2011-08-09, 10:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av carbonrush

Är detta verkligen med sanningen överensstämmande? Free boom boom + en extra timmes massage. Snacka om happy hour.
Citera
2011-08-09, 12:05
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Har inte koll på det så här men jag funderar på att gå igenom minnet och skriva ner en lista och kort recension på alla ställen.

Samma här.. har slutat hålla koll :-) Får försöka räkna efter ur minnet och ned hjälp av katalogen...har slutat recensera också om det inte dyker upp ngt alldeles speciellt och jag inte vill hålla det för mig själv hehe

Med risk för att ha glömt nåt:

15 i Söderort, 5 på Söder, 2 på Östermalm, 2 i Vasastan, 2 i Bromma, 6 i Solna, 3 i Sundbyberg, 1 i Spånga, 3 på Kungsholmen och 1 i Sollentuna....40 st totalt! Och då finns det myyyyyyycket kvar att utforska om tid och pengar finnes :-)

Plus då ett i Köpenhamn och ett i New York..
Citera
2011-08-09, 12:10
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remember
Är detta verkligen med sanningen överensstämmande? Free boom boom + en extra timmes massage. Snacka om happy hour.

om det låter för bra för att vara sant osv... men inget är omöjligt
Citera
2011-08-09, 12:51
Medlem
Ingenting förvånar mig längre när det kommer till thaitjejer och massage. Har varit på ställen där jag nästan fått be om ursäkt för att ens få betala för massagen. När de tittat på mig och liksom jaha ja vill du betala ok! Har varit på ställen där de bett om ursäkt och frågat om de får fortsätta att massera då tiden är slut för de är inte riktigt färdiga ännu och det naturligtvis utan att behöva betala mer än för den tid som var sagt från början.
Senast redigerad av Mackan09 2011-08-09 kl. 12:57.
Citera
2011-08-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofzon
Förstår om många tror att den här historien är bullshit och ni får tro vad ni vill...detta var vad som hände...punkt slut!

Jag tror dig. Var precis på mitt favorit ställe (samma ställe säkert) och fick samma. Tror inte dom ger till vem som helst dock utan de måste tända på personen för att ge extra.
Citera
2011-08-09, 20:20
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikj
Jag tror dig. Var precis på mitt favorit ställe (samma ställe säkert) och fick samma. Tror inte dom ger till vem som helst dock utan de måste tända på personen för att ge extra.

kul...vet nog också var det var och dom har get till alla jag vet var inte så naiva....
Citera
2011-08-09, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Vad skulle kunna hända menar du? Att sperman används för befruktning? Låter nog isf ganska osannolikt.

Nej mannen det är inte osannolikt försök till ta min kondom har skett två ggr av thai kvinnor.
Citera
2011-08-09, 22:47
Medlem
Elofzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilsanto
Nej mannen det är inte osannolikt försök till ta min kondom har skett två ggr av thai kvinnor.

Jag fattar inte...om nån nu skulle ta min använda kondom...hur ska dom bevisa att det är min sats i den...har ju inget chassinummer på pungen direkt...
Citera
2011-08-09, 23:02
Medlem
Citat:
Jag fattar inte...om nån nu skulle ta min använda kondom...hur ska dom bevisa att det är min sats i den...har ju inget chassinummer på pungen direkt...

Hört talas om DNA?
Citera
2011-08-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilsanto

Vissa människor är bara väldigt nojiga av sig och får för sig att folk är ute efter att djävlas. Förmodligen ville de bara vara vänliga och slänga den i soppåsen åt dig. Thailändskor är VÄLDIGT vänliga av sig.
Senast redigerad av Boomfuck 2011-08-09 kl. 23:21.
Citera
2011-08-10, 02:23
Medlem
drdracula141s avatar
Gör mitt första inlägg i denna tråden.
Tänkte recensera två thaimassage ställen i söderort som är gjorda på samma eftermiddag/kväll.
Den första är på söder kommer in i Salongen och börjar förhandla med en thai om priset och får för 250:- för en timma och hon börjar massera ryggen för att vidare gå ner mot rumpan och nuddar mina ädlare delar. Vilket får min lilla vän att vakna till liv, hon knådade ryggen mer armbågen för glatta livet och hittade flera ömma punkter och det är dags att vända på kroppen. Hon lägger handuken för min lilla vän och börjar massera och nuddar min lem ett par gånger utan att göra he så tar massagen slut. Hon höll inte hela tiden utan svarade hela tiden i telefon och hade samtal under flera minuter så det vart ett stort minus.

Sedan den andra Salongen ligger söder om söder blir tipsad om salongen ut av en nära bekant till mig så jag åker dit och får ett bra pris ut av tjejen i fråga och hon frågar innan om jag vill ha he betalar två hundra detta vart en ut av dom skönaste massage jag någonsin haft och kommer göra återbesök hos denna massös. Massösen väntade medan jag duschade och vi satt ner och pratade en stund sedan när hennes kollegas kund hade gått och kollegan gått så frågade hon om jag vart hungrig och blev bjuden på thaimat när mamasan kom så vart det för mig att lomma hem. Men trevligt vart det och kommer göra återbesök.
Citera
2011-08-10, 03:03
Medlem
Citat:

Hej Einstein.

En thaikvinna jag brukar gå till pratade om längtan efter barn och att hon och hennes kollegor hade pratat om att ta vara på kondomen och försöka befrukta sig själva. Mest på skämt, tillade hon.

Jag sa att de skulle svälja satsen. Mycket effektiv metod att bli gravid. "Jaha, är det så?" sa hon. Hon fattade inte att jag skämtade, ironi är inte så hett i Thailand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in