2011-06-16, 01:25
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddie73
Hej igen!
Testade ett nytt ställe nära jobbet idag. Körde drop in på (lång)lunchen. Två riktigt snygga tjejer, strax över 30 gissar jag, sitter i soffan. En av dem hoppar upp och följer mig till ett rum med madrass på golvet och dörr!
Jag tar av mig naken och lägger mig utan handduk. Hon kommer in efter en stund och lägger på handduken över hela kroppen för att sedan köra lite hård massage utanpå handduken med hela sin kroppstyngd som inledning innan hon påbörjade oljemassagen. Sedan olja, massor av olja, men riktigt skön massage med lagom tryck. Handduken åkte av efter en stund. Mycket skön massage över rygg, bak, ben och bak igen!
Sedan vändning. Hon la på en handduk igen, jag log och sa att det inte behövdes eftersom jag inte är blyg Hon log tillbaka och sa att hon var blyg vilket gjorde mig lite orolig att det inte skulle bli nåt extra Skön massage blev det i alla fall över benen och upp mot ljumskarna, handduken uppskjuten så att den bara täckte härligheten, men hon snuddade både pung och skaft flera gånger.
Vi log mot varandra flera gånger och hon började ge mig komplimanger om att jag var snygg, vilket aldrig hänt förr på en thaisalong, och jag fick känslan av att hon verkligen menade det också.
Massage av magen, hon stötte emot mitt stånd, försökte trycka ner det och "rulla in" den i handduken för att den skulle stanna nere, men inte
Hon kommenterade att jag var smal på magen, men inte där pekande på skrevet
Vi skrattar båda två.
Så kom frågan, 5 fingrar blir 3. Hon tar av handduken, ser förvånad ut över storleken och skrattar lite. Jag har inte någon överdrivet stor och får känslan av att hon konstigt nog inte är så van vid det här. Hon oljar in den och börjar att smeka lite sakta medan hon betraktar den noga. Jag frågar om hon vill ta av sig Hon funderar en stund innan hon säger ja, för 500. Jag accepterar, hon börjar ta av sig, men är ändå verkligen blyg och vill hålla handduken om sig medan hon tar av sig och säger att det är första gången hon tar av sig men tycker att jag verkar "snäll" Till slut sätter hon sig i alla fall hos mig utan handduk om sig, hon är riktigt fin vilket jag också säger till henne. Jag sätter mig upp och vi smeker varandra en stund innan jag drar ner henne brevid, halvt över mig. Vi smeker vidare, hon stönar och verkar verkligen njuta. Tillslut kommer jag med ett rejält sprut mellan oss som hamnar både på mig och henne
Vi ligger kvar en liten stund innan hon ställer sig upp, torkar av sig med handduken.
Jag går och duschar, tar på mig och dricker ett glas vatten i soffan innan jag går. Får både kramar och pussar på väg ut.
Nästa gång tar jag med kådis ;-)
Fråga inte, den här behåller jag för mig själv...

Spelar ingen roll, vi vet var du varit.. hon spelar blyg för alla och många går på det
Citera
2011-06-16, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Spelar ingen roll, vi vet var du varit.. hon spelar blyg för alla och många går på det

Det är en nyöppnad salong så då har hon väl bytt då
Citera
2011-06-17, 00:56
Medlem
thunders62s avatar
Nu giv idag...Var på ett känt ställe...har inte varit där på ett tag..Ägarinnan står bakpm kassan..två andra tjejer sitter i soffan. Jag frågar vad det kostar nuförtiden. Massage 350 kr svarar hon och frågar: "Ska du ha vanlig happy ending eller "allt" "? :-) Vanlig happy ending ges av ngn av de två tjejerna i soffan och "allt" av henne själv visar det sig..Så här är det inget snack..man beställer och betalar redan i kassan vad man vill ha..:-) Tänker inte tala om vad det kostade eller vad jag valde :-) Men det börjar bli lite väl öppet nu.....
Citera
2011-06-17, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Nu giv idag...Var på ett känt ställe...har inte varit där på ett tag..Ägarinnan står bakpm kassan..två andra tjejer sitter i soffan. Jag frågar vad det kostar nuförtiden. Massage 350 kr svarar hon och frågar: "Ska du ha vanlig happy ending eller "allt" "? :-) Vanlig happy ending ges av ngn av de två tjejerna i soffan och "allt" av henne själv visar det sig..Så här är det inget snack..man beställer och betalar redan i kassan vad man vill ha..:-) Tänker inte tala om vad det kostade eller vad jag valde :-) Men det börjar bli lite väl öppet nu.....

Ja det där oförsiktiga beteendet bäddar åtminstone för att ge dom själva problem i förlängningen känns det som. Och börjar thaisalonger köra öppen bordellverksamhet så är det väl en tidsfråga innan någon polischef bestämmer sig att det är dags för stor razzia och span på stans salonger. Korkat och oförsiktigt.
Citera
2011-06-17, 13:10
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Ja det där oförsiktiga beteendet bäddar åtminstone för att ge dom själva problem i förlängningen känns det som. Och börjar thaisalonger köra öppen bordellverksamhet så är det väl en tidsfråga innan någon polischef bestämmer sig att det är dags för stor razzia och span på stans salonger. Korkat och oförsiktigt.

Fast mamasan kanske bara menade en sån HÄR happy ending?
http://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE
Citera
2011-06-17, 15:19
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:

Jag har redan en olustig känsla av att man är övervakad på stans salonger
Citera
2011-06-17, 20:09
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ingen risk så länge det är många polischefer som själva besöker dessa ställen.
Citera
2011-06-17, 22:30
Medlem
Eftersom jag blivit vuxen besöker jag numera samma ställe. Jag får extremt bra massage, och en avslutning som blir bättre och bättre. Dessutom har jag märkt att massöserna gillar mig (våta helt enkelt, jag har kollat). Idag kom jag dit och skulle vänta 15 minuter, så jag drog vidare till nästa ställe. Där fick jag en söt ung något rund tjej som "smetade in mig med olja". Jättetrevligt egentligen, jag låg och tänkte att här ligger jag och njuter av beröring från en söt tjej som jag skulle kunna ragga ordentligt på. Hon hade jättefina bröst och en småfuktig fitta, inget fel på handjobbet heller. Men jag saknade känslan som jag får på mitt stamställe, så nästa gång går jag nog tillbaka igen.
Citera
2011-06-18, 23:23
Medlem
4-handsmassage ikväll...av 2 unga tjejer....dom ville ha 200:- var för HE.....fnittriga var dom...o skönt HE blev det.....
Citera
2011-06-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrymmeKalle
Kunde inte hålla mig så jag testade ett nytt ställe som en fb-broder hjälpte mig med. Blev en kul upplevelse.

Skrev så här till brodern.

Vad fan lurade du in mig på?)) Nejdå inte så farligt, drog till ********** och hon hade tid, snackade med sig själv som fan på Thai, jag sa VA flera gånger tills jag fattade att hon inte snackade med mig, hahahaha Sen masserade hon, bra massage som fan. Klart! Eeee masserar du inte där så pekade jag på kuken. Nej det gör jag inte? Hmmm, tänkte jag, hon spelar så jag fick fråga 3-4 gånger och sen sa jag att hon fick extra och visade 5 fingrar, vem har berättat om mig, ingen sa jag, frågar eftersom jag gillade din massage. Okej sa hon och började, hon viftade med tungar som fan, hahaha Sen öppnades dörren och en kund kom in, jag är upptagen sa hon och kom tillbaka och fortsatte. När det var klart så fattade jag att det satt något och väntade, wtf!!!! Men det var en äldre dam som skulle ha massage efter mig. Jag sa högt, tack nu känns det bättre i ryggen

Visst jag kan berätta vilket ställe MEN de frågar jag först min tipsare om det är ok.
Människa, skriv så man kan läsa! hemskt att se...
Du verkar nöjd iaf, grattis.
Citera
2011-06-19, 21:22
Medlem
Var för min 4:e - 5:e gång på samma ställe i norrort för någon vecka sedan. Stället ligger i närheten där jag bor så det är rätt enkelt att gå dit. En kvinna i 40-årsåldern som äger stället samt en ladyboy som jobbar där. Jag sticker in huvudet och frågar damen om det finns en ledig massagetid.
- Yes, svarar hon.
Jag vill inte riskera att bli masserad av ladyboy'en...han/hon är inte vacker! Det är ett litet ställe med endast två madrasser och skynken som separerar dem. De tar ju aldrig emot 2 kunder på samma gång så det spelar ingen roll. Stället finns inte med på thaimassageguiden har jag sett.

Det är ganska dålig och lös massage men det visste jag ju om, jag är bakis och kåt så det är perfekt upplägg för min del. Hon masserar och pratar/frågar på som vanligt. Efter 30 min när hon bett mig vända mig om så berömmer hon ballen i vanlig ordning.
- Stor och fin...den gilla Thaitjejer va?
- Ja klart den gör det. Den gillar dig.
- Den för sto fö mig, jag opelelat min mus. Min mus mycket tight, kanske med mycket glidmedel säger hon på knackig svengelska.

Hon fortsätter massera lemmen och trycker sina läppar mot ollonet och runkar av ordentligt samtidigt som hon smeker pungen emellanåt. Det jobbiga med henne är att hon pratar för mycket...denna gång kläckte hon på svengelska:

- You live nära?
- Ja, jag bor 2 minuter härifrån
- Okej, nästa gång jag kan massera hemma hos dig, jag vill prova din kuk...
- Javisst, det kan vi göra!

Hon återgår till runkandet och suger av mig tills det går och jag sprutar henne i munnen.

Hon begär aldrig något extra och jag tipsar bara 300 kr utöver de 350 kr som massagen kostar, även om hon suger och jag sprutar henne i munnen. Hon verkar vara glad ändå, pussar en på kinden när det är dags att gå och hälsar en glatt välkommen åter. Dock är vill inte jag släpa hem henne till mig, pinsamt om jag skulle möta någon granne med en 42-årig thaikvinna...

Delar gärna på lite info om någon är intresserad!
Citera
2011-06-20, 14:07
Medlem
AbuserUsers avatar
Okej första recensionen!

Plats söder om söder !

Går dit strax efter lunch! Har inte tänkt på att det skulle vara ganska mycket folk i rörelse runt stället jag utsett för mitt besök! Blev faktiskt lite nervös av att bli sedd av nån man känner igen när man slinker in på en thaimassage! Gick förbi stället en gång för at checka läget! Fråga mig inte varför men det blev bara så.

Väl inne möts jag av en skön soffgrupp innehållande en jäkligt snygg thaitjej som glatt ler mot mig och nickar mot kassan o ropar nåt på thai. Ut genom ett skynke kommer vad jag tror är mammasan! Förvånad av hennes bra svenska beställer jag en oljemassage. Hon flinar typ som hon vet att jag vill ha mer än det! Blir eskorterad till ett ganska mysigt inrett rum med massagebänk och blir ombedd att byta om.

Står i valet o kvalet om jag ska klä av mig näck men bestämmer mig för att köra födelsekostymen!
Lägger mig ner på mage o lägger den lilla handduken lite slött över skåran! Ligger faktiskt där en bra stund. Kanske 4-5 min innan jag hör en lite stämma säga "hello"!
Tittar upp och för syn på en jävligt lång( för att vara thailänska) komma in. Inget vidare vacker heller!
Hon säger på knackig engelska att jag beställt oljemassage och jag gör tummen upp.

Hon fullkommligt dränker mig i olja och sätter igång med mina ben. Då jag hade kört ben på gymmet några dagar tidigare ville jag att hon skulle ta i vilket inte händer. Jag säger "harder" utan resultat. Hela massagen börjar kännas misslyckad. Hon är knäpp tyst under nästan hela tiden. Väl uppe vid axlarna trycket hon fittbulan mot min armbåge några gånger
Dags för vändning. Och kapten står inte ens givakt !!
Hon är väldigt noga med att handduken ska skyla mig hela vändningen!!!

Väl på rygg får jag nog den sämsta massage man kan få. Hon står typ bara och drar i armar och ben och trycker mjukt på lår och axlar. Det tom så att jag önskar att det inte kommer något erbjudande och att massagen ska ta slut. Men till min förvåning kommer erbjudandet och hon pekar på kapten! Jag vinkar nejtack och säger att jag har bråttom! Massagen tar slut och jag betalar mina 350 kr till den fortfarande nästan hånflinande mamasan!

Inget bra första besök på en thaisalong men det blir nog inte mitt sista men det sista på det stället vill jag lova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in