Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-25, 10:24
  #6157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69

Vid ett annat tillfälle fick jag en extra massös "på köpet" som skulle läras upp. Hon fokuserade bara på massage, den första kvinnan instruerade lite och masserade också, sedan fick hon för sig att kvickt riva av ett handjobb utan att säga något till varken mig eller sin kollega först, och sedan fortsatte hon bara.


Skulle gärna vara med om att en ny tjej skulle läras upp vilket jag läser om ibland men hoppas det inträffar någon gång.
Citera
2017-03-25, 21:57
  #6158
Medlem
För två veckor sedan besökte jag en liten stad norr om Stockholm och gick på två olika ställen.

1: Ett ställe som inte hade mer än 2-3 platser, i källaren på ett hyreshus, relativt centralt. Rummet hade riktig dörr med lås.
Jag blev erbjuden 30 min massage men av två tjejer vilket jag nappade på. Det var nog mor och dotter som masserade mig och mamman tog hand om överkroppen och dottern underkroppen.
Jag blev fullkomligen överkörd på överkroppen och jag kände knappt vad hon gjorde på underkroppen. Men viss teasing blev det och vid vändningen hade jag lite svaj och de fnittrade lite. Trodde inte frågan skulle komma eftersom de var två som masserade. Men frågan kom med 5 min kvar av massagen. 500kr för ett HE, vilket jag tackade nej till. Det hade varit intressant att se hur de delade upp arbetet men det blev inget denna gång.

Massagen: 8/10. Hårt och bra!
Stället: 5/10. En liten grabb satt och såg på TV, vilket kändes sådär...
Tjejen: 6/10. Såg bra ut bägge två. Tajta kläder och rätt ok byst för att vara asiater.
Pris: 400kr för massagen och ? för extra. De ville veta hur mycket jag ville betala men jag tackade bara nej.


2: Också ett ställe i källaren på ett hyreshus men mer centralt. 3-4 platser med madrass på golvet och draperier.
Tog en timmes massage och här var det verkligen att smeta ut olja, speciellt jämfört med den grymma massage jag tog innan. Det var tydligt att tjejen inte hade någon utbildning. Spontana rörelser och inget tryck alls. När hon masserade benen så var hon 90% på lårens insida och försökte teasa. Men när man är nära, utan att vara riktigt nära, i så lång tid så tröttnar man. Samma var det efter vändning. Försökte teasa och titta mig i ögonen och sedan på kuken och tillbaka på ögonen. Men frågan kom faktiskt inte, vilket var förvånande. Hon väntade nog på att jag skulle fråga...

Massagen: 1/10
Stället: 3/10
Tjejen: 5/10
Extra: ?
Citera
2017-03-27, 11:50
  #6159
Medlem
ross11365s avatar
Jag ville testa nytt och efter ett tips från en FB vän så åkte jag till en kommun i Norrort. Jag kom in i salongen och det satt 3st medelålderskvinnor och åt. Jag betalade för 1 timme och samma kvinna visade in mig i ett rum som var precis bredvid rummet som de andra tjejerna satt och åt. Mellan rummen var det en provisorisk gips vägg och dörren var en tunn skjutdörr så jag hörde det minsta ljudet från rummet bredvid och jag antar att tjejerna hörde allt från massagerummet som jag befann mig i. Det kändes väldigt Surreal! Jag låg där naken samtidigt som 2 tjejer satt och åt mindre än 2 meter från mig. Inte nog med det mitt under massagen så kom det in i salongen några personer som satte sig med tjejerna för att snacka med de på halvknackigt Engelska. Nu pratar vi verkligen surrealistiskt. Jag tyckte situationen kändes både komiskt och spännande samtidigt och jag låg där och skrattade för mig själv.
Det var en hel del teasing och jag insåg att jag skulle få frågan så småningom. Jag funderade på hur jag skulle reagera då. Massagen var bra, kvinnan såg bra ut för sin ålder, teasingen var av det bästa sort och jag hade blivit ordentligt upphetsade, samtidigt så satt det ett antal personer precis utanför och kunde höra minsta ljudet från massagerummet. Hon hade tagit bort handuken från min nakna kropp redan i början av massagen och det var väldigt tydligt att jag var sugen eftersom min soldat stod i givakt. Hon ställde så klart frågan men hon hade gjort en ordentlig teasing på fem minuter innan hon ställde det och nu var det helt omöjligt att tacka nej! Det visade sig att hon kunde sin sak, jag fick en HJ som var väl genomfört utan stress. Det kändes som om det blev väldigt tyst i det andra rummet och jag trodde ett tag att alla hade försvunnit därifrån men jag hörde plötsligt hur någon harklade sig och insåg att alla satt kvar och lyssnade! Som tur är så är inte jag så pryd av mig och tillslut avlossade jag mina skott, det blev en rejäl urladdning och skotten flög lite varstans vilket hon tyckte var väldigt roligt.
Självklart skulle jag dusch efter min massage och det var bara att kliva ut i salongen och hälsa på alla. Duschen var en av de bättre som finns på salongerna i Stockholm som jag har besökt. Duschen var också precis bredvid ”matrummet” man kan säga att salongen var väldigt kompakt. När jag var klar så gick jag de 10 stegen tillbaka till massagerummet och kläde på mig. Jag tackade för massagen och gick ut i den härliga vårsolen.
Citera
2017-03-27, 18:54
  #6160
Medlem
s-täljes avatar
massage norr om stan!
vad i fredax på ett ställe ganska ny öppnat
Beställde 2h massage
fick en gamla på 70 tag Jag sa WAF du Nä jag bara start dej i 30 min
ok låt gå då
fan hon kunde massage men efter ca 1 tim still där nu börja jag undar vad händer som hon lova mej tjej kommer inom 30 min det gick 1,10 min som hade klocka på mej
Men tjej kom sa solly for all fick massage 1h med allt Blev total 3 tim inte helt fel
var fan utlakad när gick
total pris massage 2h 600 extra blev 800 b2b sist timme SKA FAN INTE KLAGA!
Citera
2017-03-28, 09:40
  #6161
Medlem
Samma visa denna vecka. Större stad i mellansverige
Var ute på en lättare joggingtur och problem i ryggen. På vägen från spåret passerar stället jag var på för någon vecka sedan. Plockar upp telefonen och ringer. Kan du komma nu? Säger hon. Japp var där inom 5 min.
Kliver in. Hon känner igen mig. Tar mig mellan benen direkt och säger massage sen efter hj. Får hj och ja hon är lite stor men enormt fina stora bröst som hon tar fram. Hon är duktig på hj och hetsar upp mig med sina bröst som jag hade fri tillgång till. Jag är svår att få att komma så det tar hela tiden ut. Samma sak igen den första går i väggen bakom. Hon får fram 4 kaskader till. Hon säger vad mycket, nästa gång hon vill smaka. Går därifrån skakiga knän men fortfarande ont i ryggen.
Citera
2017-03-28, 19:20
  #6162
Medlem
Hoppade in på en salong i Värmland och äntligen börjar det hända nåt, prisvärt massage+hj
och inget stress utan lugnt å skönt, nästa gång när min kollega jobbar har jag mer att erbjuda sa hon när jag skulle gå, har redan bokat på fredag.
Citera
2017-03-29, 09:00
  #6163
Avstängd
Nu ver det ett tag sen men tänkte ge mig ut o testa ett tips ifrån en FB broder.

Gav mig av till södra delarna av storstan.
Väl framme så ser jag att de även har bubbelbad vilket jag bokar en timme.
Rätt så dyrt kände jag men varför inte.

Tjejen som öppnade var ung och sexig och hade en trevlig hylla som jag gärna skulle vilja utforska närmare.
Massagen inleds mycket skön, hon berättade att det var hennes 1a dag...
Massagen var med smek än hård massage och väldigt sensuell.

Kuken började vakna till liv där nere, vilket hon verka gilla.

Efter 30 min frågade hon om jag ville att hon skulle va med mig i badet?
Vilket jag ju inte tacka nej till.

Hon kom ur sina kläder väldigt fort och där visade sig en tight snygg kropp med ett par perfekta sillisar.
Hon bjöd ner mig i det heta vattnet, la sig framför mig med ryggen mot mig och började massera mig med sin kropp vilket gjorde mig stenhård. Jag fick utforska hennes kropp överallt.
Det var svårt att hålla sig med denna skönhet mellan benen.
Fanns en liten sits i badet där hon placerade mig och satta sig på mig och lät den glida in.
Sen red hon mig, stönade och smekte sig själv tills jag var på väg då gled hon ur och började suga häftigt, hjälp, kändes som en porrfilm nästan. Hon tog satsen i munnen och log mot mig...

Efteråt duckade vi av oss och kelade lite till.
Lovade att snart komma tillbaka.

dricks 700kr

Om någon är intresserad av vart detta är så skriv inte om du inte har egna tips, då orkar jag inte svara...
Citera
2017-03-30, 00:57
  #6164
Medlem
yedis avatar
Okej, dags för min första recension här. Det är en speciell dag, dagen då jag officiellt pensionerar mig från denna hobby. Jag har lekt med den thailändska elden länge nog nu och den har bränt ett för stort hål i min plånbok. Med de sagt, jag ångrar ingenting.

Min nionde och troligen sista gång var här om dan. Det var även första gången jag återvände till en tidigare salong, visade sig vara samma dam också trots att jag inte bokat innan. Okej då kör vi.

Ledig dag, jag vaknade upp lite småkåt och ville hitta på något kul. Tänkte tillbaka på en trevlig upplevelse jag hade för några månader sedan med den snyggaste massören jag stött på hittills. Åkte hemifrån och tog ut pengar på vägen. Hade halv-bestämt mig för att endast ta massage den här gången men tog ut extra pengar "just in case". Dumt gjort för vi vet ju alla hur det slutar..
Letar upp salongen som ligger i Stockholms innerstad. Plingar på dörren och öppnar gör ett välkänt ansikte. Samma kvinna som masserade mig på tidigare besök. Väldigt vacker, petite med ett härligt leende. Skulle jämföra hennes kropp med Asa Akira men utan sillisar. Inga utmanande kläder direkt men tights som visar formerna bra. Hon visar sig vara ledig och leder in mig i samma rum som sist. Som vanligt placeras soldaten i krypskyttspositon i södligt läge och handduk läggs lätt över rumpan. Gör mig bekväm och någon minut senare kommer hon in i rummet.

Denna donna kan verkligen massera och lägger mycket fokus på rygg och axlar till en början. Rumpmassage ska vi inte glömma heller, även här är hon magisk. Lagom med olja används och hon frågar titt som tätt om det är skönt/hårdare/lösare. Hon har även ett väldigt gulligt skratt när hon kommer åt kittliga ställen som gör att jag hoppar till något. Plus i kanten för det. Massagen fortsätter över ryggen där hon medvetet eller ej smeker ollonet med knäet när hon byter position. Jag skulle gissa på det förstnämnda, denna donna må ha bristande svenskkunskaper men hon vet fan vad kundservice är - ett sånt proffs. Hon går nedåt låren och rumpan igen och vad som följer är en extremt upphetsande innerlårsmassage med pungsnudd och ollonvidröring. Dunderdonet vaknar till liv och detta pågår några minuter till min stora glädje. Dags för vändningen...

Jag vänder mig om och hon lägger handduken försiktigt över kuken som inte står rakt upp men som är lagon hård. Al dente. Det fortsätts smekas i ljumsken och således tar hon tag kring könet som är gömd av handduken. Hon gnuggar lite över och frågan kommer givetvis. Vill så gärna säga nej men kan inte motstå. Tänker att ett HJ kan ju räcka men minns vad hon pratade om sist jag var där. Förhandlade fram ett B2B, har alltid varit nyfiken men aldrig testat på det. Fick lite billigare också då det var första gången, men det kanske bara var snack.

Hon klär av sig allting och visar en tight kropp med fasta spetsiga, näst intill perfekta bröst enligt mig. Helt naturliga också. Hon kladdar in sig själv i olja och börjar smeka sina bröst över mig. Kötthissen stiger till högsta våningen på två röda och blir spränghård. Smekningarna fortsätter och hon vänder rumpan mot mig så jag kan känna lite. Medan jag håller på så tar hon och oljar in kuken och pungen. Hon tar det långsamt och drar förhuden fram och tillbaka i perfekt tempo. Med vänsterhanden kring mitt kön så fortsätter hon samtidigt att dra sin kropp över min. Detta är oerhört sexigt och pågår en stund. Med min hand över hennes fitta, hennes hand hårt över min kuk och brösten i ansiktet så ökar hon tempot och jag kan inte hålla det längre. Smäller av en härlig sats som landar halvt över mig och lyckas även träffa henne en del. Hon fortsätter runka långsamt. Ser till att pressa ut varenda droppe, sedan skrattar hon till och säger skämtsamt att det var för mycket.. Ja marinad i det här fallet. Hon tar fram papper och ska torka av mig, jag erbjuder men hon stoppar mig. "Jag kan fixa". Vilken stjärna, kundservice som sagt. Hon torkar av allting och hämtar även en varm blöt handduk att gnugga av mig med. Klär på mig, småpratar lite i dörren och ger mig iväg därifrån lite fattigare men med en upplevelse jag sent kommer glömma.

Massagen: 9/10
Stället: 7/10 (Låsbara dörrar och fräscht. Oljan luktar inte lika mycket som på andra ställen)
Tjejen: 9/10 (Tveklöst vackraste jag stött på)
Extra: 8.5/10 (Väl godkänt, härlig upplevelse. Full pott hade tilldelats vid mindre fokus på betalning innan extratjänsten påbörjats. Det kan vara lite av en turn-off)

Hoppas verkligen att någon av er där ute får stöta på den här tjejen och ta över facklan nu när jag går i pension.
Citera
2017-03-30, 10:38
  #6165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Okej, dags för min första recension här. Det är en speciell dag, dagen då jag officiellt pensionerar mig från denna hobby. Jag har lekt med den thailändska elden länge nog nu och den har bränt ett för stort hål i min plånbok. Med de sagt, jag ångrar ingenting.

Min nionde och troligen sista gång var här om dan. Det var även första gången jag återvände till en tidigare salong, visade sig vara samma dam också trots att jag inte bokat innan. Okej då kör vi.

Ledig dag, jag vaknade upp lite småkåt och ville hitta på något kul. Tänkte tillbaka på en trevlig upplevelse jag hade för några månader sedan med den snyggaste massören jag stött på hittills. Åkte hemifrån och tog ut pengar på vägen. Hade halv-bestämt mig för att endast ta massage den här gången men tog ut extra pengar "just in case". Dumt gjort för vi vet ju alla hur det slutar..
Letar upp salongen som ligger i Stockholms innerstad. Plingar på dörren och öppnar gör ett välkänt ansikte. Samma kvinna som masserade mig på tidigare besök. Väldigt vacker, petite med ett härligt leende. Skulle jämföra hennes kropp med Asa Akira men utan sillisar. Inga utmanande kläder direkt men tights som visar formerna bra. Hon visar sig vara ledig och leder in mig i samma rum som sist. Som vanligt placeras soldaten i krypskyttspositon i södligt läge och handduk läggs lätt över rumpan. Gör mig bekväm och någon minut senare kommer hon in i rummet.

Denna donna kan verkligen massera och lägger mycket fokus på rygg och axlar till en början. Rumpmassage ska vi inte glömma heller, även här är hon magisk. Lagom med olja används och hon frågar titt som tätt om det är skönt/hårdare/lösare. Hon har även ett väldigt gulligt skratt när hon kommer åt kittliga ställen som gör att jag hoppar till något. Plus i kanten för det. Massagen fortsätter över ryggen där hon medvetet eller ej smeker ollonet med knäet när hon byter position. Jag skulle gissa på det förstnämnda, denna donna må ha bristande svenskkunskaper men hon vet fan vad kundservice är - ett sånt proffs. Hon går nedåt låren och rumpan igen och vad som följer är en extremt upphetsande innerlårsmassage med pungsnudd och ollonvidröring. Dunderdonet vaknar till liv och detta pågår några minuter till min stora glädje. Dags för vändningen...

Jag vänder mig om och hon lägger handduken försiktigt över kuken som inte står rakt upp men som är lagon hård. Al dente. Det fortsätts smekas i ljumsken och således tar hon tag kring könet som är gömd av handduken. Hon gnuggar lite över och frågan kommer givetvis. Vill så gärna säga nej men kan inte motstå. Tänker att ett HJ kan ju räcka men minns vad hon pratade om sist jag var där. Förhandlade fram ett B2B, har alltid varit nyfiken men aldrig testat på det. Fick lite billigare också då det var första gången, men det kanske bara var snack.

Hon klär av sig allting och visar en tight kropp med fasta spetsiga, näst intill perfekta bröst enligt mig. Helt naturliga också. Hon kladdar in sig själv i olja och börjar smeka sina bröst över mig. Kötthissen stiger till högsta våningen på två röda och blir spränghård. Smekningarna fortsätter och hon vänder rumpan mot mig så jag kan känna lite. Medan jag håller på så tar hon och oljar in kuken och pungen. Hon tar det långsamt och drar förhuden fram och tillbaka i perfekt tempo. Med vänsterhanden kring mitt kön så fortsätter hon samtidigt att dra sin kropp över min. Detta är oerhört sexigt och pågår en stund. Med min hand över hennes fitta, hennes hand hårt över min kuk och brösten i ansiktet så ökar hon tempot och jag kan inte hålla det längre. Smäller av en härlig sats som landar halvt över mig och lyckas även träffa henne en del. Hon fortsätter runka långsamt. Ser till att pressa ut varenda droppe, sedan skrattar hon till och säger skämtsamt att det var för mycket.. Ja marinad i det här fallet. Hon tar fram papper och ska torka av mig, jag erbjuder men hon stoppar mig. "Jag kan fixa". Vilken stjärna, kundservice som sagt. Hon torkar av allting och hämtar även en varm blöt handduk att gnugga av mig med. Klär på mig, småpratar lite i dörren och ger mig iväg därifrån lite fattigare men med en upplevelse jag sent kommer glömma.

Massagen: 9/10
Stället: 7/10 (Låsbara dörrar och fräscht. Oljan luktar inte lika mycket som på andra ställen)
Tjejen: 9/10 (Tveklöst vackraste jag stött på)
Extra: 8.5/10 (Väl godkänt, härlig upplevelse. Full pott hade tilldelats vid mindre fokus på betalning innan extratjänsten påbörjats. Det kan vara lite av en turn-off)

Hoppas verkligen att någon av er där ute får stöta på den här tjejen och ta över facklan nu när jag går i pension.

Om det nu var sista gången så fick du en härlig avslutning! Vem vet du kanske omvärderar ditt beslut!

Tjejerna vill ha betalt i förskott för extra kan man alltid ha en åsikt om. Samtidigt förstår jag mycket väl varför. De vill inte bli lurade på pengar. Tyvärr är inte alla lika ärliga utan det finns de som försöker att smita ifrån "notan"
Citera
2017-03-30, 14:38
  #6166
Medlem
Ni som förväntar er snusk kan sluta läsa här.
Min massös kom tillbaka från Thailand igår efter varit hemma i tre månader. Förutom att hon spenderat tid med familjen och hjälpt till hemma så hade hon vidareutbildat sig. 60 timmar i en ny men gammal massagemetod . TOK-SEN, såg henne utöva den på sin vän igår som då även äger salongen, det såg brutalt ut. Gummiklubba och en Träpåk, med de här två redskapen går hon igenom hela kroppen.
Knackar lätt och ibland hårt. Var först tveksam , men fan. Det måste ju provas.
Det är en helt annan upplevelse en vanlig traditionell Thaimassage. Hon kommer djupare ner på de punkter som hon bearbetar. Kan ju säga att det känns idag, men på ett bra sätt. Kommer absolut att ta den här typen av massage igen.
Inte många som utför denna typ, jag har hittat en till i Göteborg.

För se lite hur det ser ut.

https://www.youtube.com/watch?v=JXFnWYzbs_k
Citera
2017-03-30, 15:28
  #6167
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Ni som förväntar er snusk kan sluta läsa här.
Min massös kom tillbaka från Thailand igår efter varit hemma i tre månader. Förutom att hon spenderat tid med familjen och hjälpt till hemma så hade hon vidareutbildat sig. 60 timmar i en ny men gammal massagemetod . TOK-SEN, såg henne utöva den på sin vän igår som då även äger salongen, det såg brutalt ut. Gummiklubba och en Träpåk, med de här två redskapen går hon igenom hela kroppen.
Knackar lätt och ibland hårt. Var först tveksam , men fan. Det måste ju provas.
Det är en helt annan upplevelse en vanlig traditionell Thaimassage. Hon kommer djupare ner på de punkter som hon bearbetar. Kan ju säga att det känns idag, men på ett bra sätt. Kommer absolut att ta den här typen av massage igen.
Inte många som utför denna typ, jag har hittat en till i Göteborg.

För se lite hur det ser ut.

https://www.youtube.com/watch?v=JXFnWYzbs_k


Gör inte detta jävligt ont vid teasing?
Citera
2017-03-30, 15:58
  #6168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Gör inte detta jävligt ont vid teasing?
Bara om man är dum
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback