2012-05-12, 21:41
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFryl

Övning ger färdighet! Välkommen till Thaiträsket!!!
Citera
2012-05-12, 23:01
Medlem
skulle va häftigt.men skämigt för mig eftersom hon skulle väll svimma när hon inser vilket dåligt pipp ja av henne
Citera
2012-05-13, 00:26
Medlem
inzios avatar
Was up thailovers...

3 gången gilt tänkte jag... Kom in möttes av samma tjej som sist *log* Sa att denna gång
ville jag ha en hård massage och blinkade till henne... hon sa hård och visade en armbåge för mig hard,hard... Nice very nice, klädde av mig naken, så började massagen denna gån mycket bättre somnade nästa var så nice... Vändning... Hon började med benen... sen överkroppen nice tänkte jag nu kommer det... nu ska jag få B2B lr BJ kanske tom BOOM... mycket riktigt hon pekade och frågade och jag dirket BJ? No,no va driver hon tänkte jag okej jag visade 5 fingrar direkt för B2B men NOnoigen? WTF! Detta händer inte hon visar 3 fingrar för HJ, okej men touching 4 fingrar NO,no igen blev nästan avtänd... men så började hon jag hade inte sagt något pris men hin ville... så jag to mig friheten att ta på hennes fina röv medans försökte komma innanför byxorna men den gick ej...

Never come back again...
Citera
2012-05-13, 02:49
Medlem
Jofs avatar
Hade ont i RYGGEN behövde behandling. Gjort research och funnit tre Thaiställen i Stockholm som enl uppgift ger bra massage och inget annat och som håller tiden.
Behöll kalsongerna på. pekade på ryggen. Ja, ja sa hon - en medelåders kvinna med noll sexutstrålning, men först benen sa hon.
Tja, sen blev det som vanligt, Hon drog av mig kalsongerna och närmade sig målmedvetet kuken. Jag stålsatte mig och det fick henne att gå över till min ömmande rygg - rätt länge.
Hon ville sen veta om jag var gift, om vi kunde åka bil och göra "bang bang".
Ja,nu får jag stryka det stället om jag vill massage. Finnns ett kvar fast det var jävligt ruffigt. Inga rena handdukar där. Sen ger jag upp. Verkar bara vara horor i branschen, som lever på att dra inte extra pengar.
Kan ju var bra för en del i vissa situationer...
Citera
2012-05-13, 07:20
Medlem
s-täljes avatar
tjena massagevänner
då var det dax för en massage upplevelse igen
denna gång norr om stan som jag gillar
beställde 2h som alltid då man har tid till massor hehe
betala 700 kassan och en söt tjej kom ut från ett rum Jag peka och sa Är det henna jag ska få?
näää sa mamma san hon kommer snart så gå in till rummet ok
Men i dag skulle jag test vad som händer om ha kallingarna på hehe
la hand duk över baken och vänta, damen kom in och kolla läget under handduken och sa is you shy?
no I say, take it off is better out no olja to pantis she say ok jag tog av mej medan hon stod kvar kolla in mej och ett stort smile när kalling av Humm tänkt jag ok dax lägga sig och denna gång inte rätta till lilleman som nästa peka upp magen när magläge. hon börja med benen massage och närma sig baken Gled ner med händerna för kolla mej Haha hitta den inte! rump upp she say ok tog tag i lileman rätta till den Rump down she say Nu lilleman i läge massage forsatt med samma sensuella rölelser ben rump baken gled ner ibland till lilleman som börja bli lite hård Haha som jag förstod var det inte seriös massage ville reta mej Ok det gjorde hon turn alond please Hand duk av låg där helt näck och mannen i vädret Massage bena igen upp upp runt mannen brösten naken ner igen .... nu satt hon mellan mina ben massage hals helt böjd över mej Man såg rätt in mellan hennes sillisar Shit ingen bh Min stod rak upp! hon tog min och klämde lite fråga you more? öhhh vad say i detta läge? yeah kör! 5 fingrar upp och hon say shirt ogg some bh ok från mej, lilleman mellan hennes sillisar SÅ NICE! ca 10 min bröstmassage munnen kom Shit jag var inte berädd på detta
5 min sug och släppe min kuk viska i örat you will body? 5 fingrar upp ok ohhh yeah Tror det tog 3sec hon utan kläder shit vilken kropp Nu jag mera hård som stål. hon över mej igen mun bj ohhh det går för mej men hon inte nöjd med det Forsatte massagen body och fick upp mej igen effter ca 15min Tror jag hade kvar ca 30min på massagen då! hon satte sig upp tog mina händer till hennes sillisar Och sa take me! öhhh gummie? no problem I have tog c 5sec den på och styrde in den mmmm nu jag i extaz Ett par sköna sillisar att klämma på och skön ride 10min senare dax att komma hon fatt galoppen hoppa av gummie off BJ till sista droppen Jag helt slut Avsluta med en härlig huvudmassage i hennes knä och utsikt till hennes sillisar FAN den bästa massage fått på länge Nästa GF läge total pris 2h 700 plus 1000 helt ok i mina ögon
ok inga pm nu har fott för mycket om det nu om du inte har pm mej förut att byta ställen
Se you boys i massage djungeln
Citera
2012-05-13, 08:01
Medlem
s-täljes avatar
till lägg det börjar bli dyrt med massage 2 tim och mera hehe Tror det får bli 1 till 2 gånger månaden men men is nice
som sa tidigare inga pm från ni som inte har pm förut ok!!!
byte
BARA TIPPS MED GAMLA VÄNNER

Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
tjena massagevänner
då var det dax för en massage upplevelse igen
denna gång norr om stan som jag gillar
beställde 2h som alltid då man har tid till massor hehe
betala 700 kassan och en söt tjej kom ut från ett rum Jag peka och sa Är det henna jag ska få?
näää sa mamma san hon kommer snart så gå in till rummet ok
Men i dag skulle jag test vad som händer om ha kallingarna på hehe
la hand duk över baken och vänta, damen kom in och kolla läget under handduken och sa is you shy?
no I say, take it off is better out no olja to pantis she say ok jag tog av mej medan hon stod kvar kolla in mej och ett stort smile när kalling av Humm tänkt jag ok dax lägga sig och denna gång inte rätta till lilleman som nästa peka upp magen när magläge. hon börja med benen massage och närma sig baken Gled ner med händerna för kolla mej Haha hitta den inte! rump upp she say ok tog tag i lileman rätta till den Rump down she say Nu lilleman i läge massage forsatt med samma sensuella rölelser ben rump baken gled ner ibland till lilleman som börja bli lite hård Haha som jag förstod var det inte seriös massage ville reta mej Ok det gjorde hon turn alond please Hand duk av låg där helt näck och mannen i vädret Massage bena igen upp upp runt mannen brösten naken ner igen .... nu satt hon mellan mina ben massage hals helt böjd över mej Man såg rätt in mellan hennes sillisar Shit ingen bh Min stod rak upp! hon tog min och klämde lite fråga you more? öhhh vad say i detta läge? yeah kör! 5 fingrar upp och hon say shirt ogg some bh ok från mej, lilleman mellan hennes sillisar SÅ NICE! ca 10 min bröstmassage munnen kom Shit jag var inte berädd på detta
5 min sug och släppe min kuk viska i örat you will body? 5 fingrar upp ok ohhh yeah Tror det tog 3sec hon utan kläder shit vilken kropp Nu jag mera hård som stål. hon över mej igen mun bj ohhh det går för mej men hon inte nöjd med det Forsatte massagen body och fick upp mej igen effter ca 15min Tror jag hade kvar ca 30min på massagen då! hon satte sig upp tog mina händer till hennes sillisar Och sa take me! öhhh gummie? no problem I have tog c 5sec den på och styrde in den mmmm nu jag i extaz Ett par sköna sillisar att klämma på och skön ride 10min senare dax att komma hon fatt galoppen hoppa av gummie off BJ till sista droppen Jag helt slut Avsluta med en härlig huvudmassage i hennes knä och utsikt till hennes sillisar FAN den bästa massage fått på länge Nästa GF läge total pris 2h 700 plus 1000 helt ok i mina ögon
ok inga pm nu har fott för mycket om det nu om du inte har pm mej förut att byta ställen
Se you boys i massage djungeln
Citera
2012-05-13, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Jag har fått frågan två gånger på senare tid om jag varit polis (en gång mitt i pågående HE och en gång innan), jag reagerade med ett "eeeh, nej" och fick svaret första gången att hon måste fråga.

Du har säkert rätt i att polisen inte ägnar sig åt att jaga massörer. Kanske hade hon blivit skrämd av TV4 reportaget eller så ser jag ut som en typisk polis haha..
De har gjort så förr. De går dit och ser vad som erbjuds, ställer lite frågor, sen kan de haffa ägaren för koppleri.
Citera
2012-05-13, 21:38
Medlem
fattar inte alla förkortningar ni skriver. ok BJ=blowjobb, de fattar jag men B2B, HE, GF, HJ, GFE mm mm ni skriver en väldans massa förkortningar hit o dit. inte svenska förkortningar heller för den delen antar jag... borde la stå i förstaposten förklaringar till alla skumma förkortningar
Citera
2012-05-13, 21:42
Medlem
Dags för mig att skriva en recension =)

Sitter hemma en lördag och är kåt som ett djur så kommer på att en massage vore inte så dumt så tar en koll i guiden och hittar ett ställe en 20min bilresa hemifrån.

Kommer dit och ringer på dörren och efter nån minut kommer en kvinna i 35 års åldern och öppnar dörren, frågar om dom har en ledig tid. får till svar att dom egentligen har stängt och hon bara är där och tvättar men kan ta hand om mig medans tvättmaskinen blir klar.

så går in och betalar 400kr och blir hänvisad till ett rum med ordentlig dörr, droppar av mig alla kläderna och lägger mig till rätta på madrassen med handduken lite halvdåligt lagd över rumpan. efter ca 5min kommer hon in och börjar med att massera ryggen för att sen gå över till benen, massagen pågår i ca 20min med en del beröringar av dom ädlare delarna. Efter 20min ber hon mig vända mig om vilket jag gladiligen gör med ett skapligt stånd vilket hon småflinar lite åt =)

Hon fortsätter massage med först bröstet och senare benen, när hon börjar närma sig det fina partiet så kommer frågan om extra. jag frågar som vanligt om vad som finns på menyn och hon säger att hon enbart gör HJ och BJ. blir lite besviken då jag är mest sugen på BB men tar endå ett BJ för 500kr extra.

Hon är tyvärr inte nån gudinna på att suga så ber henne att runka den istället och smeka mig runt anus vilket gör att jag kommer efter ca 5min i en härlig orgasm.

Efter lite avtorkningen så väntar duschen, när jag kommer ut från den och har klätt på mig så frågar hon om jag är nöjd med mitt besök, säger att besöket får en 3,5 av 5 då jag ville knulla. sa det med glimten i ögat så inga sura miner från hennes håll. Men det är när jag säger det som hon kommer med förslaget att jag ska återkomma på måndagen och besöka hennes väninna istället då hon utför BB så bokar in en tid på måndagen Recenssion om den kommer snart

Massös 3,5/5
Massage 3/5
Lokal 5/5
Dusch 3/5
Totalt 4/5 tackvare tipset om hennes väninna
Citera
2012-05-13, 21:44
Medlem
Var på massage i Göteborg och fick en annorlunda massage. Tjejen som var ca 35 år smal och fin började massera väldigt hårt på ryggen utan olja, sedan blev det "vanlig" oljemassage men hon kunde massera jäkligt bra. Efter vändning så började vi prata lite mer hennes svenska var dålig och min engelska nästan lika dålig men vi hade kul ändå. På slutet av massagen började hon massera väldigt löst med fingertopparna och kom närmare kuken som förstås hade rest sig, vi gjorde upp om pris för HE och hon masserade kuken och kroppen väldigt löst en bra stund. Hon retade upp kuken riktigt ordentligt och efter ett bra tag så sprutade jag ut en jävla utlösning, låg och flämtade en stund efteråt fick lite nackmassage sedan. Trevlig och duktig tjej jag hittade ibland har man tur!!
Citera
2012-05-13, 22:43
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b3llona
fattar inte alla förkortningar ni skriver. ok BJ=blowjobb, de fattar jag men B2B, HE, GF, HJ, GFE mm mm ni skriver en väldans massa förkortningar hit o dit. inte svenska förkortningar heller för den delen antar jag... borde la stå i förstaposten förklaringar till alla skumma förkortningar

Googla?

Har väl förklarats typ femtioelva gånger i denna och den stora tråden, men varför inte en gång till!?

HJ-HandJob (funkar på svenska också)
HE-Happy Ending
GF/-E-GirlFriend/-Experience
B2B-Body To Body
Citera
2012-05-14, 00:24
Medlem
Kan väl lika gärna skriva en recension till den också från Göteborg. Testade en ny salong en förmiddag i början på veckan och tänkte att här blir jag nog ensam jäklar vad jag misstog mig under timmen jag låg där så kom det in tre eller fyra män.

Tyvärr fick jag platsen direkt innanför dörren med enbart skynke. Tjejen såg väl okej ut men var bra på att massera så jag låg där och njöt efter en halvtimme blev det vändnig och efter ett tag så kom tre fingrar upp och hon pekade på kuken och jag nickade förstås, tycker det är skönt att slippa pruta vill helst inte betala mer än 300 så jag var nöjd och kände mig lite som Ove Sundberg.

Pga av att det var så lyhört och att en kille låg en plats bort med bara skynke emellan så hade jag lite svårt att koppla av så hon fick hålla på ett tag men kom skönt efter 5-10 minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in