2013-03-25, 18:29
Medlem
GW verkar ha tappat skrpan helt, han skriver rena nonsens snyft inlgg i Expressen numera efter standard journalist pk mall.
Bst fre datumet har nog gtt ut.
Synd p en annars underhllande frisprkig herre, pressen frn uppdragsgivarna blev vl fr hg.
Jag kommer att sakna den gamla versionen av GW.

nKomo
Citera
2013-03-31, 17:45
Medlem
Quarrels avatar
Expressen: Kvartoft: "Jag fr inte runt och r orolig"
Citat:
Till hsten gr "Veckans brott" in p sin sjunde ssong. Leif GW Persson har dock flaggat fr att SVT snart mste brja leta efter en ersttare fr honom, d han menar att han brjar bli gammal.

Jag har kommit med en del frslag p namn till redaktionen, men de bara grymtar. De r frndringsobengna. Det hr programmet str p egna ben, sedan r det givetvis en frga om inkrning, har Leif GW Persson tidigare sagt till Expressen.se.

Men Camilla Kvartoft hller inte helt med:

Det finns ju inte. Programmet str och faller med Leif. Sedan kan vi ha ngon som kan hoppa in om han blir sjuk ett program. Men Leif r en stor del av sjlva programmet. S r det.
Det r bara att hlla med. Leif r oersttlig.
Citera
2013-03-31, 17:50
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Expressen: Kvartoft: "Jag fr inte runt och r orolig"

Det r bara att hlla med. Leif r oersttlig.

Ja, om s Leif ligger p sin ddsbdd br han nd vara med i programmet.
Citera
2013-04-12, 09:31
Bannlyst
Syntes tydligt i sista avsnittet att Camilla r trtt p att fda det dr fettots jvla ego. Hon var synbart irriterad under GW:s frgestund efter att han suttit och letat efter sina frgor som han fyllat bort. Tror nn kommer f sitta dr och utreda mordet p GW sjlv snart
Citera
2013-04-17, 20:37
Medlem
kevinhoflands avatar
Finns det ngot stt att se alla avsnitt p utan att ladda ner? r vl bara sista sssan som finns p Play.
Citera
2013-04-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinhofland
Finns det ngot stt att se alla avsnitt p utan att ladda ner? r vl bara sista sssan som finns p Play.

Skulle vl vara om det kommer upp p oppetarkiv.se, men annars r det nog bara att ladda ner som gller, borde vl nstan vara lagligt, med tanke p att man mste betala licens ven fr datorer nu, allts ska jag kunna se allt!!!!
Citera
2013-05-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Ja, om s Leif ligger p sin ddsbdd br han nd vara med i programmet.

Karln r unik i Sverige, och ordd. Som alla mnniskor har han dock ibland fel. Men r (nstan) alltid intressant att lyssna till. Blir svrt fr ngon att fylla hans skor...
Citera
2013-06-23, 18:53
Medlem
LostGenerals avatar
Ngon som vet nr programmet drar igng igen i hst? Och varfr har inte Leif gjort ngra program om sommarmord som sig r brukligt vid denna tid p ret?
Citera
2013-06-23, 18:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostGeneral
Ngon som vet nr programmet drar igng igen i hst? Och varfr har inte Leif gjort ngra program om sommarmord som sig r brukligt vid denna tid p ret?
Sommarmord gick sommaren 2011. I fjol gick Engelska mord. Men oavsett titel s hade jag ocks sett fram mot en ny serie.
Citera
2013-06-27, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag hller med. Ett fjantigt avslut. Kndes dessutom lite smtt olustigt nr de pratade om hsten och Leif verkade osker (p om han d finns bland oss).

Ja. Han har berttat offentligt att lkarna har sagt att en hostattack kan nda hans liv, tydligen pga. hjrtfel. Ovanligt ddsrealistiskt fr att vara tv...
Citera
2013-06-28, 13:24
Avstngd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renasanningen
Ja. Han har berttat offentligt att lkarna har sagt att en hostattack kan nda hans liv, tydligen pga. hjrtfel. Ovanligt ddsrealistiskt fr att vara tv...

Man blir lite bedrvad ver vandrande sjlvfrstrelsemekanismer som GW. Hans gamla polare Jan Stenbeck var ju likadan, kilovis med fet mat och litervis med alkohol nstan dagligdags och ingen motion. Inte konstigt att deras kroppar vill stmpla ut i frtid, och i Stenbecks fall blev det ju s.

Jvligt sjlviskt beteende, om de inte tnker p sig sjlva s kan de ju tminstone tnka p sina nra och kra. GW har barn och barnbarn som lskar sin pappa och morfar och en stor publik som lskar att se han i rutan och att lsa hans bcker.

Nu vet vi frsts inte exakt hur illa det str till men om GW omedelbart hoppar p hjrtvnlig vegetarisk kost och tar promenader flera gnger i veckan s att fettet frsvinner och hjrtat trnas s finns det ingen anledning att han inte skulle f leva i 10-15 r till, ven om han har hjrtproblem.
Citera
2013-06-28, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renasanningen

Fast han r lite av en dramaqueen nr det kommer till sin egen hlsa, han har pratat om hur dlig han r och hur nra dden han r i flera r. Tror det r lite terapi fr honom. Ganska typiskt fr gamla gubbar med dlig hlsa att verdriva riskerna lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in