2015-06-21, 15:48
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
dubbel tappa? Fattar inte vad du menar. Du kan binda keys också. Trycker jag på C så kommer jag till min hero

Förlåt, man måste dubbel tappa space för att komma till sin gubbe. På LoL och övriga spel räcker det med att trycka en gång.
Citera
2015-06-21, 16:12
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Förlåt, man måste dubbel tappa space för att komma till sin gubbe. På LoL och övriga spel räcker det med att trycka en gång.
Måste och måste, det är bara till att binda om knapparna.
Citera
2015-06-21, 18:25
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Finns det något värre när man spelar hard carry när supports och mid contestar all farm, när de skriker att man måste hjälpa dem i earlygame med ganks, när de springer in solo hela matchen i motståndarlaget och när det väl kommer till endgame så är det mitt fel för att jag uppenbarligen hade freefarm 1 minut under matchen.

Dessa jävla idioter finns överallt, är det svårt att förstå att om man inte hjälper sin carry och gör att för att få lasthits och KS är det svårt att vara just hardcarry.

Det hemskaste är väl när en överfeedad carry i ens lag får hybris och throwar hela gamet mot slutet för att han går solo in i teamfights gång på gång på gång. Vi höll på att ta barrackerna när han fountaindivar för att få nåt kill, och så dör han och så blir vi teamwipade och de pushar på och vinner i slutändan. Lagom roligt, speciellt efter att man hejat fram honom under early och mid game och så pissar han på oss i ansiktet late game.
Citera
2015-06-22, 23:13
Medlem
wastaahs avatar
Asså är det något fel på den enfo team survival som finns uppe? Det är fan omöjligt att komma till mer än runda 10-15

Btw, det borde kanske skapas en egen tråd för dota 2 custom games? Antar att det kommer växa som fan den kommande tiden
Citera
2015-06-23, 11:08
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Att möta ryssar är fan det värsta..
Citera
2015-06-24, 00:26
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Att möta ryssar är fan det värsta..

Va? Blev det inte fel nu? Själv hatar jag ryssar så mykt så jag reportar nuförtiden uteslutande bara ryssar, skiter fan i om vi har 0-8sf 8min, reportar endå den första som pratar ryska.
Citera
2015-06-24, 09:33
Medlem
Sane?s avatar
Eftersom varenda game nu för tiden verkar ha 2 junglers tänkte jag tipsa om att köra Riki solo offlane. Efter typ tre snabba levels kan man smyga iväg och ganka junglern, ger en massa pengar och xp, brukar räcka för att vinna matchen.

Köp poor mans shield och en tango för startpengarna, sen boots och orb of venom. Ez win
Citera
2015-06-24, 12:22
Medlem
Iwasnotfistedonces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Kan man placera unusual gems i faceless rex? funderar på att skaffa en

Nixpix. Couriern måste vara Unusual med en ethereal socket i för att det ska gå.
Citera
2015-06-24, 14:19
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sane?
Eftersom varenda game nu för tiden verkar ha 2 junglers tänkte jag tipsa om att köra Riki solo offlane. Efter typ tre snabba levels kan man smyga iväg och ganka junglern, ger en massa pengar och xp, brukar räcka för att vinna matchen.

Köp poor mans shield och en tango för startpengarna, sen boots och orb of venom. Ez win

Gondar funkar också rätt bra att smyga iväg med
Citera
2015-06-26, 00:30
Medlem
TheBITs avatar
Alltså man kan tycka att saker är skräp, man satan vad den här senaste chesten är usel alltså
Citera
2015-06-26, 12:27
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Alltså man kan tycka att saker är skräp, man satan vad den här senaste chesten är usel alltså
Vilken då? TI5 kistan?
Citera
2015-06-26, 12:42
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Vilken då? TI5 kistan?
Nej, den allra senaste*

http://dota2.gamepedia.com/115_-_Treasure_of_the_Crafter%27s_Relic
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera