2015-06-18, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Hur fungerar det nu om jag vill spela lite custom games med EN kompis, utan att behöva skapa en lobby? bara skapa ett party innan man hittar en mod man vill köra, så matchmakear ledaren genom att trycka på play, eller vad?
Det är väl inte så svårt att skapa en privat lobby?
Citera
2015-06-18, 22:15
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Det är väl inte så svårt att skapa en privat lobby?

Nä,men då måste man väl köra med folk från sin egna friend list?
Jag menar om jag och 2-3 kompisar vill köra matchmaking, går det eller kan man bara matchmakea en och en?
Citera
2015-06-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Nä,men då måste man väl köra med folk från sin egna friend list?
Jag menar om jag och 2-3 kompisar vill köra matchmaking, går det eller kan man bara matchmakea en och en?
Bara hoppa in i party och söka. Då hamnar i i samma match.
Citera
2015-06-18, 22:30
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Bara hoppa in i party och söka. Då hamnar i i samma match.

Perfekt, tack!
Detta är så smidigt att det ned lätthet borde slå WC3 på händerna i custom games
Citera
2015-06-19, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CypStek
det var det jag menade, den brukade sjuta på tre nu på en, tool tip var inte tydlig nog för mig.
x
Det har aldrig skjutit på 3. Utan aghanim scepter så attackerar warden bara en person på level 1 & 2. På level 3 så attackerar den fortfarande bara en person, men den studsar en gång. Med aghanim scepter så attackerar warden en person och studsar 3 gånger på level 1, 2 & 3.

Det har alltid varit så.
Citera
2015-06-19, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Orkar fan inte med alla jävla noobs, vår mid QoP spammar hela gamet varför han inte kan använda sin ulti på Huskar för han har magic resist när han har lite HP så det är värdelöst.

Citat:
Ursprungligen postat av groen555
Där har du fel, Qops ult är Pure dmg och gör full skada på huskar, Qop och Lina är faktiskt 2 av de bättre kontringarna till huskar om man spelar rätt. Väntar in Huskarns ult så han förlorar hp, sen invänta att han ska armlettoggla, bara klippa han när han togglar ner så är det kill.

Btw kul att du sitter och hånar en snubbe när du har noll koll själv. du verkar vara en riktig gråtare / pajas

Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Märks att du saknar full läsförståelse eftersom du inte klarar av att förstå vad jag skrev. Jävla pajas

Citat:
Ursprungligen postat av Dristigheten
Jag förstod vad du menade (fick dock läsa om det 3 gånger), men din meningsuppbyggnad går att likna med vad som förväntas av en mongoloid.

Det var ju du groen555 & Dristigheten som inte lyckades förstå vad Fugglarn sa. Jag vet att du bara trollar, ingen kan vara så jävla tappad som du, men ändå: Shit!

Ontopic: Spelade med någon som nickade "Bockstensmannen" och spelade Pugna. Direkt när gamet börjar så går han med mig mid och spammar nether blast på deras torn för att "vi måste pusha!". Jag förklarar för honom varför man inte ska pusha early game, varpå han mutar hela laget och fortsätter. Blir så ledsen när jag är med om sånt här, speciellt när han visade sig vara svensk...
Citera
2015-06-19, 09:10
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dota
Det var ju du groen555 & Dristigheten som inte lyckades förstå vad Fugglarn sa. Jag vet att du bara trollar, ingen kan vara så jävla tappad som du, men ändå: Shit!

Ontopic: Spelade med någon som nickade "Bockstensmannen" och spelade Pugna. Direkt när gamet börjar så går han med mig mid och spammar nether blast på deras torn för att "vi måste pusha!". Jag förklarar för honom varför man inte ska pusha early game, varpå han mutar hela laget och fortsätter. Blir så ledsen när jag är med om sånt här, speciellt när han visade sig vara svensk...
då har du iaf inte behövt vara med en omni som drar heal hela tiden för att farma creeps, ulti samt repel för att stoppa en gyrocopter stun under torn när det är 0 risk för att dö. finns tyvärr alltid idioter
Citera
2015-06-19, 10:38
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dota

Tycker svenskar generellt är vettiga, addat flera i efterhand och fortsatt lira lite med, men det finns ju alltid idioter.

Jag och två polare lirade med två idioter från Dalarna som var fullkomligt vedervärdiga, satt och kallade oss för "negrer" och "stockholmsbögar" från minut 1 på sitt dalmål. Lyckades hitta bägge två med riktiga namn via google dock. Dumt och ha samma nickname på steam som på fragbite etc.
Citera
2015-06-19, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Tycker svenskar generellt är vettiga, addat flera i efterhand och fortsatt lira lite med, men det finns ju alltid idioter.

Jag och två polare lirade med två idioter från Dalarna som var fullkomligt vedervärdiga, satt och kallade oss för "negrer" och "stockholmsbögar" från minut 1 på sitt dalmål. Lyckades hitta bägge två med riktiga namn via google dock. Dumt och ha samma nickname på steam som på fragbite etc.
Lol
Citera
2015-06-20, 19:05
Medlem
Vassknivs avatar
Meh.. Måste man dubbel tappa för att komma till sin gubbe? Kan detta ändras?
Citera
2015-06-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Meh.. Måste man dubbel tappa för att komma till sin gubbe? Kan detta ändras?

dubbel tappa? Fattar inte vad du menar. Du kan binda keys också. Trycker jag på C så kommer jag till min hero
Citera
2015-06-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Dumt och ha samma nickname på steam som på fragbite etc.

varför är det dumt? Varför ska man ha ett anonymt steam namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in