Citat:
Ursprungligen postat av
Fugglarn
Orkar fan inte med alla jvla noobs, vr mid QoP spammar hela gamet varfr han inte kan anvnda sin ulti p Huskar fr han har magic resist nr han har lite HP s det r vrdelst.
Citat:
Ursprungligen postat av
groen555
Dr har du fel, Qops ult r Pure dmg och gr full skada p huskar, Qop och Lina r faktiskt 2 av de bttre kontringarna till huskar om man spelar rtt. Vntar in Huskarns ult s han frlorar hp, sen invnta att han ska armlettoggla, bara klippa han nr han togglar ner s r det kill.
Btw kul att du sitter och hnar en snubbe nr du har noll koll sjlv. du verkar vara en riktig grtare / pajas
Citat:
Ursprungligen postat av
Fugglarn
Mrks att du saknar full lsfrstelse eftersom du inte klarar av att frst vad jag skrev. Jvla pajas
Citat:
Ursprungligen postat av
Dristigheten
Jag frstod vad du menade (fick dock lsa om det 3 gnger), men din meningsuppbyggnad gr att likna med vad som frvntas av en mongoloid.
Det var ju du
groen555 &
Dristigheten som inte lyckades frst vad
Fugglarn sa. Jag vet att du bara trollar, ingen kan vara s jvla tappad som du, men nd: Shit!
Ontopic: Spelade med ngon som nickade "Bockstensmannen" och spelade Pugna. Direkt nr gamet brjar s gr han med mig mid och spammar nether blast p deras torn fr att "vi mste pusha!". Jag frklarar fr honom varfr man inte ska pusha early game, varp han mutar hela laget och fortstter. Blir s ledsen nr jag r med om snt hr, speciellt nr han visade sig vara svensk...