Nu har jag använt melanotan i ungefär 2 veckor så man kanske kan sammanfatta lite smått.
Det svåraste var det mentala att injicera det, men det blev mycket enklare efterhand och man blev bättre på att göra det.
Jag tog en dos på 0.25mg per dag till mina cirka 80+kg. I början kände jag rodnad och det syntes även lite smått i ungefär en timme. Efter ungefär en vecka så såg man ingen rodnad efter injektionen men jag kände det lite smått.
Värt att tillägga är att jag även rodnar lätt utan melanotan
I vaket tillstånd fick jag inget stånd jag hade ofta ha stånd på natten, inget jobbigt egentligen men när man vaknade med stånd så tror man att man är pissnödig och går på toaletten i onödan
I övrigt är jag mycket nöjd med melanotan och kommer använda det även i framtiden.