2014-02-14, 11:34
Medlem
eight8t8s avatar
Dom föll idag.
"50-åringen åtalades i höstas för sex våldtäkter, varav en grov, och elva fall av koppleri, varav flera bedömdes som grova.
Brotten ska enligt åklagaren ha begåtts under en längre tid och en av åtalspunkterna om koppleri är från 2002. Våldtäkterna ska ha ägt rum mellan 2002 och 2011. Åklagaren sa under rättegången att Tony Meijer sett till att flera av kvinnorna utsatts för så kallade gang bangs och att han själv urinerat på flera av dem.
I dag föll domen mot honom i Stockholms tingsrätt.
Tony Meijer döms till åtta års fängelse.
Han fälls för fyra våldtäkter, två fall av grovt koppleri och ett fall av koppleri."
Källa:AB
Citera
2014-02-14, 11:35
Medlem
Dömd:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18363746.ab

Sorry, 2a
Citera
2014-02-14, 11:48
Medlem
Gott att se att att han åkte ditt ordentligt. Jag är inte för dödsstraff men ibland börjar man ju tvivla. Mycket kan man förlåta men människor som njuter av att skada andra ger jag ingenting för. Har svårt att tro att han kommer ändras nämnvärt.
Citera
2014-02-14, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Nightingale
Kommer denna brott valsa runt spalterna och facebook, tror ni??

Detta är ju absolut det vidrigaste gruppvåldtäkt historien man hört i sverige.
Tom 25 gubbar torterar och våldtar tjejer.
Problemet är att omgivningen och myndigheterna tror inte på tjejerna.
Därför gör tjejer oftast inte anmäla när GM är av den typen att hon vet att hon blir inte trott.
I väntan på att jag ser en inlägg på fb att gifta, välbärgade, medelålders svenska män håller gangbang orgier med sadistiska inslag i sverige.
Det är samma gäng som Göran Lindberg tillhör. Man trodde inte på flickorna här heller? så gubbarna kunde fortsätta. Klänningen är ute, Fotografen inne, var är alla de andra?
Citera
2014-02-14, 15:22
Medlem
Ngn som har FUP eller dom?
Citera
2014-02-14, 16:06
Medlem
Hittade en blogg på blogspot med inlägg som heter "tony-meijerhatatony-meijer".
Han har tydligen hållt på i över 20 år. Hoppas någon vågar göra slut på honom i fängelset.
Citera
2014-02-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maputo1
Ngn som har FUP eller dom?

http://www.filedropper.com/b18228-12
Citera
2014-02-15, 13:46
Medlem
eight8t8s avatar
Jag tycker det är intressant att media, i alla fall AB, den här gången väljer att publicera namn på den dömde. Hade det varit ett utländskt klingande namn så vete sjutton.
Citera
2014-02-15, 14:26
Medlem
SIAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
Jag tycker det är intressant att media, i alla fall AB, den här gången väljer att publicera namn på den dömde. Hade det varit ett utländskt klingande namn så vete sjutton.
samma dag så publicerar man namn på dubbelmördaren i ljungsbro, en svart man...IDIOT
Citera
2014-02-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
Jag SKITER fullständigt i etnicitet, en våldtäkt är en våldtäkt, ett sadistiskt sjukt svin som Toni skall aldrig få leva ett fridfullt liv.
Citera
2014-02-18, 15:17
Medlem
I dag:
http://www.svtplay.se/klipp/1716125/...iva-fotografen
Den manipulativa fotografen

Veckans brott med Leif GW Persson och Camilla Kvartoft. Om den misstänkta sexsadisten som fick härja i tolv år innan han greps av polisen.

Intressant att höra hur har han också kunnat hålla på så många år.
Vilka är männen som stor där med sina ku*ar och turas om eller .. fyfaaan vilka as
– En kvinna penetrerades av runt 20 män. Hur kan man träffas 20 män och tro att en kvinna vill vara med om någonting sådant? säger Silvia Ingolfsdottir.

50-åringen var sedan tidigare dömd för sexualbrott. Silvia Ingolsfdottir är kritiskt till hur rättsväsendet hanterat hans brottslighet och påföljd.
Citera
2014-02-19, 10:18
Medlem
Det var intressant att se och inte ovanligt alls att männen utnyttjar stackars tjejer.
Övertalning, manipulering, tjat, tjejer med lågt självförtroende självskadebeteende.
Naivt, dumt, lättlurat - dem männen har näsa för hitta just de svaga tjejer.
Här är det tjejer med psykisk ohälsa som fastnat i härvan, igen samma mönster.
Det är samma gäng som Göran Lindberg tillhör. Man trodde inte på flickorna här heller? så gubbarna kunde fortsätta. Upp till över 20 gubbar på en tjej??
Urinerade på kvinnor.
Vilken människosyn har dessa gubbar.
Hur kommer det sig att man vill ha dessa trasiga flickor och förnedra de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in