2014-02-18, 21:26
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Knappast om det enbart handlar om OS. Men Atlanta-bomben kanske

Aha, missade att det enbart var OS som skulle tas upp. Ja det var bilder från Atlanta som visades i början.
Citera
2014-02-18, 21:29
Medlem
Olivrankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Märkligt det här med att en gubbe övertalar tjejer om att ligga naken på en säng o sen ska en "kund" komma in o fixa lite.

Är ingen modelexpert men misstänker att få proffs fotograferar på hotell o ber dem lägga sign nakna på sängen ( om vi inte snackar erotik/porr).

Lättlurade tjejer. Lite "imponerad2 av "lelles" förmåga.
Övertalning, manipulering, tjat, tjejer med lågt självförtroende som verkligen och hoppas på ett genombrott? Det börjar oskyldigt och leds sakta mot något grövre. Naivt, dumt, lättlurat - visst. Men fokusera inte på det. Fokusera på gärningsmannen. Hur han kan utföra sådana grymma handlingar mot andra människor.
Citera
2014-02-18, 21:29
Medlem
irrblosss avatar
Någon som har länk till någon tråd här som handlar om gubben? Antar att han är avslöjad med namn och bild?
Citera
2014-02-18, 21:34
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivrankan
Övertalning, manipulering, tjat, tjejer med lågt självförtroende som verkligen och hoppas på ett genombrott? Det börjar oskyldigt och leds sakta mot något grövre. Naivt, dumt, lättlurat - visst. Men fokusera inte på det. Fokusera på gärningsmannen. Hur han kan utföra sådana grymma handlingar mot andra människor.

Jo jag vet men fortfarande konstigt att de går på det.
Citera
2014-02-18, 21:38
Medlem
GoEks avatar
(FB) Körskollärare åtalas för gangbangs; våldtäkter, grovt koppleri 2002-2013, 9/10 -13

Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Någon som har länk till någon tråd här som handlar om gubben? Antar att han är avslöjad med namn och bild?
Citera
2014-02-18, 21:55
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Jag blev besviken över hans kommentar om hur han såg på parodierna om sig själv, jag trodde han roades av dom, nu kommer dom inte vara lika kul att se på längre.

Kan någon vara vänlig berätta vad GW hade att säga om parodierna då jag missat det här?
Citera
2014-02-18, 21:59
Medlem
Yazmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -silent-
Kan någon vara vänlig berätta vad GW hade att säga om parodierna då jag missat det här?
Att han inte tittade på det och att han inte var särskilt road av dem, men han ansåg att det är något han får stå ut med eftersom att han är känd.
Citera
2014-02-18, 22:13
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Tror att jag ska satsa stenhårt på utbildning av sökhundar - med specialinriktning: enfald!! Den gillade jag!
Citera
2014-02-18, 22:33
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivrankan
Hoppas att han klarar operationen. Jag vill verkligen att han ska leva länge.

Edit: Jag vet inte om den privata vården ställer samma krav?
Btrf viktnedgång? Jo jag hoppas det.
Citera
2014-02-18, 23:10
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Tror att jag ska satsa stenhårt på utbildning av sökhundar - med specialinriktning: enfald!! Den gillade jag!
Då kanske du skulle önska att det fanns en hund med specialinriktning på skitsnack/faktafel också för då hade han markerat kraftfullt när GW ikväll pratade om hundars luktsinne. I den bok han rekommenderade står: "Medan vi [människor] får nöja oss med en frimärksstor yta har en hund ett luktepitel som är stort som ett badlakan, som givetvis är hopvecklat för att få plats i hundnosen." I kvällens program bytte GW ut badlakanet mot en fotbollsplan. En flera hundra gånger stor överdrift alltså. Så handskas ibland GW med enkel fakta. Kan vara värt att ha i minnet när han håller på att sprängas i bitar av sin egen förträfflighet och hans stora fanklubb frenetiskt antecknar och roas.
Citera
2014-02-18, 23:16
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Då kanske du skulle önska att det fanns en hund med specialinriktning på skitsnack/faktafel också för då hade han markerat kraftfullt när GW ikväll pratade om hundars luktsinne. I den bok han rekommenderade står: "Medan vi [människor] får nöja oss med en frimärksstor yta har en hund ett luktepitel som är stort som ett badlakan, som givetvis är hopvecklat för att få plats i hundnosen." I kvällens program bytte GW ut badlakanet mot en fotbollsplan. En flera hundra gånger stor överdrift alltså. Så handskas ibland GW med enkel fakta. Kan vara värt att ha i minnet när han håller på att sprängas i bitar av sin egen förträfflighet och hans stora fanklubb frenetiskt antecknar och roas.
Fast å andra sidan så fordrar GWs omfångsrika kropp ett ganska stort badlakn.
Citera
2014-02-18, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow

Du beskyller någon annan för att ha fel, när en enkel googling säger precis de saker som GW sade. Så uppenbarligen finns källor som stödjer GW:s påstående.
http://www.svenskpolis.se/Artikelark...smannens-spar/
http://www.alfahundsupport.se/artikel1.htm
(Och visst, det finns även länkar som istället för fotbollsplan talar om badlakan. Kanske beror helt enkelt på hur man gör liknelsen?)

Vet förresten någon när avsnitten spelas in? För inte är de väl live??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in