Min första recension någonsin.. Testade på ett hyfsat välkänt område i nordväst om Stockholm ute vid förort.. Använder GPS:en på mobilen för o hitta området och med hjälp av denna magnifika app så var det supersmidigt o hitta stället. Kommer in tidigt under förmiddagen runt 10-11 tiden, och det är låst. Kollar in genom fönsterrutan o där ser jag två thaikvinnor sittandes o pratar med varann, och när de upptäcker att jag står utanför så kommer den ena fram o öppnar dörren. Precis när hon öppnat så frågar hon mig "Massage?", "Yes, det vill jag ha. Har ni ledig tid?", "Varsågod, bara gå in och sitta".
Tar av mig skorna och möter den andra kvinnan vid kassan. Betalar henne vid kassan och blir hänvisad till ett rum av tjejen som öppnade dörren åt mig. Det visade sig också vara hon som skulle massera mig. Hon var normalbyggd, hade en vit leopardaktig klänning, med normalstora bröst, schysst bakdel och söt ansikte.
Kommer in i rummet o hon ber mig klä av mig så skulle hon återkomma.Tar av allt inom loppet av 20 sek, lägger mig på mage med penis pekandes söderut och handduken över baken. 3 min senare kommer tjejen in med olja och hela köret. Börjar med ryggen, körde ganska hårt som jag önskade men även mjuka svepande drag över skulderbladen. Efter kört rygg typ i 10-15 min så går hon till benen, och där är det fullt ös! Hon laddar på med mycket olja och kör enorma drag från vaderna upp till insidan av låren, till ljumsken och sen sköna touches vid det heliga området. Självklart så har penis rejälstånd då hon fortsätter köra lår ett jäkla bra tag med "touches" vid det heliga, och hon småflinar lite hör jag. Jag vänder halva ansiktet mot henne och ger ett smile, vilket verkar uppskattas. Hon flyttar på handduken o fortsätter vid skinkorna och tar långa o djupa drag mellan skinkorna för att komma åt penis. Hon pillar väldigt sensuellt och det är omöjligt att inte ha råbånge vid detta läge.
"Tuln alound pleas" säger hon o det är dags för vändning. Vänder mig om, o där lägger hon handduken lite lätt över petterniklas. Fortsätter på benen, och härliga drag upp mot petternicklas så att han fortsätter stå i givakt position med läge norrut. Hon kör på i cirka 3 minuter tills hon flyttar på handduken, och bara masserar exakt runt petternicklas och pillar vid bollarna. Nu frågar hon "U want extra" med ett smile, "Sure, what can i get?" och då fanns HJ och BJ som alternativ, men inge boombooom då hon inte gör sådant (visade sin ring på fingret, men kunde lika gärna va fejk), så jag tog BJ och fick ner hennes första bud på 700 till 500 för BJ. Hon körde både snabbt o långsamt vilket förgyllde hela upplevelsen, låg bara ner o njöt till max. Sög den som en riktig klubba och fortsatte ner till bollarna, höll på i typ 10 min sen pallade jag inte mer då jag kände att det va nära, hon flyttade på sig o satsen kom på magen. Hon torkade bort det sensuellt, o hänvisade mig till duschen.
Efter duschen så möts vi igen vid receptionen med hennes andra kollega, dricker lite vatten o diskuterar med min massös. Hon viskar i mitt öra att återkomma under helgen, då hon gav mig namn på en yngre kollega runt 22-årsåldern som utför boomboom o att hon skulle meddela att jag skulle komma då. Hon sa även att hon njöt av det vi åstadkommit och om jag vill ha BJ skulle jag gå till henne. Tackade för det o lämnade salongen med ett stort smile

Återbesök definitivt!