2011-03-07, 23:21
Medlem
Gjorde ett besök på en "ny" salong tidigare i veckan och det gjorde mig inte besviken. Härjar som alltid i norr/västerort

Salongen är diskret belägen med gott om parkeringsmöjligheter. Jag hade inte bokat tid utan dök in strax efter 10.00. Väl inne i salongen så möttes jag av tre tjejer, två yngre, runt 25-30 och en äldre, kanske 45. Var ingen annan kund i salongen under hela mitt besök

Fick en av de yngre, hon är slank utan att vara thailändskt tunn om ni förstår vad jag menar. Långt vackert hår, t-shirt, hotpants samt ett stort, fräckt leende gjorde att jag hade gott hopp när jag tog av mig. Hon är inte någon klassisk skönhet, men har "suget i blicken" och fin kropp. Det räcker för mig

Det är bara skynken och madrasser på golvet, men av lite mer "lyxig" modell, tror de hade uppvärmning, men den var inte på, tror jag...jag frös iaf inte...

Tjejen kommer in och börjar massera. Det tar högst fem minuter innan hon kommer åt "draken" första gången och sedan fortsätter det på ett synnerligen trevligt sätt...

När jag vänt på mig så är jag inte direkt opåverkad och hennes fråga kommer snabbt. Standardtaxa gäller, 300 för HE. Hon tar mycket god tid på sig vilket är fint då jag är mer tänd än vanligt, men särskilt länge tar det ändå inte innan jag kommer

Salong/tjej: (salonger med skynken kan inte få mer än max 4:a)
Behandling

Kan jag tänka mig att återkomma:
Korkad, fråga, helggjutet
Citera
2011-03-10, 15:22
Medlem
Silltunnas avatar
Är precis hemkommen efter min första thaimassage. Salongen är belägen i Göteborg.
Gjorde entrè och möttes av två tjejer. Det visade sig att de inte hade några andra kunder för tillfället. Ingen kunde dock svenska, men de log och verkade tillmötesgående. Jag visades in i ett litet bås där det låg en madrass slängd på golvet. Fick sedan en halvtaskig helkroppsmassage av en av tjejerna. Kände mig snabbt uttråkad och somnade efter ca 20 minuter. Vaknade av att massagen verkade vara överstökad. Kalsongerna på under hela massagen. Är dock inte riktigt lika stel i ryggen som innan...inbillar jag mig.
Hur som helst känns det skitsamma.
Och runka kan jag göra hemma.
Eller på spårvagnen.
Citera
2011-03-14, 16:26
Medlem
Var på jobbresa i Milano förra veckan och gick förbi ett ställe påväg till ett möte så efter mötet slank jag in. Hade ingen aning om thaiställen i Milano funkar som hemma men mina erfarenheter från London, Paris och Barcelona säger att träffsäkerheten är rätt bra även internationellt.
Fick i alla fall en söt tjej som gav mig ett par engångstanga(!) i typ papp att ha på ballen. Sedan drogs ljuset ner i rummet och massagen började. Sjukt bra rygg och benmassage med lite lagom snudd på de ädla delarna, trodde på ett lyckligt slut men fel fick jag. Vände mig och och nu gick massagen över till en fantastisk retning av mig utan att röra familjelyckan. Extremt mycket massage längst in i ljumskarna osv. Otroligt skönt men galet jobbigt då ingen HE kom men flaggstången stod som fan.
Gick därifrån som en frustande tjur men härligt var det.
Citera
2011-03-27, 13:57
Medlem
Liten summering av en upplevelse i Helsingborg.

Har trott att det var omöjligt att få något i Helsingborg. Jag har nämligen provat alla ställen utan att lyckas. Dock fanns en liten känsla av att ett ställe var ""mindre seriöst"" än de få andra. Så jag beslöt att göra ett besök där i fredags eftermiddag.
Körde dit på chans, hade inte beställt tid. Kom samtidigt som en tjej i 20-års åldern och inne satt redan en ung kille och väntade på sin tur. Jag frågade om någon hade tid och kvinnan som tog emot sade efter lite betänketid att det skulle ordna sig.
Jag visades in i ett rum med tre platser med bara skynke mellan. Den unga tjejen hamnade bredvid och killen som väntade visade in till en plats nedanför mig.
Förmodade att det var kört eftersom vi var tre i samma rum. Men beslöt att avvakta vad som hände.
Och det hände. När den masserande kvinnan - ca 35 år - ägnade baksidan av mina ben massor av tid vaknade dasen till liv. Och när hon lyfte bort handduken och bad mig vända mig om, såg jag att hon tittade noga på den halvstyva härligheten.
Efter några minuters massagre av framsian av låren stod den som ett spett, handduken hade glidit åt sidan och massören pekade på "honom". Efter lite prisdiskussion med visade fingrar, kom vi fram till 700 kronor för komplett massage.
Var tvungen att ligga helt tyst eftersom jag hade folk runtomkring mig, svårt med skön massage. Hon runkade mig med en hand och smekte pungen med den andra. I och för sig verkade hon ganska oengagerad, men när jag kom skrattade hon försiktigt.
Det var absolut värt pengarna och nu vet jag att det går att få HE i Helsingborg. Det blir garanterat fler besök på stället och nästa gång ska jag försöka välja en av de unga, vackra thai-tjejer som arbetar där.
Citera
2011-03-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tottte
Det var absolut värt pengarna och nu vet jag att det går att få HE i Helsingborg. Det blir garanterat fler besök på stället och nästa gång ska jag försöka välja en av de unga, vackra thai-tjejer som arbetar där.

Hur många thaisalonger kan det finnas i Helsingborg? En, två?

Du är en förbannad idiot som recenserar ett ställe som är så lätt att identifiera. Varför inte skriva ut namn, adress och telefon också så de får riktiga problem. Förhoppningsvis gör moderator sitt jobb nu och raderar ditt inlägg samt spärrar dig som användare samt tar bort detta inlägg också.
Citera
2011-03-29, 17:40
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster

Du är en förbannad idiot som recenserar ett ställe som är så lätt att identifiera. Varför inte skriva ut namn, adress och telefon också så de får riktiga problem. Förhoppningsvis gör moderator sitt jobb nu och raderar ditt inlägg samt spärrar dig som användare samt tar bort detta inlägg också.

Kan bara hålla med, men en del är mer än lovligt trångsynta vill jag lova.
Citera
2011-03-31, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Kan bara hålla med, men en del är mer än lovligt trångsynta vill jag lova.

Håller med. Håll nu detta snyggt och rätt för allas skull.
Citera
2011-03-31, 17:50
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster

Å andra sidan, utan några som helst fingervisningar åt var man som läsare kan tänkas kunna hitta bra massage är det här bara en tråd där man läser om andra snubbar som blir avrunkade. De känns ju inte heller helt hundra
Citera
2011-03-31, 22:19
Medlem
Men det är ju inte svårt att berätta lite mer diskret än som gjordes.
Citera
2011-04-02, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Å andra sidan, utan några som helst fingervisningar åt var man som läsare kan tänkas kunna hitta bra massage är det här bara en tråd där man läser om andra snubbar som blir avrunkade. De känns ju inte heller helt hundra

Skulle det vara mer hundra att ge salonger potentiella problem med hyresvärdar och myndigheter då menar du?

Så himla svårt är det ju inte att hitta ställen om man läser i tråden. I sthlm går man företrädesvis till salonger i söderort eller västerort, men det är rätt bra hitrate överallt. I göteborg verkar det också gå ganska lätt, kanske 50% om man ska tro kommentarerna här i tråden. Skåne verkar vara lite sämre men det går att hitta. Å andra sidan fattar jag inte varför man i Skåne jagar salonger som ger extra när man enkelt kan kvista över sundet och garanterat få extra, verkar lite intelligensbefriat. I resten av landet är det mer lyckträff att bli erbjuden extra.

Slutsatsen är enkel. Åk till storstan eller Danmark om man vill ha thai med extra. Men håll för fan inte på att tipsa om och recensera ställen på bondlandet.
Citera
2011-04-05, 12:12
Medlem
Idag var jag i Helsingborg och tänkte att kanske skulle pröva en oljemassage.
Hittade ett ställe på nätet och tog mig dit. Gick in genom dörren och möttes av fyra st thailändskor.
Jag fick den klart yngsta och även snyggaste. Visade inget av sin kropp, synd.
Hon satte igång med massagen och den var grym. En riktigt bra och avkopplande massage, detta gjorde att jag nästan somnade. Kändes tyvärr inte som att det skulle bli ngn HE.

När hon var klar med självaste massagen så frågade hon om jag var "lucky". Jag frågade lite snällt om jag kunde få HE och det kunde jag.

Det blev en perfekt HE och man fick till och med tafsa lite på hennes kropp under tiden.

Många plus i betyg både för massagen och för HE.
Citera
2011-04-05, 20:26
Medlem
Men för helvete!!! Är folk inte läskunnniga nu för tiden? Ett till rikspucko!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in