2010-11-19, 11:47
Medlem
wonderlands avatar
Okej, ja om det mest var för att få slut på tjat och inget annat engagemang så lär det väl bara bli en säsong, lite trist. Han får ju inte mycket sagt i Efterlyst.
Citera
2010-11-19, 12:35
Medlem
Pulpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nu hängde du upp dig på fel sak igen herrn, skit i skottet,
det är stönet som var "rolig" från början och det var där den
djuplodande diskussionen startade för min del

Jag ger mig. Stönet var trevligt, resten av den versionen var bara barnslig
?
Citera
2010-11-19, 17:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulpa
Jag ger mig. Stönet var trevligt, resten av den versionen var bara barnslig
?
barnsligt är positivt i vissa läger (tex mitt läger )
Citera
2010-11-19, 19:33
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Jag har känslan av att det endast kommer bli en säsong av det här.

Dels för att jag tror att Leif inte tycker det är så jätteroligt, men också för att han svarat på en fråga på svt.se där en undrar ifall han tycker bättre om efterlyst. Och där menar han att han mest gjorde ett eget program för att få slut på tjatet.

Hoppas du har fel, men det ligger mycket i det du säger.

Eftersom Leif GW är en mycket välbärgad man behöver han inte "sälja sig" till någon TV-kanal. Det är endast hans egen "lust", som är relevant, när han beslutar sig för att delta i något program.

Jag hoppas verkligen att han fortsätter med veckans brott och vidareutvecklar konceptet!

Det finns ingen som kan "axla hans mantel" inom genren, enligt min åsikt.
Citera
2010-11-19, 20:22
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cochran
Hoppas du har fel, men det ligger mycket i det du säger.

Eftersom Leif GW är en mycket välbärgad man behöver han inte "sälja sig" till någon TV-kanal. Det är endast hans egen "lust", som är relevant, när han beslutar sig för att delta i något program.

Jag hoppas verkligen att han fortsätter med veckans brott och vidareutvecklar konceptet!

Det finns ingen som kan "axla hans mantel" inom genren, enligt min åsikt.

Veckans brott med Jerzy Sarnecki hade ju annars varit rätt grymt...

Citera
2010-11-19, 21:03
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Veckans brott med Jerzy Sarnecki hade ju annars varit rätt grymt...

Eftersom TV3 behöver sälja reklam, så är det tack och lov inte tänkbart där, eller i någon reklamkanal över huvud taget.

Det tragiska är dock, att "Snackisnacki" får orera fritt som någon slags trovärdig kriminolog inom olika media.

Jag tål inte se karln, än mindre lyssna till honom!
Citera
2010-11-22, 02:01
Medlem
konanes avatar
Faktiskt ett riktigt intressant program!
Någon som har koll på hur många avsnitt som kommer sändas?

Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Ja Malmö polisen träffar många högutbildade på nätterna Monas folk du vet
Monas folk? Moderaterna höjde invandrarantelet som är välkomna till landet / år från 80-90k till 100-110k.
Citera
2010-11-23, 13:33
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cochran

Eftersom TV3 behöver sälja reklam, så är det tack och lov inte tänkbart där, eller i någon reklamkanal över huvud taget.

Det tragiska är dock, att "Snackisnacki" får orera fritt som någon slags trovärdig kriminolog inom olika media.

Jag tål inte se karln, än mindre lyssna till honom!
Skulle han leda veckans brott hade det typ låtit: "Alla brott begås av vita heterosexuella män då de är onda. Skulle mot all förmodan en invandrare begå ett brott är det ändå den vite heterosexuelle mannens fel då han på olika sätt har skapat gärningsmannen. Det handlar om socioekonomiska faktorer, om misslyckad integration, om olika stämningar och samhällsklimat som påverkar (som givetvis den onde heterosexuelle mannen är grund till). Just det ja, brotten har heller inte ökat de senaste 25 åren. Nu ska vi se, vi har ett ouppklarat fall där fyra unga män brutalt våldtog en kvinna sen rånade en pensionär. Vi vet ännu inte vilka etniska svenskar detta rör sig om men tips har kommit in som exempelvis att de hade mörk hår och bröt på svenska. Då kan man ju iallafall utesluta de etniska svenskar som talar svenska utan brytning samt har ljust hår i det här fallet".

Citera
2010-11-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konane
Monas folk? Moderaterna höjde invandrarantelet som är välkomna till landet / år från 80-90k till 100-110k.
Jo men 82 % röstar på Mona eller gjorde.
Senast redigerad av ascheberg 2010-11-23 kl. 17:08.
Citera
2010-11-23, 17:07
Medlem
I kväll handlar det om Göran Lindberg polisen ni vet,ska bli kul att höra vad GW tycker om den typen.
Citera
2010-11-23, 21:28
Medlem
Så jäkla underbart att höra GW....

MEN - Vilka är "Fänrik Fitta" samt "Konstapel Kofta" som GW nämner i kvällens avsnitt??? Kofta tydligen högt uppsatt och aktiv...

Bra program i övrigt!
Citera
2010-11-23, 21:28
Medlem
Robertsons avatar
Fänrik Fitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem