2012-01-19, 08:47
Medlem
Har läst vad andra skrivit med vad man ska ta med till inryck men tänkte bara fråga om någon vet vad som gäller för tjejer när det gäller underkläder osv? Får man det där eller bara kallingar isåfall?..
2012-01-19, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaninvalp
Har läst vad andra skrivit med vad man ska ta med till inryck men tänkte bara fråga om någon vet vad som gäller för tjejer när det gäller underkläder osv? Får man det där eller bara kallingar isåfall?..

Hej!!

Tjejer får trosor och ev BH av sportmodell, Men av de kommentarer och bedömningar jag hört så ta med egna underkläder då det i från de kvinnliga kollegor jag haft visat sig duga helt enkelt.
2012-01-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisseg1
Sökte du jägare? Behövde du göra jägartest?

Haha jävlar ja, de glömde ja skriva! japp gjorde jägartest och sökte jägare!
2012-01-19, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malke
var precis å mönstrade/antagningprövade och nu när jag fick helt okej resultat kan ju posta dom här.

Cykel 9
Styrka 9
I-test 6
Psykolog 7/7
tjänstbarhet A
Jägartest - Godkänt

Sökte till K3 som jägarsoldat förstahandsval och jägargruppchef i andra, som ja förstod de så kommer de ta in ca 110 st till gmu 2! Såg inga siffror på hur många som hade sökt än,, ses på K3 förhoppningsvis folk

Missade edit*
2012-01-19, 13:15
Medlem
Gunjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
Det låter som ett bra tips. Hur mycket ledig tid har man ungefär, säg, per månad?

Varierar kraftigt beroende på var du utbildas, men räkna med att ha i genomsnitt
Varannan helg fri och varannan kväll fri. Första två veckorna kommer
ni aldrig att vara lediga, förhoppningsvis.
2012-01-19, 16:24
Medlem
Var på mönstring idag, igen.

Inga toppresultat men skulle räcka till det jag sökte.

1:a Markstrid P7
2:a Markstrid/granatkastarsoldat Livgardet
2012-01-19, 17:15
Medlem
doffdavid2s avatar
Intelligensprovet 9
Styrka 9
Cykel 7
Psykolog 8
Befälslämplighet 7

Cykeln hade man ju lite otur med.
2012-01-19, 17:22
Medlem
Snälla kan folk som postar sina resultat här göra det i resultatstråden? Blir så otroligt mycket enklare att hitta dem då och skriv gärna vad ni sökt och om ni vet hur många andra som sökt det också.
2012-01-19, 17:23
Medlem
doffdavid2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajked
Snälla kan folk som postar sina resultat här göra det i resultatstråden? Blir så otroligt mycket enklare att hitta dem då och skriv gärna vad ni sökt och om ni vet hur många andra som sökt det också.

Okej yani. Visste inte att det fanns en sådan.
2012-01-19, 18:47
Medlem
Hur kommer det sig att folk får såpass låga resultat på psykologen som 3-4? Vad är det man undvika att säga förutom de uppenbara? Tänker inte ljuga men är mest nyfiken om vad som gör att man får så låga resultat?
2012-01-19, 19:05
Medlem
doffdavid2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prz11
Hur kommer det sig att folk får såpass låga resultat på psykologen som 3-4? Vad är det man undvika att säga förutom de uppenbara? Tänker inte ljuga men är mest nyfiken om vad som gör att man får så låga resultat?

Säg inte för mycket om du inte är talför och kvicktänkt. Psykologen försöker hela tiden skapa förvirring hos dig genom att överanalysera och vara lite påtryckande.
2012-01-19, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doffdavid2
Säg inte för mycket om du inte är talför och kvicktänkt. Psykologen försöker hela tiden skapa förvirring hos dig genom att överanalysera och vara lite påtryckande.
Till mig sa psykologen att jag sökte skyttesoldat bara för att va macho då sa jag argt till han att sluta idiotförklara mig och ta mig för en skjutglad jävel. Fick en dubbel 8.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in