2012-10-16, 22:24
Medlem
Afros avatar
Lyssnar man noga i slutet hr man GW frga om det r en tatuering som gr bort. Hrde dock inte riktigt vad hon sa.
Citera
2012-10-16, 23:49
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Intressant frsta avsnitt missadde dock sista biten om Tatueringar samt bildskne bengtsson sg bara vissa fragment .Jag har ndrat lite uppfatting om Bergvall efter inslaget . En tokstollig dre har jag ansett honom alltid vara men efter samtalet verkade han ganska ofrarglig och nstintill " normal" .
Citera
2012-10-17, 01:46
Medlem
GW var i hgform i senaste avsnittet. Inte alls lika oengagerad som i Engelska mord i somras. Verkar som att han gr igng p Quick-affren. Frga GW, Bildskne Bengtsson och kkfarartatueringarna var ocks bra underhllning. Kan bli en kanonssong ifall de kan upprtthlla den hr kvaliteten.
Citera
2012-10-17, 03:27
Medlem
netopyrs avatar
med strsta mjliga sannolikhet inte en kta tatuering nej. bilderna frn dr hon "tatuerar" sig visar aldrig nlen i hennes arm osv som dom med, igen, strsta mjliga sannolikhet skulle filmat ifall hon gjorde det p riktigt.
Citera
2012-10-17, 06:53
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashnak
GW var i hgform i senaste avsnittet. Inte alls lika oengagerad som i Engelska mord i somras. Verkar som att han gr igng p Quick-affren. Frga GW, Bildskne Bengtsson och kkfarartatueringarna var ocks bra underhllning. Kan bli en kanonssong ifall de kan upprtthlla den hr kvaliteten.
Ja , en vldigt nrvarande GW i gr dagens avsnitt . Inget kolla t sidan och mummla ngot ohrbart och svara ointresserat p frgorna . Fullkomligt nrvarande igr med alltid glimten i gat och knivskarpa kommentarer . Hga frvntingar p ssongen faktiskt .
Citera
2012-10-17, 07:43
Medlem
Herr Bkbergs avatar
"Antingen att han var jude, eller att han var trtt p honom i strsta allmnhet"
klckte GW ur sig
Klart man slagit ihjl ngon som man varit lite trtt p i strsta allmnhet med en
kvist man hittat p skogen.
Det r nrmast lustigt nr Quick i sina private home movies morrar grisjvel
(var han sugen p planksteken mnne?) och frska visa hur han hade ihjl
genom att ifrd gummistvlar stmpla skyltdockan p foten!, snt gr jvligt ont faktiskt

Jag tyckte det var ganska uppseendevckande att GW ansg att Bergwall var frisk idag.
p Ster utlade sin ngon lkare fr inte jtte lnge sedan att hans
"omogna impulskontroll pedofila tendenser" r en fortsatt grundproblematik.
Citera
2012-10-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Enligt SVT:s Rapport kl 19:30 kommer en lngre intervju med Sture Bergwall aka Thomas Quick i Veckans Brott 16 oktober.

GW tar varje chans att hnga Quick utredarana.Nu i ett eget forum.Det var ont om frgor igr tycker jag.
Senast redigerad av ascheberg 2012-10-17 kl. 17:39.
Citera
2012-10-17, 20:41
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Ja, man har allt saknat GWs skna kommentarer. Gr han inte nn gliring om van der Kwasts intellekt ocks nr Kvartoft nmner att hon pratat med honom?

Fr vrigt intressant intervjun med Quick. Jag tror aldrig jag sett nn sn inspelning med honom frut och jag mste sg att han lter och ser trovrdig ut i sin framtoning.

Jo. Nr Camilla sger att hon pratat med Van der Kwast. D sger den underbare GW. " Det mste ha varit en intelligent konversation ". Med hrligt ironisk stmma.

Han lt glasgonen vara, i stort sett hela tiden ikvll, noterade jag ocks.

En annan hrlig kommentar angende Quick, " Om det hade varit riktiga poliser och klagare som frhrt Quick, s hade utgngen blivit annorlunda ". Om jag minns hela meningen rtt. Han r skn vran GW.
Citera
2012-10-17, 20:47
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
"Antingen att han var jude, eller att han var trtt p honom i strsta allmnhet"
klckte GW ur sig
Klart man slagit ihjl ngon som man varit lite trtt p i strsta allmnhet med en
kvist man hittat p skogen.
Det r nrmast lustigt nr Quick i sina private home movies morrar grisjvel
(var han sugen p planksteken mnne?) och frska visa hur han hade ihjl
genom att ifrd gummistvlar stmpla skyltdockan p foten!, snt gr jvligt ont faktiskt

Jag tyckte det var ganska uppseendevckande att GW ansg att Bergwall var frisk idag.
p Ster utlade sin ngon lkare fr inte jtte lnge sedan att hans
"omogna impulskontroll pedofila tendenser" r en fortsatt grundproblematik.

Ja, fast p Ster r man inte srskilt intresserade av att lta Quick spatsera runt i samhllet och sitta i TV-soffor och prata om hur han blivit behandlad, s dr kanske man kryddar sanningen lite fr att f det att verka bst om han sitter inlst, precis som professor Persson sade i programmet. Men visst r Quick/Bergwall en kille som man inte skulle vilja ha som granne, precis.
Mrkte ngon annan att professorn sade "va" vldigt mycket? Ibland flera gnger i en mening.
Bildskne Bengtsson och kktatueringarna var ocks kul.
Citera
2012-10-17, 20:50
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Jo. Nr Camilla sger att hon pratat med Van der Kwast. D sger den underbare GW. " Det mste ha varit en intelligent konversation ". Med hrligt ironisk stmma.

Han lt glasgonen vara, i stort sett hela tiden ikvll, noterade jag ocks.

En annan hrlig kommentar angende Quick, " Om det hade varit riktiga poliser och klagare som frhrt Quick, s hade utgngen blivit annorlunda ". Om jag minns hela meningen rtt. Han r skn vran GW.

Nja, nr Kvartoft sger att hon talat med Kvasten sa GW ngot i stil med, "det mste ha varit en intellektuell upplevelse". Roligt var det iaf.
Citera
2012-10-17, 20:53
Medlem
Terugflitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netopyr
med strsta mjliga sannolikhet inte en kta tatuering nej. bilderna frn dr hon "tatuerar" sig visar aldrig nlen i hennes arm osv som dom med, igen, strsta mjliga sannolikhet skulle filmat ifall hon gjorde det p riktigt.
Hon ltsades tatuera sej p vnster arm, och visade upp
en gnuggis p den hgra.
Det str p AB ocks.
Citera
2012-10-17, 21:12
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terugflits
Hon ltsades tatuera sej p vnster arm, och visade upp
en gnuggis p den hgra.
Det str p AB ocks.

Camilla Kvartoft r allt en riktig trickster. Hon gr en del ganska knppa saker i programmet, ibland droppar hon sperma i soffor, ibland retas hon med professorn genom att gmma hasch p honom eller ge honom en polisgris i marsipan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in