2013-11-23, 01:10
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Kan bero p att GW var klart piggare n han varit tidigare i ssongen.

Tycker precis tvrtom, GW blir bara trttare och grinigare fr snart sagt varje avsnitt, vldigt trkigt och vldig tragiskt, dags att lgga ner VB.
Citera
2013-11-23, 15:54
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Tycker precis tvrtom, GW blir bara trttare och grinigare fr snart sagt varje avsnitt, vldigt trkigt och vldig tragiskt, dags att lgga ner VB.

Skulle du lagt ner svenska landslaget om vi hade ngra stycken dliga spelare, istllet fr att frska byta ut dessa mot bttre?

Nej. Vi lgger ner VB fr att GW r dende.

Vem ska ta ver GW:s roll i framtiden? Sarnecki?
Citera
2013-11-23, 17:45
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Skulle du lagt ner svenska landslaget om vi hade ngra stycken dliga spelare, istllet fr att frska byta ut dessa mot bttre?

Nej. Vi lgger ner VB fr att GW r dende.

Vem ska ta ver GW:s roll i framtiden? Sarnecki?

Stefan Holgersson r ett hett tips. Polisen och forskaren som har rkat mycket illa ute fr sina raka och rliga forskningsresultat ver hur ineffektiv polisen r. Han skulle nog inte ha ngot emot att f sitta i ett populrt TV-program och fritt ha sikter ver sin d fd arbetsgivare fr en rejl dusr.

Dessutom har han till skillnad frn GW erfarenhet frn polisarbete och vet hur det fungerar idag, inte fr 40 r sedan.
Citera
2013-11-23, 22:23
Medlem
kravodlat68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Det rutiga kroppsskyddet han bar vid inslaget frn Lngholmen borde bli inlst i kllaren dr.
Ihop med GW kroppsfett skyddar den nog ven vitala organ mot stickvapen.

Varfr detta tjt om GW:s klder? Han r jgare och gillar stuket,jag tycker det r skitsnyggt och ger ett jvligt propert och respektabelt utseende! Sen att inte kreti o pleti frstr vad klass r blir bara sorgligt. GW har pengar men snt blir svenskar sura p.
Senast redigerad av kravodlat68 2013-11-23 kl. 22:30.
Citera
2013-11-23, 22:27
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Varfr detta tjt om GW:s klder?Han r jgare och gillar stuket,jag tycker det det r skitsnyggt och ger ett jvligt propert och respektabelt utseende!Sen att inte kreti o pleti frstr vad klass r blir bara sorgligt.GW har pengar men snt blir svenskar sura p.

Jag tycker ocks jaktkostymen r mycket finare n de tradiga vstarna han envisats med i sdr 10-20 r
Jag r inte missunnsam vad gller Leffes frmgenhet, men jag tycker att det r lite frmtet av honom att skryta om den i varje intervju och lite sdr aprop ingenting ska lgga in "Jag har jvligt mycket pengar ska du veta" eller ngot annat skryt.
Citera
2013-11-23, 22:46
Medlem
kravodlat68s avatar
[quote=Uncle Duke|
Jag r inte missunnsam vad gller Leffes frmgenhet, men jag tycker att det r lite frmtet av honom att skryta om den i varje intervju och lite sdr aprop ingenting ska lgga in "Jag har jvligt mycket pengar ska du veta" eller ngot annat skryt.[/QUOTE]

Visst sger han att han har pengar men det r ju hans stil och han gr det p ett frnjsamt stt tycker inte han sger det p ett drygt stt,blir bara glad att det finns dom som inte hller inne men att man tjnar pengar p ngot man r bra p.
Citera
2013-11-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canibus
hehe vilken gubbe allts, jag vill veta mer om han
http://i.imgbox.com/abxzIosp.jpg

Mitt intryck r att han egentligen tittar p ngot helt annat. Kvinnan i reportaget rkar bara st i vgen och gubben r lite fr nyfiken. Den yngre killen i bild verkar fr vrigt titta t samma hll. Antagligen glor de p samma sak.
Citera
2013-11-25, 15:42
Medlem
Quarrels avatar
I morgon tisdag r Veckans brott bara 30 minuter lngt. http://www.svt.se/tv-tabla/2013-11-26/
Citat:
21.00 Veckans brott
21.30 Dokument inifrn: Kvinnan bakom Thomas Quick
22.30 Veckans brott special
Citera
2013-11-25, 20:38
Medlem
mrYagis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
I morgon tisdag r Veckans brott bara 30 minuter lngt. http://www.svt.se/tv-tabla/2013-11-26/
Programmet fortstter direkt efter dokumentren.
Det blir samma lngd p veckans brott.
Citera
2013-11-25, 21:31
Medlem
Cruachans avatar
Bara jag som har enorma problem med att se programmet p SVTplay? Det laggar och kvalitn r skiftande. Alla andra program funkar fint.
Citera
2013-11-26, 09:21
Medlem
Minimois avatar
GW avsg verkligen Quick-fallets huvudperson - Bergwall deltar i kvllens specialavsnitt om Quick:

http://www.expressen.se/nyheter/quic...for-tv-debatt/
Citera
2013-11-26, 10:55
Medlem
mishimas avatar
Det kan bli intressant ikvll.
http://www.expressen.se/nyheter/berg...for-tv-debatt/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto