r grisar bda!

Ojd. Hr var ngon frbannad

Men dom brukar ju inte visa bilder allt fr ofta?

Och sen r det ju inte ett program som efterlyst?
Citera
2015-11-11, 22:48
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Polisen i studion var ju en riktig pudding, skulle inte ha ngot problem med att bli gripen av henne.

Snygg som tusan. Hon fr grna gripa i min 37-graders batong med inbyggd krm.

Men det var smart att sklicka in e snygg kvinnlig polis i debatt med den ganska bufflige Danielsson. Han sat dessutom och hnflinade t henne. Svagt.
Citera
2015-11-12, 01:34
Medlem
gato12s avatar
Gud vad GW tjatar om att han varit med frr..."det hr r inte frsta ldan jag stirrar ned i", "det hr r inte frsta persedlarna jag hllit i".
Vi vet att du r rutinerad GW. Och smart.
Citera
2015-11-12, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Gud vad GW tjatar om att han varit med frr..."det hr r inte frsta ldan jag stirrar ned i", "det hr r inte frsta persedlarna jag hllit i".

Han har ju varit med om mycket/mnga utredningar.

Ingen frsking direkt?
Citera
2015-11-12, 01:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Han har ju varit med om mycket/mnga utredningar.

Ingen frsking direkt?
Just drfr behver han inte ptala det. Blir ju bara ljligt.
Citera
2015-11-12, 05:50
Medlem
Citat:
Finns inte bild p han redan? Har fr mig att jag sett en?

Det r vl klart att bild finns p honom. Men nu handlar ju denna trd om Veckans brott och dr publicerades inte ngon bild.
Citera
2015-11-12, 23:02
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Han brjar vl inte bli senil? Ibland knns han lngt borta frn verkligheten och programmet. Han frsvinner bort fr ngra sekunder tills han terbrdas till verkligheten av ngon frga frn Kvartoft.

Lite oroande r hans dliga kondition. Bara den lilla promenaden till ldan gjorde att han andades tungt.

Han r nog inte i sin bsta form den gode GW...
Citera
2015-11-12, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Han brjar vl inte bli senil? Ibland knns han lngt borta frn verkligheten och programmet. Han frsvinner bort fr ngra sekunder tills han terbrdas till verkligheten av ngon frga frn Kvartoft.

Lite oroande r hans dliga kondition. Bara den lilla promenaden till ldan gjorde att han andades tungt.

Han r nog inte i sin bsta form den gode GW...

Hller med. Han verkar inte ens vara intresserad av att hja och snka sina lsglasgon 2-3 gnger i minuten som frr. Annars har han alltid varit saklig och lagom kontroversiell offentligt, ingen pk-fitta m a o.
Citera
2015-11-12, 23:34
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG
Hller med. Han verkar inte ens vara intresserad av att hja och snka sina lsglasgon 2-3 gnger i minuten som frr. Annars har han alltid varit saklig och lagom kontroversiell offentligt, ingen pk-fitta m a o.

Jag tycker ocks att man ser p hans blick att han inte r lika alert som tidigare.

Vet ngon hur det har gtt med hans funderingar p att starta en detektivbyr?

Han nmnde ngot om det under frra ssongen tror jag.
Citera
2015-11-13, 00:39
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag tycker ocks att man ser p hans blick att han inte r lika alert som tidigare.

Vet ngon hur det har gtt med hans funderingar p att starta en detektivbyr?

Han nmnde ngot om det under frra ssongen tror jag.

Hans detektivbyr ligger p is. GW hade hoppats att serien Backstrom skulle sl igenom i USA och de pengarna han tjnat p den skulle pytsas in i byrn. Men serien lades ner efter en ssong. Dock har inte GW slppt tanken.
Citera
2015-11-13, 15:12
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Hans detektivbyr ligger p is. GW hade hoppats att serien Backstrom skulle sl igenom i USA och de pengarna han tjnat p den skulle pytsas in i byrn. Men serien lades ner efter en ssong. Dock har inte GW slppt tanken.
Han torde ha pengar nog att starta den nd kan man tycka. Men det r vl i mn av tid. Och har man en synnerligen kraftig vervikt beledsagad av ett alkoholmissbruk (tminstone periodvis) s r det kanske svrt att hitta energin till det, givet allt annat han pysslar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in