2013-03-20, 10:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Gillade "poliserna" i Lappland. Sitta och dricka kaffe och stoppa en och annan yngling p skoter r nog inte s pfrestande.
Citera
2013-03-20, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
S det r bestmt att Leffe fortstter en ssong till? Jag tyckte slutsnacket lmnade vldigt ppet fr att det kan ha varit hans sista avsnitt. Den piggaste i byn r han ju som bekant inte och han har ju sagt att han ser slutet p tv-karriren.

Jag tyckte att han verkade piggare n i de tv tidigare avsnitten. Mjlig beror det
p att han var lite stailad i hret och att det var ssongens sista. Hoppas han orkar
med ytterligare en ssong.
Citera
2013-03-20, 14:02
Medlem
Yazmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Gillade "poliserna" i Lappland. Sitta och dricka kaffe och stoppa en och annan yngling p skoter r nog inte s pfrestande.
Ja exakt, man kanske skulle sadla om!
Citera
2013-03-20, 14:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yazman
Ja exakt, man kanske skulle sadla om!
Ja, kunde en mbelhandlare och en lastbilschaffis bli polis ...

Citera
2013-03-20, 15:17
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
S det r bestmt att Leffe fortstter en ssong till? Jag tyckte slutsnacket lmnade vldigt ppet fr att det kan ha varit hans sista avsnitt. Den piggaste i byn r han ju som bekant inte och han har ju sagt att han ser slutet p tv-karriren.

Jag vill minnas att jag har lst att han kontrakt p ytterligare en ssong.
Citera
2013-03-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja, kunde en mbelhandlare och en lastbilschaffis bli polis ...

Som GW sa r du ju bra att ha jobbat med ngot annat innan man blir polis, idag r ju majoriteten av alla nya poliser trningsfixerade freaks som har noll people skills. Sedan lr inte poliserna i stder ha det s stressigt heller, sitta och dricka kaffe och stoppa en och annan bil r nog inte s pfrestande.
Citera
2013-03-20, 15:45
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
h, han r ju finkldd i alla fall, inte varje dag han tar p sig den bl- och rdrandiga trjan.
Det mste varit den trjan som jag tolkade som tidstypiska klder d.
Citera
2013-03-20, 15:59
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Som GW sa r du ju bra att ha jobbat med ngot annat innan man blir polis, idag r ju majoriteten av alla nya poliser trningsfixerade freaks som har noll people skills. Sedan lr inte poliserna i stder ha det s stressigt heller, sitta och dricka kaffe och stoppa en och annan bil r nog inte s pfrestande.
Visst r det bra med erfarenhet! Frugan jobbar som polis i Malm, kan intyga att dom gr mer n dricker kaffe och stoppar en och annan bil...
Citera
2013-03-20, 17:08
Medlem
Avva66s avatar
Skaplig nysning han fick till i alla fall.
Citera
2013-03-21, 01:23
Bannlyst
Leif GW m ha mrkliga sikter om Palme utredningen, insats styrkan eller hur oduglig Polisen r i hans egen hemkommun - Citat "Hoppas jag aldrig blir mrdad fr poliserna dr jag bor skulle aldrig lsa det"

Han r skarp sger mer saker som r bra n dliga en.l min mening.
Jag r inget " fan" av honom. Jag har aldrig lst hans bcker men knner nd ett starkt frtroende fr GW.

Som bsta bevis fr detta vore om han har fel som vissa sger,skulle det bli ett jvla liv p polisfacket eller andra hga poliser.
Citera
2013-03-21, 17:41
Medlem
Det var ett tunt ssongsavslut.Och vad skulle hon med peruk och 1700 tals klder till, det blev bara ljligt.
Citera
2013-03-21, 17:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Det var ett tunt ssongsavslut.Och vad skulle hon med peruk och 1700 tals klder till, det blev bara ljligt.
Jag hller med. Ett fjantigt avslut. Kndes dessutom lite smtt olustigt nr de pratade om hsten och Leif verkade osker (p om han d finns bland oss).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in