2011-05-22, 14:57
Medlem
Jag ska dit den 25 och det står att jag ska vara där 24. Alltså sover man över nånstans? Hur gör man med frukost och så i så fall? För man gör inte testerna på hungrig mage?

Hur länge brukar man cykla?
2011-05-22, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muubi
Jag ska dit den 25 och det står att jag ska vara där 24. Alltså sover man över nånstans? Hur gör man med frukost och så i så fall? För man gör inte testerna på hungrig mage?

Hur länge brukar man cykla?

Om du skall övernatta på pliktverket så tillhandahålls kvällsmål/frukost och lunch(beroende på när du slutar dagen)

Du cyklar tills du inte orkar längre, eller tills du nått max på skalan. brukar vara ett par minuters uppvärmning utan motstånd, sen ökar motståndet med någon watt successivt.
2011-05-22, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duckula
Om du skall övernatta på pliktverket så tillhandahålls kvällsmål/frukost och lunch(beroende på när du slutar dagen)

Du cyklar tills du inte orkar längre, eller tills du nått max på skalan. brukar vara ett par minuters uppvärmning utan motstånd, sen ökar motståndet med någon watt successivt.

Det står att jag ska anmäla mig i receptionen kl 07.00 den 25 men att jag måste resa hemifrån dagen innan (den 24) så jag antar att jag får sova över någonstans?
2011-05-22, 15:29
Medlem
Whitesnakes avatar
http://waxnwire.blogg.se/

Bloggen är nu uppdaterad.
2011-05-22, 16:10
Medlem
SnowPeeChairTens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muubi
Det står att jag ska anmäla mig i receptionen kl 07.00 den 25 men att jag måste resa hemifrån dagen innan (den 24) så jag antar att jag får sova över någonstans?

Dom har lagt testdagarna så dom passar med SJ:s tidsschema. Det bör finnas ett nattåg från din ort som kommer fram i lagom tid där du ska mönstra. Ring annars till rekryteringsmyndigheten om du har problem.
2011-05-22, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitesnake
http://waxnwire.blogg.se/

Bloggen är nu uppdaterad.

Bra skrivet. Se till bara att du håller dig till korrekt fakta och tänker på sekretessen.
2011-05-22, 21:10
Medlem
någon mer som ska mönstra imorgon i kristiansta? Tar tåget 10:08 från jönköping om det är någon trevlig prick som ska ner dit samtidigt så dra ett PM, kan vara kul att ha någon att snacka lite med
2011-05-22, 22:56
Medlem
Olvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwen
någon mer som ska mönstra imorgon i kristiansta? Tar tåget 10:08 från jönköping om det är någon trevlig prick som ska ner dit samtidigt så dra ett PM, kan vara kul att ha någon att snacka lite med

Jag är en trevlig prick och jag skall till Kristianstad imorgon, fast jag åker dessvärre inte från Jönköping. Men vi ses väl så småningom ändå antar jag. Trevligt att det är iallafall en till dödsknarkande flashbacknazist som skall dit.
2011-05-22, 23:12
Medlem
Jilluminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erico21
Vilka värden fick du på mönstringen?

Sekretessbelagt
2011-05-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattethias
konstigt jag väger 74 kg cyklade samtidigt med en kille som vägde som du 85.

vi startade samtidigt och våra nivåer höjdes samtidigt.

eller menar du att han hade det lättare för att han vägde mindre ?

annars cyklar alla lika lång tid på varje nivå 1-9

.
Gjorde testet i januari,
jag väger runt 100kg och cyklade med min kompis som väger 80-85,
vi började samtidigt men då han va på en 5:a var ja kvar på 2.
slutade med att ja hamnade på en 5:a och han på en 7:a om ja inte minns fel kan va 8:a.

P4 4-the win
2011-05-22, 23:53
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigeeerjr
.
Gjorde testet i januari,
jag väger runt 100kg och cyklade med min kompis som väger 80-85,
vi började samtidigt men då han va på en 5:a var ja kvar på 2.
slutade med att ja hamnade på en 5:a och han på en 7:a om ja inte minns fel kan va 8:a.

P4 4-the win

Hur länge cyklade du?
2011-05-23, 16:01
Medlem
Mönstring 9 Juni i stockholm!! Har dock inte tränat sådär jättemycket, men är bra tränad annars och anser mig vara starkare en de flesta, så det enda jag oroar mig för är konditionstestet.. men ska ut och köra nu innan mönstringen är det tänkt!! Kan någon förklara hur I-testet är utformat ungefär, och samtalet hos psykologen, vad ställer dom för frågor? och hur får man bra poäng hos denne?

edit: en till fråga, har dåligt syn, runt - 7.25 på båda ögonen, är jag helt utesluten från markstrid även om jag skulle naila allt annat? vill så sjukt gärna komma in på livgardet!
Senast redigerad av poetryhero 2011-05-23 kl. 16:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in