2013-02-17, 07:01
Medlem
Efterlysning:
Är här ingen som kan lägga upp lite erfarenheter gällande massage från Malmö. Lund och Helsingborg med omnejd.
Kom nu inte och säg att man enbart skall åka till Skånes huvudstad Köpenhamn eller till Helsingör för där minsan finns det grejer..Det är ju helt rätt men det finns ca 80-100 salonger i Skåne. Vore säkert upplyftande för besökarna av Skåne.
Citera
2013-02-17, 11:49
Medlem
ironfist07s avatar
Blir thaitjejer kåta av att massera?
Tog en halvtimmes massage på lunchen, söder om söder. Efter vändningen kommer erbjudandet och hon föreslår BJ och efter pris förhandling så tar hon den djup . Då jag börjar smeka hennes lår avbryter hon och tar av sig jeansshorts och stringtrosor och sätter sig på mitt ansikte
Hon var plaskvåt och orakad men smakade gott. Då jag avhållit mig en vecka innan så sprutar jag ner henne, golvet och draperiet.
Ber om ursäkt och tar en dusch.

Massage 4/5
Lokalen 3/5
Extra 5/5
Citera
2013-02-17, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Efterlysning:
Är här ingen som kan lägga upp lite erfarenheter gällande massage från Malmö. Lund och Helsingborg med omnejd.
Kom nu inte och säg att man enbart skall åka till Skånes huvudstad Köpenhamn eller till Helsingör för där minsan finns det grejer..Det är ju helt rätt men det finns ca 80-100 salonger i Skåne. Vore säkert upplyftande för besökarna av Skåne.
Det finns en hel del skrivet om erfarenheter från Malmö. Sök och du skall finna........
Citera
2013-02-17, 18:48
Bannlyst
Var tillbaks till prostatamassage-stället idag och fick samma tjej igen, ung och, söt kanske 25 år.
Hon kände igen mig och frågade varför jag hade dröjt så länge (två veckor....).

Hur som helst så hände samma sak igen, hon började massera ryggen i några minuter och sen gled hennes underbara händer ner mot skinkorna och retade pung och anus hela tiden. Jag vände mig om och frågade om hon kom ihåg hur skönt hon gjorde för mig senast.....hon säger ja, och "jag kan gör det igen".

Lägger mig på rygg och hon oljar in mitt anus och för in ett finger, troligen långfingret som räcker längst. Hon har absolut hela fingret inne och pumpar mitt prostata så att jag blir alldeles andfådd och svettig, kuken är inte helt och hållet hård men jag känner ändå att orgasmen närmar sig.....fråga mig inte hur det går till.

Känner ändå att lite kukberöring vore gott, så jag tar tag i den själv och drar ner förhuden.....hon förstår direkt och greppar den med sin andra hand.
Hon fortsätter att pumpa långfingret in och ut i mitt anus och när hon samtidigt håller i kuken så åker den liksom fram och tillbaka sidledes......det blir alldeles för mycket för mig och analorgasmen kommer underbart böljande igen.....sperman liksom rinner ut som en lavaström.
Fan vilken kvinna......varför har man inte en sån hemma?
Citera
2013-02-19, 07:47
Medlem
#12. Göteborg. Återbesök på stället från #11. Tog långlunch för att skämma bort mig. Väl på plats fick jag en ny, lite äldre tjej. Bra massage men inte så mycket snuddande. Vändning mer massage och sedan frågan. Kollade möjligheterna för annat än HJ men det var kört. Lite förhandling (svårt att stå på sig när man samtidigt stilla blir avrunkad). Vi enas om 500 and off we go. Jag ber henne ta det lugnt några gånger då jag känner att satsen är på väg och hon skrattar och drar ner tempot en stund men ökar det snart igen. Efter tredje gången ger jag upp och hon mjölkar ut en respektabel sats på min mage och bröstkorg. Avtorkning. Betala - ingen dricks. Och hejdå. Bokar nog förra tjejen nästa gång.

#13. Göteborg, ute på Hisingen. Liten och mysig salong. Tyvärr bara skynken men jag var ensam i salongen. Trevlig ägarinna som tog väl hand om mig. Lade mig som vanligt näck med handduken över rumpan och massagen började. Rätt snart känner jag ett par händer till. Trevligt. Så jag får en fyrahänders med ett par händer som i ärlighetens namn mest smekte benen och ett par som knådade och bände rygg, axlar och armar väldigt bra. Hela tiden småprat med ägarinnan och allt är väldigt trevligt men jag får inga vibbar och handduken läggs omsorgsfullt på plats hela tiden och inget snudd. Dags att vända och återigen läggs handduken sedesamt på plats och den extra tjejen lämnar oss. Mer massage på framsidan som gradvis övergår till lite mer avslappnande. Jag dåsar nästan till. När timmen är klar klär jag på mig och småpratar lite med ägarinnan och dricker mitt vatten. Sedan tar jag spårvagnen in mot stan. Funderar på att återvända då det var en bra upplevelse och för att se om man efter ett tag kan få mer.

#14. Göteborg. Direkt efter #13. Var fortfarande kåt men klockan var lite sen så jag kollade lite rekommendationer och hittade ett på andra sidan stan som hade öppet lite senare tider. Åkte direkt dit och blev mottagen av en lite äldre thaitjej med enorma bröst under T-shirten. Mysig salong men återigen bara skynken. En annan kund i båset bredvid och man hör den dämpade konversationen och fniss. Tjejen kommer in i rummet när jag klär av mig, nu är T-shirten bytt mot ett urringat linne. Ingen bh. Jag klär av mig med henne i rimmet och lägger mig naken utan att lägga handduken över rumpan. Hon lägger dit den och börjar massagen som är hyfsad men inte mer. Vi småpratar lite och handen är lite närgången emellanåt och jag visar att jag gillar det. Efter ett tag åker handduken bort och ha den blir lite mer närgången. Trevligt. I båset bredvid låter det svagt som om någon äter glass. "Vänd dig, älsklingen". Och framsidan masseras utan handduk. En del uppmärksamhet på paketet och stora leenden. När armarna masseras görs det så att mina händer ligger mot hennes bröst. Till slut kommer frågan och jag frågar vad som erbjuds. Bara handen blir svaret men jag får känslan av att det finns möjlighet till mer. Hon frågar vad jag vill betala och jag svarar att det beror på hur skönt det är. Och fnissar och sätter igång. Rätt snabbt placerar hon min hand på hennes bröst och jag drar ner linnet så att dom kommer ut i frihet. Stora och vackra och med långa bröstvårtor som verkar känsliga. Jag nyper lätt i dem och hon verkar gilla det. Så håller det på och till slut kommer jag i en rätt stilla utlösning. När hon torkar av mig stoppar hon helt sonika in en av bröstvårtorna i min mun och jag slickar och suger på den i en minut medan hon suckar. Sedan dags att duscha snabbt och klä på mig. Ger henne det jag har på mig, dvs 600 och hon blir glad och ber mig boka henne nästa gång. Även om hon är ledig. Kommer nog göra det.
Citera
2013-02-19, 17:39
Medlem
Dr.Deodorants avatar
Efter en tids läsande här tråden kunde jag inte hålla mig längre och bestämde mig för att göra mitt allra första thaimassagebesök. Jag känner mig nästan tvungen att ge en recension som tack för alla tips som jag har fått här i tråden.

Gick in på TMG och hittade ett ställe i Göteborg som verkade bra. Här spills ingen tid utan in i bilen och iväg. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men efter alla recensioner här så kände jag en viss spänning.

Anländer till salongen och ringer på. En snygg tjej i 25-30 års åldern öppnar och jag frågar om hon har tid för massage. Visst hade hon det och frågade hur lång massage jag vill ha, en timma blir bra. Jag leds fram till en soffa och blir tillfrågad om något att dricka. Ber om ett glas vatten.

Avslutar mitt glas vatten och betalar 400 kr för en timma och blir lite orolig för att det inte ska bli olja.

- Kvitto?
- Nej, det behövs inte.
- Okej följ med här.

Blir visad till ett rum med dörr, utanför rummet står en annan tjej. Hon ser bra ut, ca 25 med en kurvig, fin kropp. Hon har på sig ett par små jeansshorts och en top. De byter snabbt några ord på thailändska och så går tjejen som tog emot mig till rummet iväg. Jag och den nya tjejen är nu själva i rummet.

- Olja?

Ja, svarar jag med ett leende. Ok, har du varit här förut? Ljuger och säger ja men att det var längesen.
Hon ler och säger åt mig att ta av mig så kommer hon strax tillbaka.

Som den duktiga flashbackstudent jag är så näckar jag och lägger mig på på en upphöjd madrass. Intar magposition och placerar penis mellan benen som jag lärt mig. Det låg en stor handduk på madrassen som jag lägger över rumpan. Nu känns det faktiskt lite spännande.

Det dröjer inte länge innan massörskan kommer in igen. Hon frågar om jag har ont någonstans medan hon letar fram någonting i ett skåp. Jag svarar att jag bara är lite stel i benen. Hon kommer fram till madrassen och säger åt mig att handduken ska ligga på madrassen så jag får resa mig upp så att hon kan fixa till den. Står nu naken bredvid henne, hon ler och gestikulerar med handen om att jag ska lägga mig ner igen. Lägger mig ner igen och ingen annan handduk läggs på, då börjar jag ana vad detta kommer att leda till.

Hon särar lite på mina ben så att hon får plats att sitta mellan dom och börjar massera ryggen med någonting som känns mer som lotion än olja. Skönt är det i alla fall och känns riktigt upphetsande att ligga med rumpan bar medan en snygg tjej masserar en. Hennes händer glider ner och masserar rumpan lite innan hon återgår till ryggen. Hon frågar om det känns okej och hur hårt jag vill ha det, medium svarar jag.

Det känns riktigt härligt, berömmer henne och säger att det känns väldigt bra. Hon masserar ryggen och rumpan ett tag och på rumpan övergår det mer och mer till smekningar. Dags för benen, hon börjar med vaderna och går hela vägen upp till pungen. Repeterar ett par gånger innan hon frågar om extra vilket överrumplar mig lite eftersom jag fortfarande är på rygg så får bara fram ett mmmmmm. Ok 500 svarar hon, jag försöker med 300 som jag lärt mig men hon står på sig med 500 igen. Känns lite konstigt att förhandla med ansiktet i kudden och lite svårt att stå på sig när hon masserar mellan pung och anus. 500 får det bli men nästa gång ska jag stå på mig.

Vill du ha det nu eller sen frågar hon vilket också var en fråga som jag inte var bered på men jag tyckte att vi kunde ta det sen som ett trevligt avslut. Hon fortsätter massera ben/rumpa/ljumskar med mycket pungsnudd ett tag till innan vändning.

Dags för vändning, ligger nu på rygg som gud skapat mig med en het thaitjej som masserar mina ben. För en person som inte upplevt detta tidigare var det dn mycket surrealistiskt och fantastiskt upplevelse på samma gång.

Händerna bakom huvudet med ett nöjt flin på läpparna medan hon fokuserar på låren, vi småpratar lite om boende och jobb vilket känns lite lustigt när jag ligger där helt naken och hård. Men trevligt är det.

Nu tycker hon att det är dags, hon tar en skvätt olja och börjar smeka pung och penis och runkar upp den till dens rätta jag. Hon varierar mellan snabbt och långsamt vilket är grymt skönt. Jag placerar min hand på hennes lår och smeker lätt vilket hon inte har något emot. Jag frågar om hon gör något mer då skrattar hon nervöst och tittar på dörren. Ett tveksamt nej alltså, jag gillar inte att vara påstridig så det stannar där men tror nog att på ett återbesök kan det bli mer.

Börjar smeka hennes rumpa istället och hon ökar tempot samtidigt som jag är nära att komma. Jag börjar stöna och hon gör ett hyschljud med fingret framför munnen. Kommer i en skön orgasm samtidigt som hon mjölkar ut det sista. Hon hämtar en handduk och tvättar rent, klapp på låren, ok finish!

Klär på mig, vi småpratar lite och jag frågar om hennes namn för eventuella återbesök, ger henne en röding och får den obligatoriska bugningen med sammanförda handflator. Hon frågar om jag bor ensam och tror inte på det när jag säger att jo visst gör jag det. Får ett glass vatten och en kram innan jag går sen ut i verkligheten igen.

Med tanke på att detta var mitt första besök så överträffade det alla förväntningar och jag förstår verkligen hur man kan bli hooked på detta. Jag kommer definitivt besöka fler salonger i framtiden.

Har dock en fråga angående oljan, denna oljan kändes mer som en lotion och torkade in i huden hyffsat snabbt, är det sån olja som brukar användas?
Citera
2013-02-19, 18:44
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Deodorant
Efter en tids läsande här tråden kunde jag inte hålla mig längre och bestämde mig för att göra mitt allra första thaimassagebesök. Jag känner mig nästan tvungen att ge en recension som tack för alla tips som jag har fått här i tråden.

Jättebra beskrivning på hur man går tillväga första gången.
Man behöver inte en massa tips, i vart fall inte i storstäderna, utan man testar en salong så får man 8 av 10 gånger napp på extra om man vill ha det.

Häromdagen blev det ett återbesök på en salong i närförort. Hoppades möta en tidigare massös men hon jobbade inte den här dagen.

Fick en söt tjej på 25-30. Skaplig hylla skymtade under blusen. Hon var dock lite mer påklädd än vanligt.

Hon visade sig vara en riktigt duktig massös som varit i landet några och kunde en del svenska. Faktiskt bland de bästa massöser jag träffat. Obefintligt med snudd gjorde mig lite fundersam.

Så plötsligt pillade hon till på lilleman och skrattade till oj,oj sa hon. Efter en stund samma sak igen med tillägget, han sover. Jag spelade med och sa att hon säkert kan väcka honom. Så fortsatte det med jämna mellanrum. Hennes sätt att närma sig frågan gjorde mig dock inte speciellt kåt.

Efter vändning några pet till innan fem fingrar kom upp. Jag kontrade med tre och det gjordes klart att det bara fanns hj utan nåt annat på menyn. Ordinärt hj med ordinärt avslut.

När jag drack ur det obligatoriska vattenglaset såg jag att hon noterade nåt och summan 300 i en bok vid kassan. Antagligen delar dom på extrainkomsterna gissar jag. Inte speciellt smart dock om man får besök av farbror blå.
Citera
2013-02-20, 19:31
Medlem
thaimans avatar
Menar ni att ni fortfarande betalar för en avrunkning?
Otroligt, i dag var jag på ett ställe i Centrum, världens snyggaste thaiqvinna tog hand om mig.
Innan jag hann säga flaska så undrade hon vad jag ville ha för service.
Vad kan jag få undrade jag? Allt kom svaret, vi tog det lugnt, hon svidade av sig rubbet, låg och kelade en stund innan hon poserade för fulla muggar, allt för att få igång mig, hon var så fin att jag trodde inte det var sant, vi kom snabbt överens om gåvan och gick till verket, jag lovar att det var en av de bästa stunder jag upplev i denna svängen, betala för runk? Man undrar ju då utbudet är oändligt..
Citera
2013-02-20, 22:51
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Menar ni att ni fortfarande betalar för en avrunkning?
Otroligt, i dag var jag på ett ställe i Centrum, världens snyggaste thaiqvinna tog hand om mig.
Innan jag hann säga flaska så undrade hon vad jag ville ha för service.
Vad kan jag få undrade jag? Allt kom svaret, vi tog det lugnt, hon svidade av sig rubbet, låg och kelade en stund innan hon poserade för fulla muggar, allt för att få igång mig, hon var så fin att jag trodde inte det var sant, vi kom snabbt överens om gåvan och gick till verket, jag lovar att det var en av de bästa stunder jag upplev i denna svängen, betala för runk? Man undrar ju då utbudet är oändligt..

Ovanligt korkad kommentar, även med dina mått mätt!

Alla vill inte köpa full service. Alla vill kanske inte heller punga ut med 1000-2000 spänn utöver vad massagen kostar. Varför ser du ner på dem som nöjer sig med ett HJ?

300-400 spänn för ett HJ är väl helt rimliga pengar för de flesta och gör att de kan gå nån gång i veckan och utöva sin lilla "hobby".

Va gärna nöjd och betala för de tjänster du köper och recensera som du vill. Hade inte du tackat för dig förresten? Borde jag också göra, utövar inte hobbyn längre, men kan inte låta bli att kika in här emellanåt...
Citera
2013-02-21, 07:13
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Ovanligt korkad kommentar, även med dina mått mätt!

Alla vill inte köpa full service. Alla vill kanske inte heller punga ut med 1000-2000 spänn utöver vad massagen kostar. Varför ser du ner på dem som nöjer sig med ett HJ?

300-400 spänn för ett HJ är väl helt rimliga pengar för de flesta och gör att de kan gå nån gång i veckan och utöva sin lilla "hobby".

Va gärna nöjd och betala för de tjänster du köper och recensera som du vill. Hade inte du tackat för dig förresten? Borde jag också göra, utövar inte hobbyn längre, men kan inte låta bli att kika in här emellanåt...

Ja men det var väl trevligt att just DU tycker så
Citera
2013-02-21, 09:38
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ja men det var väl trevligt att just DU tycker så

Nu råkar det vara så att det inte bara är han som tycker så.

En del tycker att man hellre gör handjobbet själv medan andra gärna tar hjälp. En del vill ha mer andra nöjer sig. Det kan väl inte vara så svårt att greppa.

Om jag hittade samma fantastiska service som du skulle jag nog nyttja den, men det förtar inte spänningen att söka en ny salong och se vad de erbjuder. Många som inte är rena bordeller erbjuder inte mer än hj och speciellt inte första gången, men det vet du ju redan.
Citera
2013-02-21, 10:56
Medlem
Min första recension någonsin.. Testade på ett hyfsat välkänt område i nordväst om Stockholm ute vid förort.. Använder GPS:en på mobilen för o hitta området och med hjälp av denna magnifika app så var det supersmidigt o hitta stället. Kommer in tidigt under förmiddagen runt 10-11 tiden, och det är låst. Kollar in genom fönsterrutan o där ser jag två thaikvinnor sittandes o pratar med varann, och när de upptäcker att jag står utanför så kommer den ena fram o öppnar dörren. Precis när hon öppnat så frågar hon mig "Massage?", "Yes, det vill jag ha. Har ni ledig tid?", "Varsågod, bara gå in och sitta".

Tar av mig skorna och möter den andra kvinnan vid kassan. Betalar henne vid kassan och blir hänvisad till ett rum av tjejen som öppnade dörren åt mig. Det visade sig också vara hon som skulle massera mig. Hon var normalbyggd, hade en vit leopardaktig klänning, med normalstora bröst, schysst bakdel och söt ansikte.

Kommer in i rummet o hon ber mig klä av mig så skulle hon återkomma.Tar av allt inom loppet av 20 sek, lägger mig på mage med penis pekandes söderut och handduken över baken. 3 min senare kommer tjejen in med olja och hela köret. Börjar med ryggen, körde ganska hårt som jag önskade men även mjuka svepande drag över skulderbladen. Efter kört rygg typ i 10-15 min så går hon till benen, och där är det fullt ös! Hon laddar på med mycket olja och kör enorma drag från vaderna upp till insidan av låren, till ljumsken och sen sköna touches vid det heliga området. Självklart så har penis rejälstånd då hon fortsätter köra lår ett jäkla bra tag med "touches" vid det heliga, och hon småflinar lite hör jag. Jag vänder halva ansiktet mot henne och ger ett smile, vilket verkar uppskattas. Hon flyttar på handduken o fortsätter vid skinkorna och tar långa o djupa drag mellan skinkorna för att komma åt penis. Hon pillar väldigt sensuellt och det är omöjligt att inte ha råbånge vid detta läge.

"Tuln alound pleas" säger hon o det är dags för vändning. Vänder mig om, o där lägger hon handduken lite lätt över petterniklas. Fortsätter på benen, och härliga drag upp mot petternicklas så att han fortsätter stå i givakt position med läge norrut. Hon kör på i cirka 3 minuter tills hon flyttar på handduken, och bara masserar exakt runt petternicklas och pillar vid bollarna. Nu frågar hon "U want extra" med ett smile, "Sure, what can i get?" och då fanns HJ och BJ som alternativ, men inge boombooom då hon inte gör sådant (visade sin ring på fingret, men kunde lika gärna va fejk), så jag tog BJ och fick ner hennes första bud på 700 till 500 för BJ. Hon körde både snabbt o långsamt vilket förgyllde hela upplevelsen, låg bara ner o njöt till max. Sög den som en riktig klubba och fortsatte ner till bollarna, höll på i typ 10 min sen pallade jag inte mer då jag kände att det va nära, hon flyttade på sig o satsen kom på magen. Hon torkade bort det sensuellt, o hänvisade mig till duschen.

Efter duschen så möts vi igen vid receptionen med hennes andra kollega, dricker lite vatten o diskuterar med min massös. Hon viskar i mitt öra att återkomma under helgen, då hon gav mig namn på en yngre kollega runt 22-årsåldern som utför boomboom o att hon skulle meddela att jag skulle komma då. Hon sa även att hon njöt av det vi åstadkommit och om jag vill ha BJ skulle jag gå till henne. Tackade för det o lämnade salongen med ett stort smile Återbesök definitivt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in