2006-03-28, 13:50
Medlem
JackassTREs avatar
Nu kör vi! Ska vi börja med Liam, Jukka, Mylleri, Tok-Erik eller,, Nej vi startar med Cagos grabbar rakt av, Vi är flera som startade tråden, alla är snygga och busade på 80 talet. Kör eller hur star Fiamedknuff

Inlägg utflyttade från tråden Paolo Roberto "kungen av Kungsan".

/Mod
Citera
2006-06-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snajper
Hhmmmm.......vad hände då med NegerRolle?? Ngn som minns honom?? Det gör iaf jag.

/Snajper

Rolle, den riktiga kungen av kungsan lever och frodas. Har ett par barn vid det här laget....
Citera
2006-06-05, 15:35
Medlem
Takayamas avatar
Annan buse..Tobbe Neger?

Citat:
Ursprungligen postat av KWK
Apropå Neger-Rolle.. Rolle, den riktiga kungen av kungsan lever och frodas. Har ett par barn vid det här laget....

Fick en flashback att karln som sparkade ihjäl Sköndalsbon Ronny Öhman på Maria Kyrkogård, samma dag Ronny snaggade sig till skinhead, kallades Tobbe neger men att han inte var svart. Någon som vet någonting om honom?
Citera
2006-06-07, 02:14
Bannlyst
jag..

Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Året var 1986! hur var din fråga?

Du skrev Cit;
Undar om inte Hildebrant såg kungen av kungsan när han träffade Liam Norberg, På den tiden Magnus, Mange trevlig som få!

Jag fattade inte riktigt vad du menade helt enkelt, på den tiden Magnus Mange ?
Citera
2006-06-07, 02:25
Medlem
Megadeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Du skrev Cit;
Undar om inte Hildebrant såg kungen av kungsan när han träffade Liam Norberg, På den tiden Magnus, Mange trevlig som få!

tror han menar att liam på den tiden hete magnus. liam är (om jag inte minns fel?) ett taget namn av magnus/liam själv.
Citera
2006-06-07, 12:45
Medlem
ngn som kan komma med lite info om "negerrolle" vem e denna person??
Citera
2006-06-07, 16:02
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Du skrev Cit;

Det är vad jag säger! Mange/Liam var och är trevlig som få! Men han var vassare en Paulo på den tiden. "Enligt Chago" Paulo passade bättre för rollen i Stockholms natt, Mange fick spela en bi-roll i Stockholms natt som den långhåriga Mange, Roligt att han spelade sig skälv
Citera
2006-06-26, 20:27
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
Rolle, den riktiga kungen av kungsan lever och frodas. Har ett par barn vid det här laget....

Rolle växte vi upp med i Farsta , och en gång när vi var små sa vi till han att cykla genom varuhuset Domus(som det hette på den tiden) och så skulle han få en slant , han cyklade in på framsidan och ut på baksidan , men han fick inga stålar och han blev arg .....Sen så gillade både vi chokladbollar , men på den tiden hette dom det opolitiskt korrekta namnet Ne**r bollar , och Rolle blev skitarg om man sa det när man skulle handla, men vi döpte om chokladbollarna till Rollebollar , - två Rollebollar tack sa man i kiosken och fick det man ville ha
Rolle är ju en rätt muskulös och väkbyggd kille, är det nån mer än jag som tänkt på att han är jäkligt lik Wesley Snipes
Citera
2006-06-26, 20:41
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Det är vad jag säger! Mange/Liam var och är trevlig som få! Men han var vassare en Paulo på den tiden. "Enligt Chago" Paulo passade bättre för rollen i Stockholms natt, Mange fick spela en bi-roll i Stockholms natt som den långhåriga Mange, Roligt att han spelade sig skälv

Har umgåtts med killarna i ungdomsåren och då hette Liam " Mange Ellertsen-Norberg" , och han var kanse vass på tekniken i tae-kwondo , men fighterhjärtat saknande han defintivt , när andra gjort jobbet och det inte var nå tvivel om hur utgången av fighten skulle sluta , då brukade Mange hoppa in och showa och kicka med sina grå "Kahru Stardust" som dom hette ,men jag kan säga att han var jävligt snabb på att lägga benen på ryggen och då är det ju bra att ha lätta dojjor , Paolo har ju lite av Jack Russel syndromet( Jack Russel=den lilla bjäbbiga hunden som inte fattat att den är liten) , han kan stå kvar och skälla på Rottweilern utan att vika ner sig så att säga , han hade mer hjärta för fighten än hjärna , och la inte benen på ryggen direkt....
Citera
2006-06-27, 07:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UpplysT
Har umgåtts med killarna i ungdomsåren och då hette Liam " Mange Ellertsen-Norberg" , och han var kanse vass på tekniken i tae-kwondo , men fighterhjärtat saknande han defintivt , när andra gjort jobbet och det inte var nå tvivel om hur utgången av fighten skulle sluta , då brukade Mange hoppa in och showa och kicka med sina grå "Kahru Stardust" som dom hette ,men jag kan säga att han var jävligt snabb på att lägga benen på ryggen och då är det ju bra att ha lätta dojjor , Paolo har ju lite av Jack Russel syndromet( Jack Russel=den lilla bjäbbiga hunden som inte fattat att den är liten) , han kan stå kvar och skälla på Rottweilern utan att vika ner sig så att säga , han hade mer hjärta för fighten än hjärna , och la inte benen på ryggen direkt....

Hihi undra om Liam även hade på sig sina sparkbyxor
Citera
2006-06-27, 15:06
Medlem
stukas avatar
Citat:

bor han fortfarande i sthlms-trakten?
Citera
2006-06-27, 19:04
Medlem
kokaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuka
bor han fortfarande i sthlms-trakten?
Japp det gör han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera