Citat:
Ursprungligen postat av
Fugglarn
Orkar fan inte med alla jävla noobs, vår mid QoP spammar hela gamet varför han inte kan använda sin ulti på Huskar för han har magic resist när han har lite HP så det är värdelöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
groen555
Där har du fel, Qops ult är Pure dmg och gör full skada på huskar, Qop och Lina är faktiskt 2 av de bättre kontringarna till huskar om man spelar rätt. Väntar in Huskarns ult så han förlorar hp, sen invänta att han ska armlettoggla, bara klippa han när han togglar ner så är det kill.
Btw kul att du sitter och hånar en snubbe när du har noll koll själv. du verkar vara en riktig gråtare / pajas
Citat:
Ursprungligen postat av
Fugglarn
Märks att du saknar full läsförståelse eftersom du inte klarar av att förstå vad jag skrev. Jävla pajas
Citat:
Ursprungligen postat av
Dristigheten
Jag förstod vad du menade (fick dock läsa om det 3 gånger), men din meningsuppbyggnad går att likna med vad som förväntas av en mongoloid.
Det var ju du
groen555 &
Dristigheten som inte lyckades förstå vad
Fugglarn sa. Jag vet att du bara trollar, ingen kan vara så jävla tappad som du, men ändå: Shit!
Ontopic: Spelade med någon som nickade "Bockstensmannen" och spelade Pugna. Direkt när gamet börjar så går han med mig mid och spammar nether blast på deras torn för att "vi måste pusha!". Jag förklarar för honom varför man inte ska pusha early game, varpå han mutar hela laget och fortsätter. Blir så ledsen när jag är med om sånt här, speciellt när han visade sig vara svensk...