Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-19, 21:43
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Jag känner mig nog lite besviken. Programledaren är en rätt tråkig kvinna (inkvoterad?), trist studio och även om G.W alltid är G.W så verkar han vara inne i en äta och supaperiod.
Svt borde köra en direkt ripoff på Efterlyst istället! Miljonpublik med fler tips än på Tv3

Skulle också hellre sett något i stil med Efterlyst.
Citera
2010-10-19, 21:44
Medlem
CrimsonIdols avatar
Satan!...det missade jag...hur snabbt lägger dom ut på SVT-PLAY?

//Crimson
Citera
2010-10-19, 21:46
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Satan!...det missade jag...hur snabbt lägger dom ut på SVT-PLAY?

//Crimson
Du hinner se sista kvarten. Läggs väl upp innan midnatt kanske.
Citera
2010-10-19, 21:47
Medlem
Intressant program, men som sagt GW verkar mer off än vanligt.

Bra att dom tar upp dubbelmordet.
Citera
2010-10-19, 22:00
Medlem
evildogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eru färsking
Bra att dom tar upp dubbelmordet.

Ja, det borde ju få en lösning snart. Annars var programmet helt ok.
Citera
2010-10-19, 22:01
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Hahaha utredningsansvarige tror att det är ett vansinnesdåd. Det är ju klart att lille mohammed dödades av en släkting eller bekant. Är mer inne på GWs spår om att det är ett planerat dåd.

Gillar studiebesöket på SKL. "-Väldigt va små rockar de har på det här stället."

Det där han sa om höga siffror på sin DNA måste vara hans IQ var kul ..
Citera
2010-10-19, 22:02
Medlem
foggymikes avatar
Råkade just byta kanal på TVn och råkade hamna i ett klipp där Leif GW Persson satt vid sitt skrivbord och såg lika rädd ut för Hasse Aros örfil som vanligt tills: Lite samma stil, dekor fast lite mer Public Service? Diggar dig GW!

Ut nu alla låtsaspoliser, hjälp "riktiga polisen". Öppna ytterdörrn och ta tag i första vilsna/skumma/bittra människan ni ser och led den till föräldrarna/chefen/rektorn/polisen

Släng era j-a knivar o pistoler! Hjälp barnen! Hjälp miljön, klockan tickar! SLUTA GÖRA FEL!

Köp nudlar o skit i hemkörd kinamat. Skit nudlar och köp kinesiskt hemkört! BARA NI GÖR NÅT!

ONT: Snackar vi om.
Citera
2010-10-19, 22:02
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Hahaha utredningsansvarige tror att det är ett vansinnesdåd. Det är ju klart att lille mohammed dödades av en släkting eller bekant. Är mer inne på GWs spår om att det är ett planerat dåd.

Gillar studiebesöket på SKL. "-Väldigt va små rockar de har på det här stället."

Det där han sa om höga siffror på sin DNA måste vara hans IQ var kul ..

och om man kunde se om man var tjock på DNAt
Citera
2010-10-19, 22:04
Medlem
Hm, jag är lite besviken faktiskt. Trodde GW redan hade gått in på djupet och att hela programmet skulle handla om ett olöst brott, det kändes mest som att de gick igenom grunderna lite snabbt för att sedan via 7 olika reportage.

Med det sagt tycker jag ändå det var en bra serie hittills, reportagen var trots allt rätt lärorika och intressanta, till skillnad mot mycket annat som visas på TV, som endast har för uppgift att fördumma sin publik.

//ktsch

edit: Tycker för övrigt att GW är ett stjärnskott även fast det låter som att han konstant har ett par rohypnol i kroppen. Intressant och kaxigt när han berättade att han har rätt i 8/10 fall, och när han och polismyndigheten har olika uppfattningar har han rätt i 3/4 fall!
Senast redigerad av ktsch 2010-10-19 kl. 22:07.
Citera
2010-10-19, 22:12
Medlem
CrimsonIdols avatar
Detta kanske är lite O.T, men GW har aldrig varit bättre...
Del 1/4..(alla 4:a delar finns)
http://www.youtube.com/watch?v=1AmiwRWCdEE

//Crimson
Citera
2010-10-19, 22:14
Medlem
jugbandbluess avatar
helt OK. bättre än 90% av allt som sänds på de kommersiella kanalerna, bortsett sport. hade velat se mer rita-på-kartor och sånt. GW är kanske inne på rätt spår vad gäller gm i dubbelmordet, men det kan också vara en galning med lasermannen-motiv som fått syn på invandrarpojken. det besinningslösa våldet talar för störning tycker jag. att det används en sån kniv tyder på att gm är fjortis

Citat:
Ursprungligen postat av ktsch
edit: Tycker för övrigt att GW är ett stjärnskott även fast det låter som att han konstant har ett par rohypnol i kroppen. Intressant och kaxigt när han berättade att han har rätt i 8/10 fall, och när han och polismyndigheten har olika uppfattningar har han rätt i 3/4 fall!

mm han har väl varit inne på piller med har jag för mig. han har en rättsläkare som bensokran
men jag skulle tro att det är i nyktra perioder, många suputer gör så
Citera
2010-10-19, 22:14
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ktsch

Ja det var rätt kaxigt faktiskt! Nu väntar jag bara på att Flashbacks "brottsutredare" ska såga honom i vanlig ordning..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in