2015-06-18, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Hur fungerar det nu om jag vill spela lite custom games med EN kompis, utan att behva skapa en lobby? bara skapa ett party innan man hittar en mod man vill kra, s matchmakear ledaren genom att trycka p play, eller vad?
Det r vl inte s svrt att skapa en privat lobby?
Citera
2015-06-18, 22:15
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Det r vl inte s svrt att skapa en privat lobby?

N,men d mste man vl kra med folk frn sin egna friend list?
Jag menar om jag och 2-3 kompisar vill kra matchmaking, gr det eller kan man bara matchmakea en och en?
Citera
2015-06-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
N,men d mste man vl kra med folk frn sin egna friend list?
Jag menar om jag och 2-3 kompisar vill kra matchmaking, gr det eller kan man bara matchmakea en och en?
Bara hoppa in i party och ska. D hamnar i i samma match.
Citera
2015-06-18, 22:30
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Bara hoppa in i party och ska. D hamnar i i samma match.

Perfekt, tack!
Detta r s smidigt att det ned ltthet borde sl WC3 p hnderna i custom games
Citera
2015-06-19, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CypStek
det var det jag menade, den brukade sjuta p tre nu p en, tool tip var inte tydlig nog fr mig.
x
Det har aldrig skjutit p 3. Utan aghanim scepter s attackerar warden bara en person p level 1 & 2. P level 3 s attackerar den fortfarande bara en person, men den studsar en gng. Med aghanim scepter s attackerar warden en person och studsar 3 gnger p level 1, 2 & 3.

Det har alltid varit s.
Citera
2015-06-19, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Orkar fan inte med alla jvla noobs, vr mid QoP spammar hela gamet varfr han inte kan anvnda sin ulti p Huskar fr han har magic resist nr han har lite HP s det r vrdelst.

Citat:
Ursprungligen postat av groen555
Dr har du fel, Qops ult r Pure dmg och gr full skada p huskar, Qop och Lina r faktiskt 2 av de bttre kontringarna till huskar om man spelar rtt. Vntar in Huskarns ult s han frlorar hp, sen invnta att han ska armlettoggla, bara klippa han nr han togglar ner s r det kill.

Btw kul att du sitter och hnar en snubbe nr du har noll koll sjlv. du verkar vara en riktig grtare / pajas

Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Mrks att du saknar full lsfrstelse eftersom du inte klarar av att frst vad jag skrev. Jvla pajas

Citat:
Ursprungligen postat av Dristigheten
Jag frstod vad du menade (fick dock lsa om det 3 gnger), men din meningsuppbyggnad gr att likna med vad som frvntas av en mongoloid.

Det var ju du groen555 & Dristigheten som inte lyckades frst vad Fugglarn sa. Jag vet att du bara trollar, ingen kan vara s jvla tappad som du, men nd: Shit!

Ontopic: Spelade med ngon som nickade "Bockstensmannen" och spelade Pugna. Direkt nr gamet brjar s gr han med mig mid och spammar nether blast p deras torn fr att "vi mste pusha!". Jag frklarar fr honom varfr man inte ska pusha early game, varp han mutar hela laget och fortstter. Blir s ledsen nr jag r med om snt hr, speciellt nr han visade sig vara svensk...
Citera
2015-06-19, 09:10
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dota
Det var ju du groen555 & Dristigheten som inte lyckades frst vad Fugglarn sa. Jag vet att du bara trollar, ingen kan vara s jvla tappad som du, men nd: Shit!

Ontopic: Spelade med ngon som nickade "Bockstensmannen" och spelade Pugna. Direkt nr gamet brjar s gr han med mig mid och spammar nether blast p deras torn fr att "vi mste pusha!". Jag frklarar fr honom varfr man inte ska pusha early game, varp han mutar hela laget och fortstter. Blir s ledsen nr jag r med om snt hr, speciellt nr han visade sig vara svensk...
d har du iaf inte behvt vara med en omni som drar heal hela tiden fr att farma creeps, ulti samt repel fr att stoppa en gyrocopter stun under torn nr det r 0 risk fr att d. finns tyvrr alltid idioter
Citera
2015-06-19, 10:38
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dota

Tycker svenskar generellt r vettiga, addat flera i efterhand och fortsatt lira lite med, men det finns ju alltid idioter.

Jag och tv polare lirade med tv idioter frn Dalarna som var fullkomligt vedervrdiga, satt och kallade oss fr "negrer" och "stockholmsbgar" frn minut 1 p sitt dalml. Lyckades hitta bgge tv med riktiga namn via google dock. Dumt och ha samma nickname p steam som p fragbite etc.
Citera
2015-06-19, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Tycker svenskar generellt r vettiga, addat flera i efterhand och fortsatt lira lite med, men det finns ju alltid idioter.

Jag och tv polare lirade med tv idioter frn Dalarna som var fullkomligt vedervrdiga, satt och kallade oss fr "negrer" och "stockholmsbgar" frn minut 1 p sitt dalml. Lyckades hitta bgge tv med riktiga namn via google dock. Dumt och ha samma nickname p steam som p fragbite etc.
Lol
Citera
2015-06-20, 19:05
Medlem
Vassknivs avatar
Meh.. Mste man dubbel tappa fr att komma till sin gubbe? Kan detta ndras?
Citera
2015-06-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Meh.. Mste man dubbel tappa fr att komma till sin gubbe? Kan detta ndras?

dubbel tappa? Fattar inte vad du menar. Du kan binda keys ocks. Trycker jag p C s kommer jag till min hero
Citera
2015-06-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Dumt och ha samma nickname p steam som p fragbite etc.

varfr r det dumt? Varfr ska man ha ett anonymt steam namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in