2011-06-12, 13:55
Medlem
Å faan då har jag fattat fel har dock fått full service i Stockholm av mamasan trodde dock att det var ovanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Intressant uttalande. På flera av ställena i Sthlm är det just mamasan som ger mer än bara HJ
Citera
2011-06-13, 09:11
Medlem
Hej igen,

Efter att ha vilat med thaimassage i 2 veckor så kunde jag inte motstå att gå på ett ställe som jag har varit 2ggr hos.
Har redan skrivt om den ena tjejen som var ny i min förra recension

Nu ville jag testa en ny flicka.
Kom in till stället efter att ha ringt o bokat. Och i dörren så möter mig en kvinna i sina 40, och helt OK, men jag var ute efter en annan tjej som jag såg sist.
Jag frågar henne om det är OK att gå på toa, och hon visar míg vägen,
Gör mitt o när jag kommer ut så väntar den andra tjejen (som jag ville få massage av) o väntar på mig!

Hon hade på sig ett par svarta tights, och en vit t-shirt/top. o vilka kurvor! omg.
Ber mig lägga mig på sängen som inte har någon handduk att täcka rumpan med (brukar ändå inte täcka mig) efter ett tag så kommer hon in o frågar "var gör det ont" och jag sa hela kroppen o hon fnissar lite.
Kör ryggen o axlarna först o jag ber henne ta i, och vi småpratar lite om hur kunderna är och lite olika roliga erfarenheter som hon har. Och så bärjar hon massera låren o röven, kom INTE i närheten av juvelerna och snoppen, så jag tänkte att frågan kommer som vanligt efter vändningen.

Hon bad mig vända och det gjorde jag, men eftersom hon hade lagt tiger balsam på ryggen så visade hon händerna och sa "ville du ha tiger balsam på "framsidan" och jag skrattade o sa nej" o hon sprang ut för att tvätta händerna, (har haft erfarenhet med tigerbalsam på snoppen o det är inte kul)
Medan hon var borta fick jag väcka monstret som inte hade vaknat än.
hon började massera benen (utan handduk) och gjorde den vanliga ljumske pressen som för blod till låren m.m. med händerna på varsin sida om paketet.
Hon satte sig i höjd med min bröstkorg o började massera låren upp o ner, och vände sig om o tittade sexig på mig, och jag visste att det var dags

Smekte hennes rumpa o frågade om massage där!?
O hon sa "neeej, min chef dödar mig", -ingen fara hon är inte ens här, utan i den andra rummen (sa jag) hon kom fram o viskade att vi får göra det väldigt tyst, och jag sa att jag ville se hennes fina kropp, o hon pekade på toppen, o jag kontrade med botten, och hon började ta av sig toppen, och behån, och drog ner tightsen och de fina små blommiga gula trosorna så jag kunde se hennes halvrakade fitta. OMG; hon var såå fin.
Jag nådde runt hennes midja o började suga på hennes stora o hårda, mörka bröstvårtor,. hon hade väl en liten C-kupa, och riktig goood röv.
Hon började runka av mig, men det var för skööönt så jag bad henne stanna en liten stund,
O började smeka hennes fitta bakifrån runt hennes fina röv.
o hon gav lite sköna stön ifrån sig. jag kunde inte hålla mig o bad henne köra på det sista, och kom helt underbart. hon gjorde en liten flickig rörelse med höfterna och började ta på sig toppen, (utan behå,) o man kunde se de styva bröstvårtorna under!

Sen kom hon fram o torkade upp allt man juice, och pussade mig på kinden.
Fortsatte sen en kvar till med axlarna o ryggen o ett par vridningar av ryggkotorna.
Efterå när jag kom ut till kassan, så såg jag att det sitter en gubbe där, och han signerade också en stämpelkort som man kan fylla, hon gav mig en kram o skrev sitt namn på kortet så jag vet vem jag ska gå till nästa gng.

400 för massagen o 300 för xtra
Citera
2011-06-14, 13:51
Medlem
Kunde inte hålla mig så jag testade ett nytt ställe som en fb-broder hjälpte mig med. Blev en kul upplevelse.

Skrev så här till brodern.

Vad fan lurade du in mig på?)) Nejdå inte så farligt, drog till ********** och hon hade tid, snackade med sig själv som fan på Thai, jag sa VA flera gånger tills jag fattade att hon inte snackade med mig, hahahaha Sen masserade hon, bra massage som fan. Klart! Eeee masserar du inte där så pekade jag på kuken. Nej det gör jag inte? Hmmm, tänkte jag, hon spelar så jag fick fråga 3-4 gånger och sen sa jag att hon fick extra och visade 5 fingrar, vem har berättat om mig, ingen sa jag, frågar eftersom jag gillade din massage. Okej sa hon och började, hon viftade med tungar som fan, hahaha Sen öppnades dörren och en kund kom in, jag är upptagen sa hon och kom tillbaka och fortsatte. När det var klart så fattade jag att det satt något och väntade, wtf!!!! Men det var en äldre dam som skulle ha massage efter mig. Jag sa högt, tack nu känns det bättre i ryggen

Visst jag kan berätta vilket ställe MEN de frågar jag först min tipsare om det är ok.
Citera
2011-06-14, 15:57
Medlem
Efter att testat en del ställen i Malmö, har jag kommit fram till att det finns en 5-6 ställen som ger extra. Men det räcker inte för mig. Det finns tre kriterier för att jag skall vara nöjd med massagen, och i Malmö blir det bara två. Vilka två kan skifta från ställe till ställe.

1. Givetvis skall man få en bra massage. Det skall kännas i musklerna att man varit på thaimassage. Smörja in mig med olja kan jag själv göra...
2. Massösen skall vara söt och trevlig. Gärna lite flirtig.
3. Om det erbjuds något extra skall det utföras på ett spännande sätt. En handtralla kan man fixa själv.
Alla tre har jag bara fått i Köpenhamn, men tråkigt nog verkar det ej finnas i Skåne...
Citera
2011-06-14, 16:11
Medlem
Sitter och skriver med smak av asiatmus kvar på tungan (Gammalt djungelordspråk).....

Hallå kamrater! Kom i skrivande stund hem för ca 10min sedan. Kan inte vänta med denna recension då det va så jääävla nice nyss.

Hade ett s.k. Lunchmöte istan (iaf va det så jag sa till övriga kollegor). Hade rekat guiden lite och kommit fram till ett ställe söder om södermalm.
Nu när man blivit lite varm i kläderna gällande thaimassage och lärt sig hur man ska agera för att 99,9% alltid få mer än bara massage, klev jag in i lokalen och försökte uppträda som om jag varit där massor med ggr.

3 tjejer (2 skiiitfina mellan 23-30år) på plats, plus en gammal surmulen thaihäxa på 60+ sittandes bakom kassan.
Tjena tjejer sa jag direkt med självsäker ton. Har någon av er tid att ta hand om mig?

Hör o häpna....Häxan säger något på thai till de 3 yngre, för att sedan till mig inför de andra fråga rakt ut. Dirty massage eller?
De vet du, svarar jag o ler från öra till öra.
Upp ur soffan flyger då en av de 2 söta. Då iklädd mysbrallor och linne. Visar in mig till ett rum med dörr som går att stänga (haspel lås). Jag börjar garva då jag direkt ser en toarulle på ett litet bord brevid madrassen. Klär av mig medan hon springer och hämtar värmeljus till oljegrejen.

Vet ju redan nu att det ska bli minst en bra Ronk, så balleman har redan börjat tuffa till sig lite när hon kommer tillbaka. Hon kommer in i rummet, tittar mig i ögonen, på snoddas o sen säger hon med engelska och svenska blandat i samma mening. hihi den längtal aftel me ledan.

Utan att snacka pris klär hon av sig totalt. fasta bröst me dsånna goa små mörka vårtor jag gillar. musen e inte bara rakad utan ser helt nyvaxad ut, o den rätt lilla men fint formade stussen verkar stenhård.

Jag lägger mig ner o hon börjar massera. fötterna torkas som vanligt av sen vänder hon sig o masserar benen i gränsle med rumpan sittandes på min rygg.
Varje gång hon reser sig lite uppåt känner jag en härlig lätt doft av hennes fina mus.
Jag har praktstånd redan vid vadmassagen o drar mig inte för att säga. det gör ont i kuken av att ligga på mage.
Oj säger hon, tuln alound then hihihi.
Hinner inte ens blinka innan hon har pussat på skaftet och sedan låter tungan glida upp till ollonet. Hon sättar sig nu i 69án ställning så jag kan se in i hennes blöta sköte medans hennes läppar redan är i full fart med att suga på toppen av ollonet.
Jag som inte kommit såhär långt någonsin i thaimassage karriären tidigare inser helt plötsligt att hon lika gärna kan ha haft en annan kund strax innan jag kom in, så att slicka hennes fitta vart liskom inte alls aktuellt.
Då jag kände att jag skulle kunna komma redan 3 minuter in i massagen bad jag henne sluta. Satte mig upp o frågade om hon har kondom.
No, but wait.
Nu hände nästa sjuka grej.
Hon hakar av haspen...lättar lite på dörren o ropar ut ngt på thai. 20 sek senare kommer häxan in o lämnar över ett gummi. Där ligger vi helt näck o pillar på varandra. Hon bara skrattar o frågar känns det bra?
Absolut svara jag liiiite skamsen nästan.
Medans jag trär på gummit hoppar hon upp o haspar igen.

Vi börja bombooma lite (typ på samma sätt man knullar sin egen kärring), sen ställer jag henne på alla fyra o kliver på bakifrån. Måste hela tiden passa mig för att undvika för tidig utlösning då jag vill att detta ska maximeras!
Efter bara en minut, tar jag tillfället i akt o kör tumgasen i stjärten medans jag rätt löst småknullar henne bakifrån.
Hon stönar ut ett yes! Det räcker för mig.
Drar ut ballen, fuktar anuset lite extra med saliv...för dit Skalleper och tränger in. Håller mig max 12 juck o 20 sek, sen sliter jag ut den, drar av kondomen. Hon har fattat snabbt o vänt sig om tar emot all säd i ansiktet och över de fasta brösten.

Torkar av oss lite medans den där klassiska efter utlösnings ångesten smyger sig på.
Frågar lite försynt om jag får massage oxå? Absolut!
Tyvärr blir jag alltid så skamsen att även om hon fotsättningsvis va helt naken när hon masserade och fast hon va på lilleman igen med munnen osv, kunde jag inte få ett nytt stånd så det blev ingen rond 2.

800 riksdaler till flickan och en 4hunka till häxan. Puss på kinden och ett cya tomollow! vandrade jag mot bilen och åkte på ett äkta arbetsrelaterat möte...

Analt!!!!! Fucking löv it!
Har bara varit här en gång, men kan säga redan nu att jag är stammis
Citera
2011-06-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikengul08
Stammis i analen eller på massagestället?
Citera
2011-06-15, 17:23
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikengul08
Sitter och skriver med smak av asiatmus kvar på tungan (Gammalt djungelordspråk).....

Hallå kamrater! Kom i skrivande stund hem för ca 10min sedan. Kan inte vänta med denna recension då det va så jääävla nice nyss.

Hade ett s.k. Lunchmöte istan (iaf va det så jag sa till övriga kollegor). Hade rekat guiden lite och kommit fram till ett ställe söder om södermalm.
Nu när man blivit lite varm i kläderna gällande thaimassage och lärt sig hur man ska agera för att 99,9% alltid få mer än bara massage, klev jag in i lokalen och försökte uppträda som om jag varit där massor med ggr.

3 tjejer (2 skiiitfina mellan 23-30år) på plats, plus en gammal surmulen thaihäxa på 60+ sittandes bakom kassan.
Tjena tjejer sa jag direkt med självsäker ton. Har någon av er tid att ta hand om mig?

Hör o häpna....Häxan säger något på thai till de 3 yngre, för att sedan till mig inför de andra fråga rakt ut. Dirty massage eller?
De vet du, svarar jag o ler från öra till öra.
Upp ur soffan flyger då en av de 2 söta. Då iklädd mysbrallor och linne. Visar in mig till ett rum med dörr som går att stänga (haspel lås). Jag börjar garva då jag direkt ser en toarulle på ett litet bord brevid madrassen. Klär av mig medan hon springer och hämtar värmeljus till oljegrejen.

Vet ju redan nu att det ska bli minst en bra Ronk, så balleman har redan börjat tuffa till sig lite när hon kommer tillbaka. Hon kommer in i rummet, tittar mig i ögonen, på snoddas o sen säger hon med engelska och svenska blandat i samma mening. hihi den längtal aftel me ledan.

Utan att snacka pris klär hon av sig totalt. fasta bröst me dsånna goa små mörka vårtor jag gillar. musen e inte bara rakad utan ser helt nyvaxad ut, o den rätt lilla men fint formade stussen verkar stenhård.

Jag lägger mig ner o hon börjar massera. fötterna torkas som vanligt av sen vänder hon sig o masserar benen i gränsle med rumpan sittandes på min rygg.
Varje gång hon reser sig lite uppåt känner jag en härlig lätt doft av hennes fina mus.
Jag har praktstånd redan vid vadmassagen o drar mig inte för att säga. det gör ont i kuken av att ligga på mage.
Oj säger hon, tuln alound then hihihi.
Hinner inte ens blinka innan hon har pussat på skaftet och sedan låter tungan glida upp till ollonet. Hon sättar sig nu i 69án ställning så jag kan se in i hennes blöta sköte medans hennes läppar redan är i full fart med att suga på toppen av ollonet.
Jag som inte kommit såhär långt någonsin i thaimassage karriären tidigare inser helt plötsligt att hon lika gärna kan ha haft en annan kund strax innan jag kom in, så att slicka hennes fitta vart liskom inte alls aktuellt.
Då jag kände att jag skulle kunna komma redan 3 minuter in i massagen bad jag henne sluta. Satte mig upp o frågade om hon har kondom.
No, but wait.
Nu hände nästa sjuka grej.
Hon hakar av haspen...lättar lite på dörren o ropar ut ngt på thai. 20 sek senare kommer häxan in o lämnar över ett gummi. Där ligger vi helt näck o pillar på varandra. Hon bara skrattar o frågar känns det bra?
Absolut svara jag liiiite skamsen nästan.
Medans jag trär på gummit hoppar hon upp o haspar igen.

Vi börja bombooma lite (typ på samma sätt man knullar sin egen kärring), sen ställer jag henne på alla fyra o kliver på bakifrån. Måste hela tiden passa mig för att undvika för tidig utlösning då jag vill att detta ska maximeras!
Efter bara en minut, tar jag tillfället i akt o kör tumgasen i stjärten medans jag rätt löst småknullar henne bakifrån.
Hon stönar ut ett yes! Det räcker för mig.
Drar ut ballen, fuktar anuset lite extra med saliv...för dit Skalleper och tränger in. Håller mig max 12 juck o 20 sek, sen sliter jag ut den, drar av kondomen. Hon har fattat snabbt o vänt sig om tar emot all säd i ansiktet och över de fasta brösten.

Torkar av oss lite medans den där klassiska efter utlösnings ångesten smyger sig på.
Frågar lite försynt om jag får massage oxå? Absolut!
Tyvärr blir jag alltid så skamsen att även om hon fotsättningsvis va helt naken när hon masserade och fast hon va på lilleman igen med munnen osv, kunde jag inte få ett nytt stånd så det blev ingen rond 2.

800 riksdaler till flickan och en 4hunka till häxan. Puss på kinden och ett cya tomollow! vandrade jag mot bilen och åkte på ett äkta arbetsrelaterat möte...

Vart ligger detta ställe?
Citera
2011-06-15, 18:09
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Ta diskussioner om könssjukdomar och smittorisker i någon annan tråd.

/Mod
Citera
2011-06-15, 19:33
Medlem
Silltunnas avatar
Jag var på bra thaimassage i Göteborg idag. Fick ingen HE, men däremot kaffe, saft och hembakade kakor efteråt. Flera olika sorter. Behövde inte ens fråga om det. Är det någon mer som har fått det nån gång? Dröjde mig kvar en ordentlig stund där i salongen och passade även på att bajsa på deras toalett innan jag cyklade hemåt.

Betyg 4 av 5.
Citera
2011-06-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
och passade även på att bajsa på deras toalett innan jag cyklade hemåt.

Precis vad jag ville veta
Citera
2011-06-15, 22:06
Medlem
Skyrocketins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag var på bra thaimassage i Göteborg idag. Fick ingen HE, men däremot kaffe, saft och hembakade kakor efteråt. Flera olika sorter. Behövde inte ens fråga om det. Är det någon mer som har fått det nån gång? Dröjde mig kvar en ordentlig stund där i salongen och passade även på att bajsa på deras toalett innan jag cyklade hemåt.

Betyg 4 av 5.

HAha lätt det roligaste idag. Ska fan uppsöka någon thaimassage
Citera
2011-06-15, 22:14
Medlem
Hej igen!
Testade ett nytt ställe nära jobbet idag. Körde drop in på (lång)lunchen. Två riktigt snygga tjejer, strax över 30 gissar jag, sitter i soffan. En av dem hoppar upp och följer mig till ett rum med madrass på golvet och dörr!
Jag tar av mig naken och lägger mig utan handduk. Hon kommer in efter en stund och lägger på handduken över hela kroppen för att sedan köra lite hård massage utanpå handduken med hela sin kroppstyngd som inledning innan hon påbörjade oljemassagen. Sedan olja, massor av olja, men riktigt skön massage med lagom tryck. Handduken åkte av efter en stund. Mycket skön massage över rygg, bak, ben och bak igen!
Sedan vändning. Hon la på en handduk igen, jag log och sa att det inte behövdes eftersom jag inte är blyg Hon log tillbaka och sa att hon var blyg vilket gjorde mig lite orolig att det inte skulle bli nåt extra Skön massage blev det i alla fall över benen och upp mot ljumskarna, handduken uppskjuten så att den bara täckte härligheten, men hon snuddade både pung och skaft flera gånger.
Vi log mot varandra flera gånger och hon började ge mig komplimanger om att jag var snygg, vilket aldrig hänt förr på en thaisalong, och jag fick känslan av att hon verkligen menade det också.
Massage av magen, hon stötte emot mitt stånd, försökte trycka ner det och "rulla in" den i handduken för att den skulle stanna nere, men inte
Hon kommenterade att jag var smal på magen, men inte där pekande på skrevet
Vi skrattar båda två.
Så kom frågan, 5 fingrar blir 3. Hon tar av handduken, ser förvånad ut över storleken och skrattar lite. Jag har inte någon överdrivet stor och får känslan av att hon konstigt nog inte är så van vid det här. Hon oljar in den och börjar att smeka lite sakta medan hon betraktar den noga. Jag frågar om hon vill ta av sig Hon funderar en stund innan hon säger ja, för 500. Jag accepterar, hon börjar ta av sig, men är ändå verkligen blyg och vill hålla handduken om sig medan hon tar av sig och säger att det är första gången hon tar av sig men tycker att jag verkar "snäll" Till slut sätter hon sig i alla fall hos mig utan handduk om sig, hon är riktigt fin vilket jag också säger till henne. Jag sätter mig upp och vi smeker varandra en stund innan jag drar ner henne brevid, halvt över mig. Vi smeker vidare, hon stönar och verkar verkligen njuta. Tillslut kommer jag med ett rejält sprut mellan oss som hamnar både på mig och henne
Vi ligger kvar en liten stund innan hon ställer sig upp, torkar av sig med handduken.
Jag går och duschar, tar på mig och dricker ett glas vatten i soffan innan jag går. Får både kramar och pussar på väg ut.
Nästa gång tar jag med kådis ;-)
Fråga inte, den här behåller jag för mig själv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in