2008-11-04, 12:22
Medlem
Fortfarande ingen som kan tänka sej att göra av med ett par injects eller en hel vial eller vad du nu kan tänka dej, till mej, innan onsdag, i Skåneregionen? Mitt melanotan tog slut för ett par veckor sen och nu har jag sista-minutenbokat en resa så jag behöver vara max-skyddad mot sol eftersom jag är klass-1. Pm'a isåfall, jag betalar vad du vill ha.
Citera
2008-11-04, 16:57
Bannlyst
Hej, ni som funderar på¨att pröva det, testa det, jag började i våras och efter ett tag så blev jag oxå brun, fast att jag är rödhårig och kritvit. Sommaren var underbar, tänk att äntligen gå utan tröja och inte skämmas för att man är vit, och så tålde jag solen, kunde vara ett par timmar i solen utan problem. helt underbart, och mitt sista stick var i slutet av augusti månad, och jag håller fortfarande på att sola solarium varannan vecka. ligger inte mer än 6-10 min, och jag är fortfarande brun, men jag har köpt för hela nästa år med, äntligen så ser man framemot solen,
Så jag tycker att ni skall pröva det,
Citera
2008-11-04, 21:21
Medlem
Nu kanske jag är riktigt dum

Jag har fått hem en behållare med 10mg melanotan 2 och en liten behållare med sterilt vatten på 2 ml. Hur blandar jag ihop detta? Ska jag hälla över vattnet i behållaren med melanotan o blanda ihop, sen köra upp i en spruta o injicera? Eller hur gör man? Tacksam för snabbt svar.
Citera
2008-11-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rl
Jag har fått hem en behållare med 10mg melanotan 2 och en liten behållare med sterilt vatten på 2 ml. Hur blandar jag ihop detta? Ska jag hälla över vattnet i behållaren med melanotan o blanda ihop, sen köra upp i en spruta o injicera? Eller hur gör man? Tacksam för snabbt svar.

Läs igenom tråden.... andra inlägget ett par rader ner.....
Citera
2008-11-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rl

sug upp vattnet i en pump o spruta i den i vialen som innehåller pulvret (Mt2)
tippa den upp o ner 1-2 ggr o sen e det klart

Mvh// SB
Citera
2008-11-04, 21:29
Medlem
10 units = 0,5 mg melanotan = 0,1ml blandning som ger en bra "boost". När du väl blivit brun, trappar du ner till hälften,0,25 mg två gånger i veckan ungefär, det är ganska individuellt.
Citera
2008-11-04, 21:47
Medlem
Hej

Tack så mkt. Det gick riktigt kvickt. Tar den första ikv då =)
Citera
2008-11-06, 10:42
Medlem
BB_s avatar
Nu äre så att folk säger olika o jag vet inte riktigt vad jag skall tro. Går leverfläckarna samt pigmentfläckarna bort efter avslutat Melanotan2? Nu menar jag dem man har fått under själva kuren
Citera
2008-11-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BB_
Nu äre så att folk säger olika o jag vet inte riktigt vad jag skall tro. Går leverfläckarna samt pigmentfläckarna bort efter avslutat Melanotan2? Nu menar jag dem man har fått under själva kuren

För en del bleknar dom och försvinner, för andra sitter dom kvar. Det är med andra ord individuellt.
Citera
2008-11-06, 13:12
Medlem
smokevatrs avatar
bland de bästa guiderna på länge .. bra jobbat
Citera
2008-11-09, 22:07
Medlem
Stretcheds avatar
Greetz!
Frågan har tagits upp tidigare och behöver ett svar.
Ang. melanotan och polisen.

Är det olagligt att inneha det på något vis? Det är ju inte narkotikaklassat, men läkemedelsklassat.

Om jag säger till en polis att jag har melanotan, kan denne då göra något?

Någon som vet?

MVH S
Citera
2008-11-11, 08:14
Medlem
Dag 4

Är på dag 4, min första kur!
Har inte märkt nån skillnad i färg än dock, men har från min säljare blivit avrådd från att sola den första veckan, och börja sola i slutet av andra.
I förrgår fick jag en liten bubbla under huden efter injektionen, och igår hade det blivit ett blåmärke, nån som varit med om det innan?

Den enda effekten jag hittills märkt är att jag blivit lite mer deffad. Om det dock är resultatet av att kosten och träningen kickar in efter att jag haft uppehåll är nog mer troligt i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in