Då har man börjat med melanotan II, ska bli väldigt intressant och se hur bra man svarar på det, ska till Thailand 2 veckor om en månad så blir jag inte brun som fan då så vet jag inte vad
Då jag är lite ny på det här med sprutor och sånt så vill jag bara höra lite med er så man inte gör något helt galet, självklart har jag läst på om det innan!
Tänkte följa Celias exempel här i tråden och köra med 4ml sterilt vatten i 10mg vialen. Sprutade ner 2 ml och när jag närmade mig 3ml så märkte jag fan det börjar ju bli fullt i den här lilla vialen, dum som jag var så fortsatte jag spruta ner tills det blev helt smockfullt, sipprade tom ut lite, men jag uppskattade det till att jag fick i 3,5ml sterilt vatten.
Om jag räknat det rätt så blir 0,1ml (10enheter) = ~0.28mg
Tog idag 5 enheter på insulinsprutan vilket då bör bli ~0.14mg för att
se hur jag reagerade på det. Märkte inga bieffekter alls, inge illamående eller liknande, kännde mig helt normal.
Tänkte därför fortsätta uppladdningen med 10 enheter istället, såvida jag inte får för mycket bieffekter...
Sen så har jag några frågor som jag blev lite nojjig över.
Blir alltid någon pytteliten bubbla kvar i sprutan som verkligen är helt omöjliga att få ur hur mycket jag än knackar och vrider på sprutan, hur farligt är det med någon/några minismå luftbubblor?
När jag kört in sprutan i bukfettet och sedan aspirerar så kom inget blod, men något annat lite smågurgligt/småbubbligt, men då inget blod kom så injicerade jag, kändes helt smärtfritt, blödde ingenting osv och kännt mig helt normal.
Då jag aldrig använt sprutor tidigare så undrar jag om det ska bli så när man aspirerar?
Mvh
Beffen