2013-03-19, 22:38
Medlem
Powens avatar
Jvla kagge GW har egentligen, bra avsnitt.
Citera
2013-03-19, 22:43
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
GW om Tore Hedin: "Han r den person i svensk kriminalhistoria som mrdat flest mnniskor faktiskt" (citerat frn minnet).

GW, GW...
Jag noterade ocks detta nr det begav sig och skickade ett mail med en vnlig rttelse. Jag har fortfarande inte hrt ett knyst. Teorier? Jag skickade frn min frnamn.efternamn-mail, och han kanske inte tyckte att det kndes helt optimalt att bli rttad av en liten flicksnrta.
Senast redigerad av Zcapegoat 2013-03-19 kl. 22:48.
Citera
2013-03-19, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Underhllande sista avsnitt. Och nr det gller GW s r nog en liten klapp p armen inte en dlig mhetsbetygelse. Ser redan fram emot att terse duon i hst

haha, det sg lite roligt ut faktiskt.

Sen lt det som att han tycker det r jobbigt att umgs med sina barnbarn. haha.
Citera
2013-03-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
haha, det sg lite roligt ut faktiskt.

Sen lt det som att han tycker det r jobbigt att umgs med sina barnbarn. haha.

Ja, lite fr energiska fr den trtte professorn kndes det som
Citera
2013-03-19, 22:52
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Jag noterade ocks detta nr det begav sig och skickade ett mail med en vnlig rttelse. Jag har fortfarande inte hrt ett knyst. Teorier? Jag skickade frn min frnamn.efternamn-mail, och han kanske inte tyckte att det kndes helt optimalt att bli rttad av en liten flicksnrta.

Om Leif GW skulle behva svara p alla felaktiga prylar och smgalna saker han sger i TV, artiklar etc s skulle han nog inte ha s mycket tid ver att spela in "Veckans brott" och "Engelska mord" etc etc.
Citera
2013-03-19, 22:53
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Skamligt att GW inte erbjd sig att gestalta den tande/fisande Kungen, nr trots allt Kvartof spkade ut sig till lyxprost

GW trffas i lndryggen av en skrotladdning ifrn kapten G.Lambertz
"Stn, jag r sgad"

Eller vice versa!

GW nyser rakt in i mikrofonen, helhrligt..

D hade det ju passat bttre med att Gustav II Adolf eller Karl X Gustav hade blivit skjutna p operan
Citera
2013-03-19, 23:29
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Om Leif GW skulle behva svara p alla felaktiga prylar och smgalna saker han sger i TV, artiklar etc s skulle han nog inte ha s mycket tid ver att spela in "Veckans brott" och "Engelska mord" etc etc.
Du har s rtt, och hans underhllningsvrde skulle ju frsvinna om han skulle hlla kft om han inte har p ftterna och rtta sig nr han har fel.
Citera
2013-03-20, 02:09
Medlem
Synd att inslaget om fjllpolisen var s kort, hade hellre sett att SVT fljde dessa n de dr jvla forensic teamet.
Citera
2013-03-20, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av runesune
Synd att inslaget om fjllpolisen var s kort, hade hellre sett att SVT fljde dessa n de dr jvla forensic teamet.

Hller med. Dock kanske det hade blivit lite lamt med tanke p att det inte hnder srskillt mycket. inte som i storstan precis.

Tyckte han pminde lite om jan-erik i ''pistvakt''. Han med skgget

Sen undrar jag om probgramledaren hade skoterkort?
Citera
2013-03-20, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Hller med. Dock kanske det hade blivit lite lamt med tanke p att det inte hnder srskillt mycket. inte som i storstan precis.

Tyckte han pminde lite om jan-erik i ''pistvakt''. Han med skgget

Sen undrar jag om probgramledaren hade skoterkort?

Jo, det har du rtt i.

Tog hon krkort fr bil innan 2001 (?) s fr hon kra skoter med det, fr ven kra efter en ledare eller ngot sdant som sjlv har skoterkort, kommer inte ihg riktigt.
Senast redigerad av runesune 2013-03-20 kl. 03:00.
Citera
2013-03-20, 05:28
Medlem
Zcapegoats avatar
Jag antar att GW inte ens har hrt talas om Black dolphin. Antar att han skulle se ut som ett levande frgetecken om man nmnde Vladimir central ocks.
Citera
2013-03-20, 10:17
Medlem
psaks avatar
S det r bestmt att Leffe fortstter en ssong till? Jag tyckte slutsnacket lmnade vldigt ppet fr att det kan ha varit hans sista avsnitt. Den piggaste i byn r han ju som bekant inte och han har ju sagt att han ser slutet p tv-karriren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in