2012-02-23, 10:14
Medlem
VeganJans avatar
Svr sits fr Bengt i tisdags. Han mste ju fungera utt mot media och allmnheten samt ven som chef int mot organisationen. Han hade ju kunnat gra det ltt fr sig och g med i klagokren mot alla lata inkompetenta anstllda han har, men det skulle vl knappast frbttra hans mjligheter att f ordning p skeppet eller?

Lite kul var det p slutet nr han intygade hur grna han skulle komma tillbaka. Jag kper nog inte att han lngtar efter att svettas i studion en gng till
Citera
2012-02-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Ngon som vet vilka de 3 misstnkta fr det ouppklarade polismordet r/var?

https://www.flashback.org/t1795835
Citera
2012-02-28, 21:06
Medlem
Arbetarbroders avatar
Veckans Brott och 28 februari och de snackar Palme igen. Fan, Leif GW Persson hade ju ett utmrkt program om det fr precis ett r sedan..
inslaget om unga brottslingar senare i programmet verkar drimot intressant.

(och fr er som inte sg frra rets avsnitt, ladda hem det - riktigt bra!)
Citera
2012-02-28, 21:47
Medlem
SirNorbagges avatar
Skjnn fyr, Leif GW. Jeg misunner dere ham. Shoots straight and speaks the truth!
Citera
2012-02-28, 21:48
Moderator
Dr Kings avatar
Klockrent av Leffa GW om alla perifera verksamheter polisen har. Polisen har tydligen som argument fr att ha kvar dessa uppgifter att de mste ha ngonstans att placera oduglingar som inte rcker till fr de mer avancerade uppgifterna.
Citera
2012-02-28, 21:59
Medlem
SiSeniors avatar
Blir s trtt p att Leif alltid ska prata om detta frbannade statsministermord i varje ssong/serie han medverkar i. Samma gamla snack som han alltid krt med. Man kan inte pverka det frflutna. Han mste inse detta. Han verkar nstan tro att han skulle kunna frndra historien genom att klaga p utredningen tillrckligt mnga gnger.
Citera
2012-02-28, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Blir s trtt p att Leif alltid ska prata om detta frbannade statsministermord i varje ssong/serie han medverkar i. Samma gamla snack som han alltid krt med. Man kan inte pverka det frflutna. Han mste inse detta. Han verkar nstan tro att han skulle kunna frndra historien genom att klaga p utredningen tillrckligt mnga gnger.

Haha, ja sant. Nu finns ju tydligen pistolen p land. Mordet r snart lst. Annars tyckte jag det var ett bra avsnitt.
Citera
2012-02-28, 22:03
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior

Jag tror att alla producenter tycker att det r kul och lite kittlande med en respekterad auktoritet inom kriminologi som INTE tror p den vedertagna teorin om 1900-talets mest uppmrksammade svenska mord. Professorn vill nog grna sprida sin teori lite mer.

Kul att hra lite mer om Hammarbymordet. Jag hade endast hrt om slutet p rttegngen frut.
Citera
2012-02-29, 01:50
Medlem
KarlDenMindres avatar
Lite OT men har Leif GW slutat rka eller nt? Tnkte d p hans eviga plockande med glasgonen. Jag var lite lttroad och rknade till ca 47 ggr som han hissade brillorna upp och ner under senaste avsnittet.
Citera
2012-02-29, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenMindre
Lite OT men har Leif GW slutat rka eller nt? Tnkte d p hans eviga plockande med glasgonen. Jag var lite lttroad och rknade till ca 47 ggr som han hissade brillorna upp och ner under senaste avsnittet.

Jag har ocks noterat att han gr det i tid och otid, la mrke till det redan frra ssongen om jag inte missminner mig. Det r vl ganska vanligt att folk har sna dr sm omedvetna tics eller vad man ska kalla det, kanske ltt kar i frekvens ocks om man har tv-kameror riktade mot sig eller liknande (ven om han borde vara van vid det hr laget). Lite lustigt r det i alla fall, bra jobbat dr med rkningen!
Citera
2012-02-29, 07:23
Medlem
ester-muppemyrs avatar
Ja det va fan va brillorna kte upp och ner, jass ja karlen rker eller har gjort. D faller ju brillpillandet p plats.
Helt klart sknt ox nr de nmner att snuten bjudit p korv i Malm, sen tillggs det att ven halal korv serverades. Var det bara jag som tyckte att det kunnde misstolkas som en "knga" det dr med halalkorven.
Citera
2012-02-29, 09:46
Medlem
Riff-Ralfs avatar
Leffe satt ju redan p Efteryst-tiden och skickade brillorna upp och ner s det r nog snarare ett lngvarigt tics...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in