Sitter och skriver med smak av asiatmus kvar på tungan (Gammalt djungelordspråk).....
Hallå kamrater! Kom i skrivande stund hem för ca 10min sedan. Kan inte vänta med denna recension då det va så jääävla nice nyss.
Hade ett s.k. Lunchmöte istan (iaf va det så jag sa till övriga kollegor). Hade rekat guiden lite och kommit fram till ett ställe söder om södermalm.
Nu när man blivit lite varm i kläderna gällande thaimassage och lärt sig hur man ska agera för att 99,9% alltid få mer än bara massage, klev jag in i lokalen och försökte uppträda som om jag varit där massor med ggr.
3 tjejer (2 skiiitfina mellan 23-30år) på plats, plus en gammal surmulen thaihäxa på 60+ sittandes bakom kassan.
Tjena tjejer sa jag direkt med självsäker ton. Har någon av er tid att ta hand om mig?
Hör o häpna....Häxan säger något på thai till de 3 yngre, för att sedan till mig inför de andra fråga rakt ut. Dirty massage eller?
De vet du, svarar jag o ler från öra till öra.
Upp ur soffan flyger då en av de 2 söta. Då iklädd mysbrallor och linne. Visar in mig till ett rum med dörr som går att stänga (haspel lås). Jag börjar garva då jag direkt ser en toarulle på ett litet bord brevid madrassen. Klär av mig medan hon springer och hämtar värmeljus till oljegrejen.
Vet ju redan nu att det ska bli minst en bra Ronk, så balleman har redan börjat tuffa till sig lite när hon kommer tillbaka. Hon kommer in i rummet, tittar mig i ögonen, på snoddas o sen säger hon med engelska och svenska blandat i samma mening. hihi den längtal aftel me ledan.
Utan att snacka pris klär hon av sig totalt. fasta bröst me dsånna goa små mörka vårtor jag gillar. musen e inte bara rakad utan ser helt nyvaxad ut, o den rätt lilla men fint formade stussen verkar stenhård.
Jag lägger mig ner o hon börjar massera. fötterna torkas som vanligt av sen vänder hon sig o masserar benen i gränsle med rumpan sittandes på min rygg.
Varje gång hon reser sig lite uppåt känner jag en härlig lätt doft av hennes fina mus.
Jag har praktstånd redan vid vadmassagen o drar mig inte för att säga. det gör ont i kuken av att ligga på mage.
Oj säger hon, tuln alound then hihihi.
Hinner inte ens blinka innan hon har pussat på skaftet och sedan låter tungan glida upp till ollonet. Hon sättar sig nu i 69án ställning så jag kan se in i hennes blöta sköte medans hennes läppar redan är i full fart med att suga på toppen av ollonet.
Jag som inte kommit såhär långt någonsin i thaimassage karriären tidigare inser helt plötsligt att hon lika gärna kan ha haft en annan kund strax innan jag kom in, så att slicka hennes fitta vart liskom inte alls aktuellt.
Då jag kände att jag skulle kunna komma redan 3 minuter in i massagen bad jag henne sluta. Satte mig upp o frågade om hon har kondom.
No, but wait.
Nu hände nästa sjuka grej.
Hon hakar av haspen...lättar lite på dörren o ropar ut ngt på thai. 20 sek senare kommer häxan in o lämnar över ett gummi. Där ligger vi helt näck o pillar på varandra. Hon bara skrattar o frågar känns det bra?
Absolut svara jag liiiite skamsen nästan.
Medans jag trär på gummit hoppar hon upp o haspar igen.
Vi börja bombooma lite (typ på samma sätt man knullar sin egen kärring), sen ställer jag henne på alla fyra o kliver på bakifrån. Måste hela tiden passa mig för att undvika för tidig utlösning då jag vill att detta ska maximeras!
Efter bara en minut, tar jag tillfället i akt o kör tumgasen i stjärten medans jag rätt löst småknullar henne bakifrån.
Hon stönar ut ett yes! Det räcker för mig.
Drar ut ballen, fuktar anuset lite extra med saliv...för dit Skalleper och tränger in. Håller mig max 12 juck o 20 sek, sen sliter jag ut den, drar av kondomen. Hon har fattat snabbt o vänt sig om tar emot all säd i ansiktet och över de fasta brösten.
Torkar av oss lite medans den där klassiska efter utlösnings ångesten smyger sig på.
Frågar lite försynt om jag får massage oxå? Absolut!
Tyvärr blir jag alltid så skamsen att även om hon fotsättningsvis va helt naken när hon masserade och fast hon va på lilleman igen med munnen osv, kunde jag inte få ett nytt stånd så det blev ingen rond 2.
800 riksdaler till flickan och en 4hunka till häxan. Puss på kinden och ett cya tomollow! vandrade jag mot bilen och åkte på ett äkta arbetsrelaterat möte...
Analt!!!!! Fucking löv it!
Har bara varit här en gång, men kan säga redan nu att jag är stammis