2015-11-11, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Finns inte bild på han redan? Har för mig att jag sett en?
Om ett program som handlar om brott och tar upp detta fallet och sedan inte visar bild så är det något som inte stämmer (i programledarens jävla huvud!). Sedan kan man tycka att den gamle alkoholistjäveln GW kunde garanterat det om han engagerat sig lite. Dom är grisar båda!
Citera
2015-11-11, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Om ett program som handlar om brott och tar upp detta fallet och sedan inte visar bild så är det något som inte stämmer (i programledarens jävla huvud!). Sedan kan man tycka att den gamle alkoholistjäveln GW kunde garanterat det om han engagerat sig lite. Dom är grisar båda!

Ojdå. Här var någon förbannad

Men dom brukar ju inte visa bilder allt för ofta?

Och sen är det ju inte ett program som efterlyst?
Citera
2015-11-11, 22:48
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Polisen i studion var ju en riktig pudding, skulle inte ha något problem med att bli gripen av henne.

Snygg som tusan. Hon får gärna gripa i min 37-graders batong med inbyggd kräm.

Men det var smart att sklicka in e snygg kvinnlig polis i debatt med den ganska bufflige Danielsson. Han sat dessutom och hånflinade åt henne. Svagt.
Citera
2015-11-12, 01:34
Medlem
gato12s avatar
Gud vad GW tjatar om att han varit med förr..."det här är inte första lådan jag stirrar ned i", "det här är inte första persedlarna jag hållit i".
Vi vet att du är rutinerad GW. Och smart.
Citera
2015-11-12, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Gud vad GW tjatar om att han varit med förr..."det här är inte första lådan jag stirrar ned i", "det här är inte första persedlarna jag hållit i".

Han har ju varit med om mycket/många utredningar.

Ingen färsking direkt?
Citera
2015-11-12, 01:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Han har ju varit med om mycket/många utredningar.

Ingen färsking direkt?
Just därför behöver han inte påtala det. Blir ju bara löjligt.
Citera
2015-11-12, 05:50
Medlem
Citat:
Finns inte bild på han redan? Har för mig att jag sett en?

Det är väl klart att bild finns på honom. Men nu handlar ju denna tråd om Veckans brott och där publicerades inte någon bild.
Citera
2015-11-12, 23:02
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Han börjar väl inte bli senil? Ibland känns han långt borta från verkligheten och programmet. Han försvinner bort för några sekunder tills han återbördas till verkligheten av någon fråga från Kvartoft.

Lite oroande är hans dåliga kondition. Bara den lilla promenaden till lådan gjorde att han andades tungt.

Han är nog inte i sin bästa form den gode GW...
Citera
2015-11-12, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Han börjar väl inte bli senil? Ibland känns han långt borta från verkligheten och programmet. Han försvinner bort för några sekunder tills han återbördas till verkligheten av någon fråga från Kvartoft.

Lite oroande är hans dåliga kondition. Bara den lilla promenaden till lådan gjorde att han andades tungt.

Han är nog inte i sin bästa form den gode GW...

Håller med. Han verkar inte ens vara intresserad av att höja och sänka sina läsglasögon 2-3 gånger i minuten som förr. Annars har han alltid varit saklig och lagom kontroversiell offentligt, ingen pk-fitta m a o.
Citera
2015-11-12, 23:34
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG
Håller med. Han verkar inte ens vara intresserad av att höja och sänka sina läsglasögon 2-3 gånger i minuten som förr. Annars har han alltid varit saklig och lagom kontroversiell offentligt, ingen pk-fitta m a o.

Jag tycker också att man ser på hans blick att han inte är lika alert som tidigare.

Vet någon hur det har gått med hans funderingar på att starta en detektivbyrå?

Han nämnde något om det under förra säsongen tror jag.
Citera
2015-11-13, 00:39
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag tycker också att man ser på hans blick att han inte är lika alert som tidigare.

Vet någon hur det har gått med hans funderingar på att starta en detektivbyrå?

Han nämnde något om det under förra säsongen tror jag.

Hans detektivbyrå ligger på is. GW hade hoppats att serien Backstrom skulle slå igenom i USA och de pengarna han tjänat på den skulle pytsas in i byrån. Men serien lades ner efter en säsong. Dock har inte GW släppt tanken.
Citera
2015-11-13, 15:12
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Hans detektivbyrå ligger på is. GW hade hoppats att serien Backstrom skulle slå igenom i USA och de pengarna han tjänat på den skulle pytsas in i byrån. Men serien lades ner efter en säsong. Dock har inte GW släppt tanken.
Han torde ha pengar nog att starta den ändå kan man tycka. Men det är väl i mån av tid. Och har man en synnerligen kraftig övervikt beledsagad av ett alkoholmissbruk (åtminstone periodvis) så är det kanske svårt att hitta energin till det, givet allt annat han pysslar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in