2014-10-14, 22:02
Medlem
sissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
kostlden!!!!! Vad fan kommer det st???
S jvla nyfiken

Och fan s han sgade polisen,,,,servera de mlsnret och de lyckades inte ens ramla i ml hahaha

Jag tyckte den dissen var helt underbar o skrattade hgt fr mig sjlv!
Citera
2014-10-14, 22:07
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
kostlden!!!!! Vad fan kommer det st???
S jvla nyfiken

Och fan s han sgade polisen,,,,servera de mlsnret och de lyckades inte ens ramla i ml hahaha
Antagligen sanningen. Att bonden sjlv var tjuv. Han verkade inte s frtjust i bonden, som man kunde se frn nr han beskte grden.

<Bonden nervst> Fr vi bjuda p lite fika?
<GW> N... Jag ska hem...

Haha!
Citera
2014-10-14, 22:10
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Antagligen sanningen. Att bonden sjlv var tjuv. Han verkade inte s frtjust i bonden, som man kunde se frn nr han beskte grden.

<Bonden nervst> Fr vi bjuda p lite fika?
<GW> N... Jag ska hem...

Haha!

Jag r fortfarande vertygad om att det r GW sjlv som snott (och tit upp) korna. Mrk hur besatt han var vid att tjuven kanske lmnat en snusprilla, och hur frfrad han blev nr bonden sade att polisen skrat ett spr.

GW: "Det hr r den frsta kostlden i min karrir..."
Citera
2014-10-14, 22:13
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Jag r fortfarande vertygad om att det r GW sjlv som snott (och tit upp) korna. Mrk hur besatt han var vid att tjuven kanske lmnat en snusprilla, och hur frfrad han blev nr bonden sade att polisen skrat ett spr.

GW: "Det hr r den frsta kostlden i min karrir..."

Ngot att gra en parodi om

"Det r i stort sett som att bra fram dom till mlsnret och sga:
-Kan ni trilla rakt fram s r det hr klart? Inte ens det fixar dom"

Sknt att se att han levererar som vanligt. Jag tycker han verkar vara i bttre form den hr ssongen n frra.
Citera
2014-10-14, 22:34
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyingAtheist
Ngot att gra en parodi om

"Det r i stort sett som att bra fram dom till mlsnret och sga:
-Kan ni trilla rakt fram s r det hr klart? Inte ens det fixar dom"

Sknt att se att han levererar som vanligt. Jag tycker han verkar vara i bttre form den hr ssongen n frra.

GW sg betydligt piggare ut nu s jag hoppas vi fr behlla honom lnge.

GW fr vr nya rikspolischef

Hr r lnken till kostlden. Vill inte missa ppnandet av det kuvertet
(FB) Pstdd stor boskapsstld i Stjrnhov
Citera
2014-10-14, 22:41
Medlem
Tolvans avatar
GW sg vldigt pigg och frsch ut men nr man sg honom stendes i profil... Serist, den magen behver ett eget postnummer.
Citera
2014-10-14, 23:00
Medlem
tjenare.knugens avatar
Hller med er andra om GW. Sg ut att vara p bra humr och man fick sig ngra skratt

Verkar vara en lovande ssong. Hoppas GW hller sig nyfiken.
Citera
2014-10-14, 23:04
Medlem
Uncle Dukes avatar
Ni som undrar om den gamla fejden mellan GW och nyblivne justitieminister Morgan Johansson kan lsa lite hr, ven om GW glmt vad det hela handlade om:

Citat:
Frsta gngen vi hade kontakt med varandra var fr snart tjugo r sedan och i en mnsklig mening blev det hela mindre lyckat.
Vi rk ihop omgende i ngot mindre kriminalpolitiskt sammanhang och vad det i sak handlade om har jag glmt.
Sjlv lste jag det hela genom att i media beskriva Morgan Johansson som "kort, tjock och korkad".
Fem r senare sprang vi p varandra igen p en konferens i London och eftersom koleriker som jag vid behov ven har mycket kort minne blev jag uppriktigt frtjust och slpade in honom i hotellbaren fr att bjuda p en l.
Morgan ville inte ha ngon l.

http://www.expressen.se/kronikorer/l...kamrat-morgan/
Citera
2014-10-14, 23:25
Medlem
junazs avatar
Allts man kan inte annat n att lska GWs uttryck nr man ser Veckans brott:
"snt dr gr i vgor va, sen nr man skjutit av tillrckligt i sitt nromrde, d lugnar det ju med naturlighet ner sig va"

- GW om den senaste tidens kning av mord med skjutvapen i Stockholm.
Citera
2014-10-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenare.knugen
Hller med er andra om GW. Sg ut att vara p bra humr och man fick sig ngra skratt

Verkar vara en lovande ssong. Hoppas GW hller sig nyfiken.

Hans ansiktsuttryck ibland r "vafan gr jag hr"; men han verkar intresserad
Citera
2014-10-15, 00:00
Medlem
Zcapegoats avatar
Ser fram emot nsta avsnitt med Jack the Ripper och kuvertet. Men de har ju teasat en med det dr kuvertet s lnge nu s jag tror inte p att de kommer ppna det frrn de verkligen har ppnat det.
Citera
2014-10-15, 00:15
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Ser fram emot nsta avsnitt med Jack the Ripper och kuvertet. Men de har ju teasat en med det dr kuvertet s lnge nu s jag tror inte p att de kommer ppna det frrn de verkligen har ppnat det.
Klart det str bonden sjlv p lappen i kuvertet det... Han ville vl ha ut frskringen eller nt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in