GW ppnar upp fr att p sikt lmna veckans brott pga bristande ork s nu efterlyser han en ersttare fr honom p sikt.
Lgger GW av r det nog lika bra att lgga ner hela programmet, eller tminstone omarbeta programiden ordentligt. Det kan bara bli fiasko om ngon frsker ta ver hans plats.
Lgger GW av r det nog lika bra att lgga ner hela programmet, eller tminstone omarbeta programiden ordentligt. Det kan bara bli fiasko om ngon frsker ta ver hans plats.
Ja slutar han blir det svrt att hitta en likvrdig ersttare s de fr nog omarbeta programmet ngot i sdana fall.
Edit.
Enligt expressen s har han skrivit p fr en ssong till men efter det vet man inte om han fortstter.
Varfr bara det programmet? Lgg ner hela SVT. Utan GW r hela landet krt och allt slut. All forskning frn och med nu br inriktas p att med alla medel och till vilket pris som helst hlla detta unikum av mnniska vid liv. Han fr absolut aldrig ngonsin d. Ingen kan verblicka fljderna av ett frnflle av denna kaliber. Alla segel tappar vind mnskligheten kommer att irra omkring utan ml och mening. Detta fr under inga som helst omstndigheter ske. GW r vr enda gud. Haleluja.
Jag tror producenterna r medvetna om att Jerzy r kunnig, men inte kan bra programmet eller locka tittare p samma stt som GW eller Guillou kan.
Och JA, jag r medveten om varfr du sger Jerzy och SVT i samma mening, men det skulle vara uppfriskande att lmna den diskussionen utanfr, tminstone fr tillfllet.
//Crimson
Men varfr Guillou? Vad r det som kvalificerar honom till att ta GWs plats?
Tror du verskattar Guillous dragningskraft, iaf i sdana hr sammanhang dr han inte har ngot att tillfra, eller har jag missat ngot?
Och JA, jag r medveten om varfr du sger Jerzy och SVT i samma mening, men det skulle vara uppfriskande att lmna den diskussionen utanfr, tminstone fr tillfllet.
Men varfr Guillou? Vad r det som kvalificerar honom till att ta GWs plats?
Tror du verskattar Guillous dragningskraft, iaf i sdana hr sammanhang dr han inte har ngot att tillfra, eller har jag missat ngot?
Det var du som tog upp det, inte jag
Nja, jag ppekade ven att programmet skulle bli annorlunda med Guillou, som har stor erfarenhet av kriminaljournalistik och juridik.
JG r om mjligt nnu mer vlknd n GW fr svenska folket(gissning).
Men detta var bara ett frslag, och jag kommer inte frsvara det frslaget med "nbbar och klor" i all evighet.
Nr jag tnker efter blir detta faktiskt mitt sista inlgg i just det hr mnet.
Nja, jag ppekade ven att programmet skulle bli annorlunda med Guillou, som har stor erfarenhet av kriminaljournalistik och juridik.
JG r om mjligt nnu mer vlknd n GW fr svenska folket(gissning).
Men detta var bara ett frslag, och jag kommer inte frsvara det frslaget med "nbbar och klor" i all evighet.
Nr jag tnker efter blir detta faktiskt mitt sista inlgg i just det hr mnet.
//Crimson
Bttre fly n illa fktas
Mer knd, kanske, men inte folkkr som GW.
Kul att hra Leffa GW P dra sanningen om den nya ledaren fr Palmeutredningen. Verkade som om han hade blivit omplacerad dit istllet fr att f foten. Man kan tnka sig hur det gick till. Berra vi tnkte att du skulle f ta ver Palmeutredningen. Du fr sitta i detta enorma rum och sortera om papper i dessa 10000-tals prmar. Kanske lyckas du hitta ngon ny ledtrd som missats hittills. Lycka till
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!