2009-03-12, 16:42
Medlem
Hur mycket blir mg blir det per ml ifall jag blandar 2ml vatten med 10mg melanotan?
Citera
2009-03-12, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shivaxl
Fick du inte i en vial?
Om du inte fick det så sug upp i sprutor och förvara i kyl eller frys, Tänk på att dra i luft i pumpen om du ska ha dom i frysen!

Varför ska man dra i luft i pumpen om man ska ha de i frysen? Det har jag aldrig gjort?

Borde jag tina upp de jag har nu och dra upp luft i dem?
Citera
2009-03-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skinkaskinkaski
Hur mycket blir mg blir det per ml ifall jag blandar 2ml vatten med 10mg melanotan?

Gör så här.
Blanda dina 2ml bakteriostatiskt vatten med 10MG Melanotan 2.

Sen när du bestämmer dig för att börja injicera, så suger du upp t.ex 5 Units (units ser du på sprutan i form utav streck på sidan, fem streck är alltså fem units, eller enheter på svenska)

5 Units ger dig alltså i detta fall 0.25ml, vilket är rekommenderat att börja med i uppladdnings fasen.
Citera
2009-03-12, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XFilmz
Gör så här.
Blanda dina 2ml bakteriostatiskt vatten med 10MG Melanotan 2.

Sen när du bestämmer dig för att börja injicera, så suger du upp t.ex 5 Units (units ser du på sprutan i form utav streck på sidan, fem streck är alltså fem units, eller enheter på svenska)

5 Units ger dig alltså i detta fall 0.25ml, vilket är rekommenderat att börja med i uppladdnings fasen.

alltså jag har kört förra året bara glömt bort... Jag har blandat 10mg med 2ml vatten och sugit upp allting.

Vill ta 0,1mg två gånger om dagen men har glömt hur många units det blir.
Citera
2009-03-12, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluffo
Jag skulle oxå beställa 1ml melanotan, men det behövs 2ml o det kostade fan 200dollar + frakt 35dollar.. Va får du ge från din kontakt i kina?

Beställ inte för det priset fu blir grund lurad
Citera
2009-03-13, 05:35
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodtand
Beställ inte för det priset fu blir grund lurad

Betrakta att det inlägget ligger på första sidan i tråden och är över 2 år gammalt. Priserna på Melanotan har sjunkit ganska bra senaste året/n
Citera
2009-03-13, 07:18
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Jag ska iväg och resa snart och för det måste jag ta några sprutor för att skydda mig. Vet dock inte exakt vilka som är nödvändiga i dagsläget. Är det några problem om man använder melanotan samtidigt?

Någon som vet?
Citera
2009-03-13, 19:44
Medlem
Hur många här har fått födelsemärken av melanotan? Kollade runt lite på något melanotanforum där det fanns en avdelning med journaler, ena killen hade fått födelsemärken över hela ansiktet och axlarna
Citera
2009-03-14, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miticn
Hur många här har fått födelsemärken av melanotan? Kollade runt lite på något melanotanforum där det fanns en avdelning med journaler, ena killen hade fått födelsemärken över hela ansiktet och axlarna

Länka gärna till det.
Citera
2009-03-14, 12:18
Medlem
http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1188698909

Se framförallt sida två lite längre ner.
Citera
2009-03-14, 12:45
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:

ja fick avbryta min kur efter 2 veckor pga av min tjej sa att jag va prickig på magen och bröstet, fick även mkt på armarna, dock inte så mkt i ansiktet
Citera
2009-03-15, 18:02
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1188698909

Se framförallt sida två lite längre ner.

Var vall inget farligt med det dar? Han opererade ju bort alla leverflackar och dylikt.. hans resultat ar ju riktigt nice om man jamnfor med hur han borjade..

Ar det nagon som vet nagot om att man kora "laser behandling" for fraknar och storre omraden av mindre lever flackar? Typ axlar, ovre armar och ansikte?

Mvh,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in