Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFryl
Kommer just från ett besök i södra delarna av Stockholm. Första gången jag testar thaimassage i Sverige. Jag blev hänvisad till ett litet bås. Efter att ha läst en del inlägg här så tog jag av mig rubb och stubb och la mig näck under handduken. En liten thaikvinna med väldigt fin kropp och mjuka små händer tog hand om massagen. Jag kände mig en aning spänd att ligga näck, men hon kommenterade det inte. Efter lite småprat kom vi fram till att båda var singlar och hon gick rakt på sak och frågade om jag ville vara tillsammans med henne. Hm, snabba ryck.
Massagen var mjuk och skön. Mer sensuell än den hårda som är mer vanligt i Thailand.
Hon avslutade med att tvätta av mig oljan och såg till att tvätta paketet extra noga (trots att det inte kommit en droppe olja där).
När hon sedan var klar lät hon mig ligga naken utan handduk. Och där låg jag med rejäl ribba.
Hon log och pekade på honom och sa "Me?".
Hur mycket, frågade jag. Hon höll upp fem fingrar. Jag kände mig för nervös och sa att jag inte hade tillräckligt med pengar. Hon svarade; "pay me next time", sedan oljade hon in honom ordentligt och började behandlingen. Mycket skönt, men jag var för stiff för att koppla av.
Efter ett tag kände hon min osäkerhet och sa; "next time?". "Yes", svarade jag, "next time".
Jag fick ett glas vatten och lovade att komma tillbaka.
Måste erkänna att hon gjorde mig rejält kåt. Hon hade riktigt sexig kropp och sköna händer. Men vetefan varför jag inte kunde slappna av. Någon som har liknande erfarenhet.
Massagen var mjuk och skön. Mer sensuell än den hårda som är mer vanligt i Thailand.
Hon avslutade med att tvätta av mig oljan och såg till att tvätta paketet extra noga (trots att det inte kommit en droppe olja där).
När hon sedan var klar lät hon mig ligga naken utan handduk. Och där låg jag med rejäl ribba.
Hon log och pekade på honom och sa "Me?".
Hur mycket, frågade jag. Hon höll upp fem fingrar. Jag kände mig för nervös och sa att jag inte hade tillräckligt med pengar. Hon svarade; "pay me next time", sedan oljade hon in honom ordentligt och började behandlingen. Mycket skönt, men jag var för stiff för att koppla av.
Efter ett tag kände hon min osäkerhet och sa; "next time?". "Yes", svarade jag, "next time".
Jag fick ett glas vatten och lovade att komma tillbaka.
Måste erkänna att hon gjorde mig rejält kåt. Hon hade riktigt sexig kropp och sköna händer. Men vetefan varför jag inte kunde slappna av. Någon som har liknande erfarenhet.
Övning ger färdighet! Välkommen till Thaiträsket!!!
Kom in möttes av samma tjej som sist *log* Sa att denna gång
va driver hon tänkte jag okej jag visade 5 fingrar direkt för B2B men NOnoigen? WTF! Detta händer inte hon visar 3 fingrar för HJ, okej men touching 4 fingrar NO,no igen blev nästan avtänd... men så började hon jag hade inte sagt något pris men hin ville... så jag to mig friheten att ta på hennes fina röv medans försökte komma innanför byxorna men den gick ej...