2014-02-18, 21:26
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Knappast om det enbart handlar om OS. Men Atlanta-bomben kanske

Aha, missade att det enbart var OS som skulle tas upp. Ja det var bilder frn Atlanta som visades i brjan.
Citera
2014-02-18, 21:29
Medlem
Olivrankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Mrkligt det hr med att en gubbe vertalar tjejer om att ligga naken p en sng o sen ska en "kund" komma in o fixa lite.

r ingen modelexpert men misstnker att f proffs fotograferar p hotell o ber dem lgga sign nakna p sngen ( om vi inte snackar erotik/porr).

Lttlurade tjejer. Lite "imponerad2 av "lelles" frmga.
vertalning, manipulering, tjat, tjejer med lgt sjlvfrtroende som verkligen och hoppas p ett genombrott? Det brjar oskyldigt och leds sakta mot ngot grvre. Naivt, dumt, lttlurat - visst. Men fokusera inte p det. Fokusera p grningsmannen. Hur han kan utfra sdana grymma handlingar mot andra mnniskor.
Citera
2014-02-18, 21:29
Medlem
irrblosss avatar
Ngon som har lnk till ngon trd hr som handlar om gubben? Antar att han r avsljad med namn och bild?
Citera
2014-02-18, 21:34
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivrankan
vertalning, manipulering, tjat, tjejer med lgt sjlvfrtroende som verkligen och hoppas p ett genombrott? Det brjar oskyldigt och leds sakta mot ngot grvre. Naivt, dumt, lttlurat - visst. Men fokusera inte p det. Fokusera p grningsmannen. Hur han kan utfra sdana grymma handlingar mot andra mnniskor.

Jo jag vet men fortfarande konstigt att de gr p det.
Citera
2014-02-18, 21:38
Medlem
GoEks avatar
(FB) Krskollrare talas fr gangbangs; vldtkter, grovt koppleri 2002-2013, 9/10 -13

Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ngon som har lnk till ngon trd hr som handlar om gubben? Antar att han r avsljad med namn och bild?
Citera
2014-02-18, 21:55
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Jag blev besviken ver hans kommentar om hur han sg p parodierna om sig sjlv, jag trodde han roades av dom, nu kommer dom inte vara lika kul att se p lngre.

Kan ngon vara vnlig bertta vad GW hade att sga om parodierna d jag missat det hr?
Citera
2014-02-18, 21:59
Medlem
Yazmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -silent-
Kan ngon vara vnlig bertta vad GW hade att sga om parodierna d jag missat det hr?
Att han inte tittade p det och att han inte var srskilt road av dem, men han ansg att det r ngot han fr st ut med eftersom att han r knd.
Citera
2014-02-18, 22:13
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Tror att jag ska satsa stenhrt p utbildning av skhundar - med specialinriktning: enfald!! Den gillade jag!
Citera
2014-02-18, 22:33
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivrankan
Hoppas att han klarar operationen. Jag vill verkligen att han ska leva lnge.

Edit: Jag vet inte om den privata vrden stller samma krav?
Btrf viktnedgng? Jo jag hoppas det.
Citera
2014-02-18, 23:10
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Tror att jag ska satsa stenhrt p utbildning av skhundar - med specialinriktning: enfald!! Den gillade jag!
D kanske du skulle nska att det fanns en hund med specialinriktning p skitsnack/faktafel ocks fr d hade han markerat kraftfullt nr GW ikvll pratade om hundars luktsinne. I den bok han rekommenderade str: "Medan vi [mnniskor] fr nja oss med en frimrksstor yta har en hund ett luktepitel som r stort som ett badlakan, som givetvis r hopvecklat fr att f plats i hundnosen." I kvllens program bytte GW ut badlakanet mot en fotbollsplan. En flera hundra gnger stor verdrift allts. S handskas ibland GW med enkel fakta. Kan vara vrt att ha i minnet nr han hller p att sprngas i bitar av sin egen frtrfflighet och hans stora fanklubb frenetiskt antecknar och roas.
Citera
2014-02-18, 23:16
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
D kanske du skulle nska att det fanns en hund med specialinriktning p skitsnack/faktafel ocks fr d hade han markerat kraftfullt nr GW ikvll pratade om hundars luktsinne. I den bok han rekommenderade str: "Medan vi [mnniskor] fr nja oss med en frimrksstor yta har en hund ett luktepitel som r stort som ett badlakan, som givetvis r hopvecklat fr att f plats i hundnosen." I kvllens program bytte GW ut badlakanet mot en fotbollsplan. En flera hundra gnger stor verdrift allts. S handskas ibland GW med enkel fakta. Kan vara vrt att ha i minnet nr han hller p att sprngas i bitar av sin egen frtrfflighet och hans stora fanklubb frenetiskt antecknar och roas.
Fast andra sidan s fordrar GWs omfngsrika kropp ett ganska stort badlakn.
Citera
2014-02-18, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow

Du beskyller ngon annan fr att ha fel, nr en enkel googling sger precis de saker som GW sade. S uppenbarligen finns kllor som stdjer GW:s pstende.
http://www.svenskpolis.se/Artikelark...smannens-spar/
http://www.alfahundsupport.se/artikel1.htm
(Och visst, det finns ven lnkar som istllet fr fotbollsplan talar om badlakan. Kanske beror helt enkelt p hur man gr liknelsen?)

Vet frresten ngon nr avsnitten spelas in? Fr inte r de vl live??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in