Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Tycker du inte att det r ett problem om duktiga skyttar inte fr chansen i insatsstyrkan bara fr att de r kvinnor? Eller du kanske inte vill ha kvinnor alls inom insatsstyrkan? Din attityd r enbart manschauvinistisk.
Men suck, inte du nu igen! Flashbacks verlgset mest verlgsna verdngare i kvinnlig enfald.
Om du anstrnger dig fr att lsa igenom citatet s ser du att vad toffel-Leffe sa var att han knner "ett flertal" kvinnliga skyttar som r "bttre n nstan alla mn". De r allts flera stycken (oj oj oj) som r bttre n nstan alla mn (vilka mn d, kan man undra), men det rcker uppenbarligen nd inte eftersom de bsta mnnen r bttre n alla andra kvinnor.
Ngon hr i trden knner skert en och annan fotbollsspelare som r riktigt bra p fotboll, kanske till och med bttre n nstan alla andra som gnar sig t denna sport. Men de fr nd inte spela i landslaget, fr de r inte bra nog. Det r s det funkar. S lnge skicklighet r det avgrande kriteriet duger det nmligen inte att bara vara nstan bst. (Sjlv r jag fullstndigt vrdels p fotboll, men jag r nd fr knnedom, nota bene
nstan bttre n Zlatan!)
Bsta krringjvel. Det r bara i din fittstimstinkande, sura gamla disksvamp till inkrkt PK-hjrna som avsaknaden av kvinnliga skyttar i insatsstyrkan beror p ngot annat n just brist p talang och kompetens. Dina feministiska onanifantasier om Det Stora Patriarkatets Konspiration ger du sledes bst luft t i ngon annan, fr dylika mentala perversioner specifikt avsedd forumavdelning.
Med mitt frra inlgg ville jag helt enkelt bara ppeka hur fjskigt, tntigt och fegt det r av Leffe Gubb-Wanker Persson att inte svara sanningsenligt p Camilla "Horstvel" Kvalsterstofts naiva dagisbabbel till opkallade genusfrgor, vilka jag till yttermera visso inte direkt anser vara till gagn fr programmets sevrdhetsgrad.
Jag brukar sga att det r bra att kvinnor har tre hl s lnge de r unga och snygga, med tiden tenderar dessvrre ett av dem att bli mer en klla till irritation n till gldje.
Du mognade av allt att dma vldigt tidigt.